logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzy monochromatyczne drukarki Brother

  PR 09.06.2016, przeczytano 1116 razy
ilustracjastrzałka

Firma Brother zaprezentowała trzy nowe monochromatyczne drukarki laserowe klasy biurowej. Nowe urządzenia to rozwiązania dla użytkowników, którzy potrzebują niezawodnego sprzętu oferującego wysoką prędkość i wydajność druku oraz niskie koszty eksploatacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzy-monochromatyczne-drukarki-brother,28874,artykul.html

Nowe jednofunkcyjne drukarki laserowe Brother: HL-L5200DW, HL-L5100DN oraz HL-L5000D to modele monochromatyczne. Urządzenia sprawdzą się w biurach, gdzie wymagana jest szybkość i wydajność: drukują z prędkością wynoszącą do 40 stron na minutę i oferują funkcję automatycznego druku dwustronnego. Każde z nich ma dwa standardowe podajniki papieru, dolny o pojemności 250 arkuszy i drugi do ogólnych zastosowań, mieszczący 50 stron. Drukarki można uzupełnić o opcjonalne podajniki papieru o łącznej pojemności do 1340 arkuszy. Modele są wyposażone w czytelne, jednowierszowe i podświetlane wyświetlacze LCD.

Drukarki charakteryzują się niskim kosztem produkcji dokumentów i pozwalają na osiągnięcie niskiego wskaźnika TCO (ang. Total Cost of Ownership – Całkowity Koszt Eksploatacji). Modele HL-L5100DN i HL-L5200DW są dostępne w komplecie z pojedynczymi tonerami umożliwiającymi wydruk do 3000 stron, a HL-L5000D oferowany jest z tonerem o wydajności 2000 stron.  Wszystkie trzy drukarki obsługują opcjonalne, wysokowydajne tonery Brother, które pozwalają na wydruk do 8000 stron.

Modele HL-L5100DN i HL-L5200DW oferują szybkie interfejsy przewodowe Ethernet 10Base-T/100Base-TX oraz interfejs USB 2.0 (posiada go również HL-L5000D). HL-L5200DW działa ponadto w sieciach bezprzewodowych IEEE 802.11 b/g/n i wykorzystuje rozwiązanie Wi-Fi Direct.

Drukarki HL-L5100DN i HL-L5200DW są kompatybilne z rozwiązaniami Brother PrintSmart, w tym z systemem B-guard do zarządzania drukiem, który pozwala śledzić i kontrolować procesy druku w biurze. Te dwa modele oferują także rozwiązania zabezpieczające dokumenty – wyposażone są w funkcję Secure Function Lock 3.0 oraz obsługują Internet Protocol Security (IPSec), Print Archive, Secure Reset i Certificate Management. Obie drukarki są ponadto zintegrowane z rozwiązaniami mobilnymi w postaci usług Apple AirPrint, Google Cloud Print 2.0, Mopria, wtyczki Android print service oraz aplikacji Brother iPrint&Scan. Umożliwiają bezpośrednie drukowanie z urządzeń mobilnych, takich jak iPhone, iPad oraz tabletów i smartfonów korzystających z systemów Android.

Drukarki Brother HL-L5100DN, HL-L5200DW oraz HL-L5000D są kompatybilne z normami środowiskowymi Blue Angel oraz ENERGY STAR. Posiadają 3-letnią gwarancję.

Źródło: Brother

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Zmieńcie tytuł bo razi.

avatar użytkownika
,

Już awatar wskazuje że masz sokoli wzrok. Dzięki ;-)  

avatar użytkownika
,

nie tylko wzrok ale i gęba niewyparzona :) nie ma za co.  

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764