logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzy Kreatury dla Credit Agricole i Just za kampanię z Dawidem Podsiadło

  PR 02.12.2019, przeczytano 206 razy

Po raz trzeci z rzędu bank Credit Agricole zdobył nagrody w Konkursie niezależnej kreacji reklamowej Kreatura. To jeden z najbardziej prestiżowych konkursów reklamowych w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzy-kreatury-dla-credit-agricole-i-just-za-kampanie-z-dawidem-podsiadlo,384944,artykul.html

Po sukcesach w 2017 i 2018 r. Credit Agricole po raz kolejny udowodnił, że potrafi komunikować się z klientami w kreatywny i angażujący sposób. W tegorocznym konkursie jury nagrodziło bank w trzech kategoriach: Film – TV/kino, Digital – kampania zintegrowana digital oraz Materiały promocyjne – gadżety.

Uznanie jurorów zdobył spot reklamowy „Wmontowany” odświeżający wizerunek Credit Agricole jako banku, który uważnie słucha swoich klientów i dostarcza im takich rozwiązań, jakich potrzebują. Nagrodzone zostały także kreacje reklamowe banku na Facebooku i Instagramie, natomiast pomysł na gadżety (grozilki, bobry i sumy) towarzyszące kampanii telewizyjnej uhonorowany został wyróżnieniem. Autorem wszystkich koncepcji kreatywnych jest agencja Just, a spot wyprodukował dom produkcyjny Opus Film.  

- Te nagrody to najlepszy dowód, że przyjęta przez nas strategia jest skuteczna i działa. Nasze kampanie i spoty są zauważane i nagradzane, bo są nietypowe, jak na kategorię bankową. A równocześnie podobają się odbiorcom i niezwykle silnie ich angażują, co przekłada się na efekty sprzedażowe – komentuje Barbara Pijanowska-Kuras, dyrektor zarządzająca komunikacją marketingową i korporacyjną.

Reklamy banku, w tym nagrodzony spot „Wmontowany”, pokazywane były w tym roku w 68 kanałach telewizyjnych i ponad 200 stacjach radiowych, a także  w Internecie. Kampania promowała flagowy produkt Credit Agricole, czyli Konto dla Ciebie, uznane w październiku przez Money.pl za najlepszy w Polsce rachunek bankowy.

- Niewątpliwie duży wpływ na sukcesy naszych kampanii ma nasza strategiczna współpraca z Dawidem Podsiadło - jednym z najpopularniejszych polskich wokalistów, cenionym za swój talent, oryginalność i zwyczajne bycie sobą. Dawid świetnie sprawdza w naszych kampaniach, jest odbierany bardzo pozytywnie i dobrze wspiera wiarygodność i atrakcyjność naszej marki – komentuje Jędrzej Marciniak, wiceprezes Credit Agricole odpowiedzialny za marketing.

Źródło: Credit Agricole

www.credit-agricole.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

6 nagród European Newspaper Award dla Polska Press
Okładki dzienników Polska Press autorstwa Tomasza Bocheńskiego, jako jedyne z Polski, nagrodzone w 21. edycji prestiżowego konkursu projektowania prasowego European Newspaper Award.
Laureaci Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2019
Podczas Gali Finałowej 9 Edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku nagrodzono najlepszych polskich marketerów. 28 listopada był finałem dwudniowego kongresu Executive Summit 2019. W tym roku panelom i prelekcją towarzyszyło hasło „HYBRID STRATEGY”.
Grupa Polomarket z prestiżową nagrodą w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019
Działania marketingowe prowadzone przez Grupę POLOmarket po raz kolejny zostały docenione przez grono niezależnych ekspertów. Największa polska sieć supermarketów zdobyła nagrodę „Dyrektor Marketingu Roku 2019”. Statuetkę odebrał Dyrektor Marketingu Krzysztof Szultka. Jest to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w branży marketingowej.
Zakończyła się 23. edycja Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura 2019, w której doceniony został projekt „Amica na Szlaku Smaku”. Znalazł się w gronie najciekawszych projektów spośród 156 nadesłanych propozycji. Wyboru dokonało jury założone z ekspertów w dziedzinie marketingu.
Nagrody w największym konkursie z branży Public Relations zostały rozdane! W tym roku  przyznano  20 Złotych, 34 Srebrne oraz 29 Brązowych Spinaczy w łącznie 31 kategoriach konkursowych podmiotom takim jak agencje PR, działy PR i komunikacji, firmy i instytucje, organy samorządowe i organizacje pozarządowe. 24/7Communication wraz ze swoimi klientami: McDonald’s, ING...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764