logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzy Effie Awards dla zespołu Opus B

  PR 31.10.2018, przeczytano 228 razy
ilustracjastrzałka
Zwycięski team - Polpharma, Opus B, Mediacom

Agencja zdobyła srebro za launch piwa Žatecký Světlý Ležák, brąz za kampanię wprowadzającą markę Biovital Complex oraz srebrną statuetkę za kampanię dla Biotebal.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzy-effie-awards-dla-zespolu-opus-b,379977,artykul.html

Nagrody dla najbardziej efektywnych kampanii reklamowych zostały rozdane! W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards zespół Opus B zdobył aż trzy statuetki – dwie srebrne (launch piwa Žatecký Světlý Ležák i działania komunikacyjne dla marki Biotebal) oraz brązową (launch Biovital Complex).

Biotebal - srebro

  • kategoria: leki i suplementy diety
  • klient: Polpharma

Biotebal zanotował w 2017 największy wzrost wartości sprzedaży wśród wszystkich leków i suplementów w Polsce – blisko 30 mln zł. Komunikacja przedstawiająca problem z kobiecej perspektywy sprawdziła się – budując wysoką świadomość marki oraz zachęcając konsumentki do jej zakupu.

Žatecký Světlý Ležák - srebro

  • kategoria: launch
  • klient: Carlsberg

Wprowadzenie piwa Žatecký to przykład zwinnego wdrożenia nowej marki. Mimo stosunkowo wysokiej ceny, w ciągu niespełna roku istnienia, na rynku piwa osiągnęła wolumen ponad 160 tys. hl sprzedaży oraz zbudowała silną pozycją rynkową.

Biovital Complex - brąz

  • kategoria: launch
  • klient: Egis Polska

Biovital osiągnął granicę swojego rozwoju! Przesunęliśmy ją dzięki wprowadzeniu nowego wariantu - Biovital Complex. Nowy format, nowa formuła oraz nowa komunikacja przekonały młodszych konsumentów 40+ do marki, której jeszcze niedawno w ogóle nie rozważali. Osiągnęliśmy wysokie wyniki sprzedażowe, które pociągnęły w górę całą markę Biovital.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dirk Aarts, Managing Partner 24/7Communication, jako jedyny z Polski został powołany do jury SABRE Awards EMEA 2019.
Pierwsza edycja konkursu Krosno Young D'signers
W tym roku marka Krosno po raz pierwszy startuje z konkursem KROSNO YOUNG D’SIGNERS skierowanym do studentów i absolwentów uczelni wyższych o kierunkach artystycznych oraz technicznych. Celem konkursu jest wyrażenie swoich artystycznych aspiracji w najbardziej ikonicznej kategorii szkła użytkowego pod marką Krosno. Ponadto, przygotowanie projektu dla Krosno Glass może...
Zgłoszenia do Young Creatives Cannes 2019 tylko do 1 lutego
Young Creatives to największy w Polsce projekt skierowany do młodych pracowników zajmujących się komunikacją marketingową. Konkurs to nie tylko szansa na udział w międzynarodowych finałach Cannes Lions czy Eurobest, jest to również okazja do zaprezentowania swojego potencjału kreatywnego i samodzielnego zmierzenia się z prawdziwym briefem. Young Creatives daje szanse na zyskanie...
Konkurs na identyfikację dla Muzeum Historii Fotografii: Wyniki 1. etapu
Dziękujemy bardzo wszystkim projektantom, studiom i agencjom, które wzięły udział w pierwszym etapie konkursu na nową identyfikację Muzeum Fotografii w Krakowie.
The Heart poszukuje technologicznych perełek z branży Marketing & Adtech
The Heart – korporacyjne centrum innowacji – poszukuje najlepszych startupów technologicznych działających w branży marketingu i reklamy. Zgłoszenia można wysyłać do 30 stycznia 2019. Spośród najciekawszych i najbardziej innowacyjnych rozwiązań organizator wyłoni dziesięciu finalistów, którzy zaprezentują się podczas specjalnego wydarzenia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone