logo
WIADOMOŚCI

Trzy Effie dla ING

  PR 02.11.2018, przeczytano 180 razy
ilustracjastrzałka

W tegorocznej edycji Effie Awards, wszystkie nominowane kampanie ING Banku Śląskiego zdobyły uznanie jury. Bank otrzymał trzy brązowe statuetki, jedną w kategorii Business-to-Business oraz dwie w kategorii Finanse.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzy-effie-dla-ing,379989,artykul.html

Brąz w kategorii Business-to-Business otrzymała kampania dla małych i dużych firm: „Z początkami bywa różnie, ale bez początków nie ma nic” prowadzona w 2017 roku. W kampanii bank zachęcał Polaków do zakładania własnych firm, oferując Firmowy Pakiet na Start - Konto z autem w leasingu lub terminalem płatniczym w ofercie specjalnej, które mogą ten początek ułatwić.

W kategorii Finanse ING otrzymał dwie brązowe statuetki. W kampanii „To jest życie. To ułatwiamy” bank promował kartę wielowalutową dostępną w systemie bankowości internetowej Moje ING. Pomysł kreatywny nawiązywał do dylematu, który często pojawia się podczas przygotowań do podróży: płacić za granicą kartą czy gotówką.

Kolejna statuetkę w tej kategorii bank otrzymał za kampanię internetową konta z przelewami na numer telefonu dla młodych, które mogą zrobić nawet w weekend. Kampania #WeekendING była dostępna tylko w internecie, czyli tam, gdzie są młodzi ludzie – nieustannie w ruchu, na smartfonie, w social mediach, działający według zasady „tu i teraz”.

Spoty nagrodzonych kampanii są dostępne na kanale YouTube.

„Z początkami bywa różnie, ale bez początków nie ma nic”

„To jest życie. To ułatwiamy”

#WeekendING

Działania w ramach nagrodzonych kampanii przygotowały dla ING Banku Śląskiego agencje: Brain, GONG oraz dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Effie Awards to jeden z najważniejszych na świecie konkursów branży marketingowej nagradzający najbardziej efektywne kampanie reklamowe. W Polsce organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Do 19. edycji konkursu zgłoszono 193 kampanii w 24 kategoriach. Prace oceniło jury, którego członkami są przedstawiciele reklamodawców, agencji reklamowych, domów mediowych, niezależni specjaliści, pracownicy mediów oraz reprezentanci firm badawczych i nauki.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Communication Unlimited (CU) zostało finalistą konkursu Przedsiębiorca Roku 2018 Uniwersytetu Warszawskiego w kategorii Master of Business.
Konkursu Timecode Akcja Animacja 2018 rozstrzygnięty
15 listopada w Studio Bank odbył się finał konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA 2018. W drugiej edycji konkursu skierowanego do twórców animacji i motion designerów wygrała praca autorstwa Bartosza Trojanowskiego dla radia TOK FM. Zwycięzca otrzymał 10 000 złotych, monitor referencyjny Eizo oraz tablet graficzny Wacom. Partnerzy główni konkursu przyznali...
Bartek Gołębiowski jurorem festiwalu Eurobest 2018
W gronie jury tegorocznego festiwalu Eurobest 2018 zasiądzie Bartek Gołębiowski, Strategy&Creative Director agencji kreatywnej Gong, który jako jedyny reprezentant branży reklamowej z Polski, będzie oceniał zgłoszone prace w kategorii Digital, Mobile&Digital Craft.
Selectivv to firma, która  gromadzi, analizuje i profiluje dane o użytkownikach urządzeń przenośnych oraz wykorzystuje je w takich obszarach jak reklama, marketing, analizy czy badania.  Swoje usługi oferuje klientom komercyjnym jak i współpracuje z podmiotami ze sfery publicznej. W dziewiątej edycji międzynarodowego konkursu Effective Mobile Marketing doceniona...
Nagrody Epica rozdane: dwa złota i srebro dla 180heartbeats + Jung v Matt
Kampania „Niezniszczalna  tęcza” (The Unbreakable Rainbow) autorstwa 180heartbeats + Jung v Matt dla marki Ben & Jerry’s, Stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza oraz Fundacji Wolontariat Równości nagrodzono trzema statuetkami  podczas 32. Międzynarodowego konkursu reklamowego Epica.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone