logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzy Effie dla ING

  PR 02.11.2018, przeczytano 727 razy
ilustracjastrzałka

W tegorocznej edycji Effie Awards, wszystkie nominowane kampanie ING Banku Śląskiego zdobyły uznanie jury. Bank otrzymał trzy brązowe statuetki, jedną w kategorii Business-to-Business oraz dwie w kategorii Finanse.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzy-effie-dla-ing,379989,artykul.html

Brąz w kategorii Business-to-Business otrzymała kampania dla małych i dużych firm: „Z początkami bywa różnie, ale bez początków nie ma nic” prowadzona w 2017 roku. W kampanii bank zachęcał Polaków do zakładania własnych firm, oferując Firmowy Pakiet na Start - Konto z autem w leasingu lub terminalem płatniczym w ofercie specjalnej, które mogą ten początek ułatwić.

W kategorii Finanse ING otrzymał dwie brązowe statuetki. W kampanii „To jest życie. To ułatwiamy” bank promował kartę wielowalutową dostępną w systemie bankowości internetowej Moje ING. Pomysł kreatywny nawiązywał do dylematu, który często pojawia się podczas przygotowań do podróży: płacić za granicą kartą czy gotówką.

Kolejna statuetkę w tej kategorii bank otrzymał za kampanię internetową konta z przelewami na numer telefonu dla młodych, które mogą zrobić nawet w weekend. Kampania #WeekendING była dostępna tylko w internecie, czyli tam, gdzie są młodzi ludzie – nieustannie w ruchu, na smartfonie, w social mediach, działający według zasady „tu i teraz”.

Spoty nagrodzonych kampanii są dostępne na kanale YouTube.

„Z początkami bywa różnie, ale bez początków nie ma nic”

„To jest życie. To ułatwiamy”

#WeekendING

Działania w ramach nagrodzonych kampanii przygotowały dla ING Banku Śląskiego agencje: Brain, GONG oraz dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Effie Awards to jeden z najważniejszych na świecie konkursów branży marketingowej nagradzający najbardziej efektywne kampanie reklamowe. W Polsce organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Do 19. edycji konkursu zgłoszono 193 kampanii w 24 kategoriach. Prace oceniło jury, którego członkami są przedstawiciele reklamodawców, agencji reklamowych, domów mediowych, niezależni specjaliści, pracownicy mediów oraz reprezentanci firm badawczych i nauki.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764