logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzy dni, jeden mistrz - Polish Car Wrap Championship

  PR 17.03.2017, przeczytano 1848 razy
ilustracjastrzałka

Mistrz Polski w oklejaniu samochodów wyłoniony – Michał Słaboszewski został zwycięzcą siódmej edycji Polish Car Wrap Championship, która odbyła się podczas targów RemaDays. Prestiż konkursu potwierdziła obecność na targach zeszłorocznych zdobywców tytułu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzy-dni%2C-jeden-mistrz---polish-car-wrap-championship,31827,artykul.html

Targi RemaDays stały się areną zmagań czterech zawodników walczących o tytuł mistrza oklejania. Trzydniowe zawody obfitowały w wyzwania. W szeregu konkurencji uczestnicy musieli wykazać się dokładnością, szybkością, kreatywnością, ale przede wszystkim – opanowaniem. Jury (w składzie: Izabela Kwiatkowska, prezes European Media Group, Piotr Lewalski z firmy Applico.pl, Jolanta Wojciechowska z firmy Avery Dennison oraz Monika Łazarska z firmy Plastics Group) dokładnie sprawdzało każdy szczegół aplikacji wykonanych na samochodach marki Smart, wychwytując nawet najdrobniejsze błędy i potknięcia. A wszystko po to, by wyłonić najlepszego z najlepszych.

Bezdyskusyjnym zwycięzcą siódmej edycji Car&Wrap Championship okazał się Michał Słaboszewski z firmy Powerart, dla którego tegoroczny udział w mistrzostwach nie był debiutem. Jury nieco więcej trudności przysporzyło przyznanie kolejnych miejsc. Ostatecznie tytuł pierwszego wicemistrza zdobył Marcin Dutka z firmy Wrapteam.eu, natomiast drugim wicemistrzem został Artur Roguski z firmy Artlab. Czwartemu z zawodników, Michałowi Mierzejewskiemu z firmy Megaoklejanie, niewiele zabrakło do podium.

Wszyscy zawodnicy otrzymali nagrody ufundowane przez organizatorów i partnerów wydarzenia: folie firmy Avery Dennison, opalarki firmy Steinel oraz roczne prenumeraty czasopisma VISUAL COMMUNICATION. Zwycięzca wrócił do domu z pucharem i tytułem mistrza oraz prawem do używania znaków konkursu w swoich materiałach reklamowych.

Zarówno zainteresowanie ze strony zwiedzających targi, jak i profesjonalizm uczestników oraz jury konkursu potwierdziły prestiż mistrzostw. Dla wszystkich zawodników udział w tegorocznej edycji okazał się nie tylko możliwością zaprezentowania swych umiejętności i zdobycia nowych kontaktów zawodowych, lecz również cennym i kształcącym doświadczeniem. Autorytet tytułu mistrza podkreśliła obecność na targach RemaDays zeszłorocznych zwycięzców konkursu, firmy Wrapthecar.eu, która prezentowała swoje umiejętności i mistrzowski puchar z szóstej edycji mistrzostw na stoisku firmy Safex.

Organizatorem 7th Polish Car Wrap Championship była firma European Media Group i targi RemaDays. Partnerami projektu były firmy: Avery Dennison, Plastics Group, HP, Efi, Steinel, Auto Idea Mercedes–Benz, Applico.pl.

Źródło: EUROPEAN MEDIA GROUP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764