logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzy Effie dla ING

  PR 02.11.2018, przeczytano 205 razy
ilustracjastrzałka

W tegorocznej edycji Effie Awards, wszystkie nominowane kampanie ING Banku Śląskiego zdobyły uznanie jury. Bank otrzymał trzy brązowe statuetki, jedną w kategorii Business-to-Business oraz dwie w kategorii Finanse.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzy-effie-dla-ing,379989,artykul.html

Brąz w kategorii Business-to-Business otrzymała kampania dla małych i dużych firm: „Z początkami bywa różnie, ale bez początków nie ma nic” prowadzona w 2017 roku. W kampanii bank zachęcał Polaków do zakładania własnych firm, oferując Firmowy Pakiet na Start - Konto z autem w leasingu lub terminalem płatniczym w ofercie specjalnej, które mogą ten początek ułatwić.

W kategorii Finanse ING otrzymał dwie brązowe statuetki. W kampanii „To jest życie. To ułatwiamy” bank promował kartę wielowalutową dostępną w systemie bankowości internetowej Moje ING. Pomysł kreatywny nawiązywał do dylematu, który często pojawia się podczas przygotowań do podróży: płacić za granicą kartą czy gotówką.

Kolejna statuetkę w tej kategorii bank otrzymał za kampanię internetową konta z przelewami na numer telefonu dla młodych, które mogą zrobić nawet w weekend. Kampania #WeekendING była dostępna tylko w internecie, czyli tam, gdzie są młodzi ludzie – nieustannie w ruchu, na smartfonie, w social mediach, działający według zasady „tu i teraz”.

Spoty nagrodzonych kampanii są dostępne na kanale YouTube.

„Z początkami bywa różnie, ale bez początków nie ma nic”

„To jest życie. To ułatwiamy”

#WeekendING

Działania w ramach nagrodzonych kampanii przygotowały dla ING Banku Śląskiego agencje: Brain, GONG oraz dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Effie Awards to jeden z najważniejszych na świecie konkursów branży marketingowej nagradzający najbardziej efektywne kampanie reklamowe. W Polsce organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Do 19. edycji konkursu zgłoszono 193 kampanii w 24 kategoriach. Prace oceniło jury, którego członkami są przedstawiciele reklamodawców, agencji reklamowych, domów mediowych, niezależni specjaliści, pracownicy mediów oraz reprezentanci firm badawczych i nauki.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zaprojektuj opakowanie i zgłoś projekt do Strefy Studenta
Mówią, że marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia. Nie inaczej jest w przypadku ambicji zawodowych. Już po raz 8. rusza konkurs Strefa Studenta – szansa dla młodych projektantów opakowań na postawienie pierwszych kroków na ścieżce kariery w branży opakowań. W tym roku, konkurs ma nową formułę, projektanci mogą zgłaszać swoje prace w 3 kategoriach:...
IWP szuka Dobrych Wzorów 2019
W Instytucie Wzornictwa Przemysłowego ruszył monitoring rynku przygotowujący bazę producentów wraz z produktami i usługami do najnowszej edycji konkursu Dobry Wzór 2019.
RE:PL – Polski Rebranding Roku 2019: Czas na zgłoszenia
Od 10 stycznia można już zgłaszać kandydatury marek do udziału w plebiscycie RE:PL 2018. Każda polska marka, która w 2018 roku przeszła wizerunkową zmianę może powalczyć o miano najlepszego polskiego rebrandingu ubiegłego roku.
Make me! 2019: 50 tys. do wygrania w konkursie
Konkurs make me! to kluczowy element Łódź Design Festival realizowany od jego drugiej edycji; obecnie jeden z najważniejszych międzynarodowych konkursów dla projektantów młodego pokolenia. Adresowany jest nie tylko do designerów, ale także adeptów kierunków artystycznych i projektowych. Dedykowany wszystkim, których do procesu projektowego zapala...
Konkurs na identyfikację dla Instytutu Muzyki i Tańca
STGU zaprasza do wzięcia udziału w dwuetapowym konkursie na wykonanie identyfikacji dla Instytutu Muzyki i Tańca (wkrótce: Narodowego Instytutu Muzyki i Tańca).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone