logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzy Effie Awards dla zespołu Opus B

  PR 31.10.2018, przeczytano 266 razy
ilustracjastrzałka
Zwycięski team - Polpharma, Opus B, Mediacom

Agencja zdobyła srebro za launch piwa Žatecký Světlý Ležák, brąz za kampanię wprowadzającą markę Biovital Complex oraz srebrną statuetkę za kampanię dla Biotebal.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzy-effie-awards-dla-zespolu-opus-b,379977,artykul.html

Nagrody dla najbardziej efektywnych kampanii reklamowych zostały rozdane! W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards zespół Opus B zdobył aż trzy statuetki – dwie srebrne (launch piwa Žatecký Světlý Ležák i działania komunikacyjne dla marki Biotebal) oraz brązową (launch Biovital Complex).

Biotebal - srebro

  • kategoria: leki i suplementy diety
  • klient: Polpharma

Biotebal zanotował w 2017 największy wzrost wartości sprzedaży wśród wszystkich leków i suplementów w Polsce – blisko 30 mln zł. Komunikacja przedstawiająca problem z kobiecej perspektywy sprawdziła się – budując wysoką świadomość marki oraz zachęcając konsumentki do jej zakupu.

Žatecký Světlý Ležák - srebro

  • kategoria: launch
  • klient: Carlsberg

Wprowadzenie piwa Žatecký to przykład zwinnego wdrożenia nowej marki. Mimo stosunkowo wysokiej ceny, w ciągu niespełna roku istnienia, na rynku piwa osiągnęła wolumen ponad 160 tys. hl sprzedaży oraz zbudowała silną pozycją rynkową.

Biovital Complex - brąz

  • kategoria: launch
  • klient: Egis Polska

Biovital osiągnął granicę swojego rozwoju! Przesunęliśmy ją dzięki wprowadzeniu nowego wariantu - Biovital Complex. Nowy format, nowa formuła oraz nowa komunikacja przekonały młodszych konsumentów 40+ do marki, której jeszcze niedawno w ogóle nie rozważali. Osiągnęliśmy wysokie wyniki sprzedażowe, które pociągnęły w górę całą markę Biovital.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gala „Zaprojektowane po ludzku”
Uroczystą galą w Warszawie redakcja Gazety Wyborczej podsumowała w sobotę 13 kwietnia akcję "Zaprojektowane po ludzku", której partnerem była Amica. Od października 2018 roku promowano ideę designu uwzględniającego potrzeby, zachowania i oczekiwania użytkowników, organizowano warsztaty edukacyjne. Na zakończenie pierwszej edycji wręczono wyróżnionym przez kapitułę...
Konkurs Benq: do wygrania monitor PD2720U i nagroda pieniężna
Dajemy Ci kolejną okazję do zaprezentowania swoich umiejętności w projektowaniu graficznym i wygrania niesamowitych nagród. Tym razem celem jest stworzenie wygaszaczy ekranu dla naszych nowych monitorów PD DesignVue PD2720U, a nagrodą dla zwycięzcy będzie monitor PD2720U oraz 3000 EURO! Dodatkowo zwycięskie projekty będziemy prezentować również na naszej stronie internetowej, a...
Young Design 2019: Zgłoszenia do końca maja
Do 31 maja 2019 przyjmowane są zgłoszenia na konkurs YOUNG DESIGN organizowany przez IWP. Do wygrania 20 000 zł.
Agencja GREY Group Poland została najbardziej nagrodzoną polską agencją w tegorocznej edycji konkursu Innovation 2019 organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Agencja Grey zdobyła w generalnej klasyfikacji 42 punkty, wyprzedzając kolejną agencję aż o 18!
Zwycięzcy II edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Druga edycja Design by Śliwka Nałęczowska zakończyła się ogromnym sukcesem. Na konkurs nadesłano rekordową liczbę prac - ponad 2000 kreatywnych projektów nadruku na opakowanie pralin. Dwunastu laureatów odebrało nagrody podczas konferencji połączonej z wernisażem prac 15 kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764