logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzy Kreatury dla Credit Agricole i Just za kampanię z Dawidem Podsiadło

  PR 02.12.2019, przeczytano 323 razy

Po raz trzeci z rzędu bank Credit Agricole zdobył nagrody w Konkursie niezależnej kreacji reklamowej Kreatura. To jeden z najbardziej prestiżowych konkursów reklamowych w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzy-kreatury-dla-credit-agricole-i-just-za-kampanie-z-dawidem-podsiadlo,384944,artykul.html

Po sukcesach w 2017 i 2018 r. Credit Agricole po raz kolejny udowodnił, że potrafi komunikować się z klientami w kreatywny i angażujący sposób. W tegorocznym konkursie jury nagrodziło bank w trzech kategoriach: Film – TV/kino, Digital – kampania zintegrowana digital oraz Materiały promocyjne – gadżety.

Uznanie jurorów zdobył spot reklamowy „Wmontowany” odświeżający wizerunek Credit Agricole jako banku, który uważnie słucha swoich klientów i dostarcza im takich rozwiązań, jakich potrzebują. Nagrodzone zostały także kreacje reklamowe banku na Facebooku i Instagramie, natomiast pomysł na gadżety (grozilki, bobry i sumy) towarzyszące kampanii telewizyjnej uhonorowany został wyróżnieniem. Autorem wszystkich koncepcji kreatywnych jest agencja Just, a spot wyprodukował dom produkcyjny Opus Film.  

- Te nagrody to najlepszy dowód, że przyjęta przez nas strategia jest skuteczna i działa. Nasze kampanie i spoty są zauważane i nagradzane, bo są nietypowe, jak na kategorię bankową. A równocześnie podobają się odbiorcom i niezwykle silnie ich angażują, co przekłada się na efekty sprzedażowe – komentuje Barbara Pijanowska-Kuras, dyrektor zarządzająca komunikacją marketingową i korporacyjną.

Reklamy banku, w tym nagrodzony spot „Wmontowany”, pokazywane były w tym roku w 68 kanałach telewizyjnych i ponad 200 stacjach radiowych, a także  w Internecie. Kampania promowała flagowy produkt Credit Agricole, czyli Konto dla Ciebie, uznane w październiku przez Money.pl za najlepszy w Polsce rachunek bankowy.

- Niewątpliwie duży wpływ na sukcesy naszych kampanii ma nasza strategiczna współpraca z Dawidem Podsiadło - jednym z najpopularniejszych polskich wokalistów, cenionym za swój talent, oryginalność i zwyczajne bycie sobą. Dawid świetnie sprawdza w naszych kampaniach, jest odbierany bardzo pozytywnie i dobrze wspiera wiarygodność i atrakcyjność naszej marki – komentuje Jędrzej Marciniak, wiceprezes Credit Agricole odpowiedzialny za marketing.

Źródło: Credit Agricole

www.credit-agricole.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystawa Grand Press Photo w Blue City
Od środy 8 lipca w centrum handlowym Blue City będzie można oglądać najlepsze zdjęcia prasowe z tegorocznej edycji konkursu Grand Press Photo.
Konkurs 30/30: nowy termin wystawy
Organizatorzy VI edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową informują o nowym terminie wystawy finalistów. Będzie ona miała miejsce w prestiżowej Galerii Na Dziedzińcu Starego Browaru w Poznaniu i potrwa od 13 lipca do 31 sierpnia 2020 r. Zaprezentowanych zostanie 29 finałowych prac wybranych przez 12-osobowe Jury złożone z ekspertów z zakresu sztuk plastycznych...
MSL zdobyła zwycięską statuetkę SABRE Awards w prestiżowym konkursie branży public relations dla regionu EMEA. Wygraną w kategorii „Chemia i Przemysł” zapewniła agencji kampania CSR „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców”, zrealizowana dla ArcelorMittal Poland. Wśród 400 finalistów, znalazło się jedynie 8 polskich...
Golden Arrow już po raz 14. przyznała nagrody i wyróżnienia dla najciekawszych projektów w 20 kategoriach. Tegoroczna edycja konkursu cieszyła się rekordową liczbą zgłoszeń. Kampania społeczna FASOFF została wyróżniona spośród 71 wszystkich propozycji w jednej z najbardziej popularnych w tym roku kategorii – CSR. Celem akcji FASOFF jest edukacja przyszłych rodziców oraz...
Golden Arrow 2020: Pełna lista zwycięzców!
W tegorocznej edycji konkursu marketingowego Golden Arrow 2020 przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano również dwie nagrody specjalne. Pierwszą otrzymał BNP Paribas Bank Polska SA za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne, widoczne w wielu wymiarach działalności. Drugą nagrodę specjalną otrzymała agencja Przestrzeń za...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764