logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzy Effie dla ING

  PR 02.11.2018, przeczytano 240 razy
ilustracjastrzałka

W tegorocznej edycji Effie Awards, wszystkie nominowane kampanie ING Banku Śląskiego zdobyły uznanie jury. Bank otrzymał trzy brązowe statuetki, jedną w kategorii Business-to-Business oraz dwie w kategorii Finanse.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzy-effie-dla-ing,379989,artykul.html

Brąz w kategorii Business-to-Business otrzymała kampania dla małych i dużych firm: „Z początkami bywa różnie, ale bez początków nie ma nic” prowadzona w 2017 roku. W kampanii bank zachęcał Polaków do zakładania własnych firm, oferując Firmowy Pakiet na Start - Konto z autem w leasingu lub terminalem płatniczym w ofercie specjalnej, które mogą ten początek ułatwić.

W kategorii Finanse ING otrzymał dwie brązowe statuetki. W kampanii „To jest życie. To ułatwiamy” bank promował kartę wielowalutową dostępną w systemie bankowości internetowej Moje ING. Pomysł kreatywny nawiązywał do dylematu, który często pojawia się podczas przygotowań do podróży: płacić za granicą kartą czy gotówką.

Kolejna statuetkę w tej kategorii bank otrzymał za kampanię internetową konta z przelewami na numer telefonu dla młodych, które mogą zrobić nawet w weekend. Kampania #WeekendING była dostępna tylko w internecie, czyli tam, gdzie są młodzi ludzie – nieustannie w ruchu, na smartfonie, w social mediach, działający według zasady „tu i teraz”.

Spoty nagrodzonych kampanii są dostępne na kanale YouTube.

„Z początkami bywa różnie, ale bez początków nie ma nic”

„To jest życie. To ułatwiamy”

#WeekendING

Działania w ramach nagrodzonych kampanii przygotowały dla ING Banku Śląskiego agencje: Brain, GONG oraz dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Effie Awards to jeden z najważniejszych na świecie konkursów branży marketingowej nagradzający najbardziej efektywne kampanie reklamowe. W Polsce organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Do 19. edycji konkursu zgłoszono 193 kampanii w 24 kategoriach. Prace oceniło jury, którego członkami są przedstawiciele reklamodawców, agencji reklamowych, domów mediowych, niezależni specjaliści, pracownicy mediów oraz reprezentanci firm badawczych i nauki.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

5. edycja konkursu Chespa Packaging Design: Słoik miodu lub butelka wina
Trwa nabór prac do piątej edycji konkursu Chespa Packaging Design. W tym roku zadania projektowe przygotowane zostały przez partnera konkursu, firmę: Piwnice Półtorak Wine & Spirits oraz przez organizatora konkursu – firmę Chespa. Termin nadsyłania projektów upływa 20.04.2019 r.
Konkurs na SIW Instytutu Ekspertyz Ekonomicznych i Finansowych
Instytutu Ekspertyz Ekonomicznych i Finansowych w Łodzi ogłasza konkursu na System Identyfikacji Wizualnej. Termin nadsyłania prac upływa 15 kwietnia.
Zyxel Multy U zdobywa nagrodę If Design Award 2019
Urządzenie Multy U otrzymało nagrodę iF DESIGN AWARD 2019 w kategorii rozwiązań telekomunikacyjnych. To jedna z najbardziej prestiżowych, międzynarodowych nagród w dziedzinie wzornictwa produktowego.
Butelka Björn w gronie zwycięzców konkursu Art of Packaging 2019
Butelka wódki Björn, produkowanej przez BZK Alco, zwyciężyła w Art of Packaging 2019 w kategorii Proffesional 2019 Opakowanie Pragnienia. Jurorzy oceniali ponad pół tysiąca projektów, spośród których nagrodzono tylko 24 w różnych kategoriach. Ideą konkursu jest promowanie kreatywności i innowacyjności w branży opakowań na rynku...
15 marca na uroczystej gali wręczenia nagród iF Design Awards produkty firmy Brother zostały wyróżnione aż sześciokrotnie. W uznaniu za wyjątkowe wartości użytkowe i estetyczne nagrodzone zostały m.in. laserowe drukarki z serii L3000 oraz drukarka etykiet P-touch. To już 12. rok z rzędu, kiedy Brother zdobył statuetki w tym prestiżowym konkursie, powiększając całkowitą pulę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764