logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzy kampanie OOH w portfolio Synergic

  PR 18.07.2018, przeczytano 571 razy
ilustracjastrzałka

Synergic, specjalista rozwiązań reklamy OOH, realizuje równolegle 3 kampanie dla NC+, Vinotti oraz TLC Inwest. Działania prowadzone są z wykorzystaniem różnorodnych nośników reklamowych, a najdłuższa z kampanii potrwa do końca września.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzy-kampanie-ooh-w-portfolio-synergic,37281,artykul.html

Jedną z nich jest realizacja dla kanału Planete+ w pociągach Intercity Dart z użyciem ekranów LCD. „Polska z góry” to oryginalna i nowatorska produkcja, która pozwala podziwiać kraj z perspektywy lotu ptaka. Program daje widzom unikalną szansę na zachwycenie się malowniczymi regionami Polski. Promocji cyklu towarzyszy plebiscyt „Twoje Miasto”, w ramach którego każdy może zgłosić, a następnie głosować na swoją miejscowość. Zwycięzca zostanie zaprezentowany w odcinku specjalnym „Polski z góry”, a głosy oddane na daną miejscowość zostaną przeliczone proporcjonalnie do ilości jej mieszkańców, dlatego nawet małe ośrodki mają realną szansę na wygraną.

Z kolei przedstawiciele salonów meblowych Vinotti wybrali nośniki autostradowe Synergic o wymiarach 135m2 do promocji najnowszej kolekcji. Kampanii, która potrwa do 30 września, towarzyszy wieloznaczne hasło „Przez łóżko na stołek”. Za dobór nośników oraz kreację odpowiada Synergic.

Trzecia kampania realizowana jest na terenie portów lotniczych w Poznaniu, Warszawie i Krakowie. Zleceniodawcą jest firma TLC Inwest, promująca najnowsze przedsięwzięcie, tj. kompleks hotelowy Shellter oraz apartamenty w nadmorskim Rogowie. Liczne badania branżowe dowodzą, że konsumpcja treści reklamowej na lotniskach ma charakter wysoce jakościowy.

Klienci Synergic w drugim półroczu bieżącego roku postawili na maksymalizację nośników transportowo-mobilnych. Analiza PwC wskazuje, że polski rynek lotniczy charakteryzuje się jednym z największych potencjałów wzrostu w całej

Europie, co jest zasługą coraz prężniej rozwijających się lotnisk regionalnych. Autostrady i pociągi Intercity to z kolei najszybszy środek transportu między większymi aglomeracjami w Polsce. Tym bardziej w okresie wakacyjnym o wzmożonej mobilności podróżujących, wpisujących się w grupę docelową omawianych firm.

Realizacja kampanii marketingowej jest niezwykle wymagającym procesem, poczynając od strategicznej fazy planowania. Liczy się zarówno sprofilowany pod kątem odbiorcy nośnik i forma, ale i atrakcyjna treść, przekazująca benefity klienta. Każdy z nośników, który został wykorzystany w bieżących kampaniach, tj. ekrany LCD w pociągach, wielkopowierzchniowe nośniki na autostradach czy powierzchnia portów lotniczych, został wybrany selektywnie. Tym samym optymalnie wpisujemy się w infrastrukturę urbanistyczną i dotarcie do wielkomiejskiego odbiorcy finalnego. Bo odpowiedni dobór nośników jest gwarantem sukcesu marketingowego” – powiedziała Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.

Źródło: Synergic

www.synergic.media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej
Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę...
Marka kosmetyczna Oriflame rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch, w ramach komunikacji nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma polskimi streamerami, Oriflame zachęca młodych, aktywnych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc. Za wejście marki Oriflame do świata gamingu i realizację kampanii na platformie...
Polpharma Metafen - nowa kampania digitalowa
Polpharma stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.
Social media marki Monster Munch pod opieką Hand Made
Agencja wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych marki Monster Munch, należącej do Lorenz.
Błaszczykowski i Bilska w kampanii mPay
Wystartowała najnowsza kampania aplikacji finansowej mPay pn. „Płatności Fair-Play”, której twarzą został były kapitan reprezentacji Polski, a obecnie biznesmen i inwestor Jakub Błaszczykowski. Swojego wizerunku w warstwie edukacyjnej udzieliła Miss Polonia Ziemi Częstochowskiej – Milena Bilska. To ważna część długofalowej strategii wizerunkowej marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764