logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzy nagrody dla bloga Orange

  PR 12.07.2021, przeczytano 304 razy
ilustracja

Jurorzy aż trzech branżowych konkursów docenili i nagrodzili innowacyjną strategię i wyniki biznesowe prowadzonego przez Orange bloga o charakterze poradnikowym. W trakcie roku zanotował on 280% więcej kliknięć z wyników organicznych oraz ponad 770% więcej sesji. Projekt jest realizowany we współpracy z agencją Bluerank.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzy-nagrody-dla-bloga-orange,392228,artykul.html

Konkursy i nagrody dla Poradnika Orange:

  • European Search Awards 2021 - nagroda w kategorii Best Use of Content Marketing.
  • Performance Marketing Diamonds CEE 2021  - nagroda w kategorii The most effective sales campaign.
  • Golden Arrow - wyróżnienie w kategorii Data science

Nagrody dotyczą projektu rozbudowy Poradnika, realizowanego przez Orange przy wsparciu specjalistów Bluerank od 2020 roku. W tym czasie na blogu opublikowano lub zaktualizowano ponad 200 artykułów, które zgodnie ze strategią Customer Journey, dostosowane zostały do etapów SEE, THINK, DO i CARE. Dzięki temu użytkownicy otrzymali treści dopasowane do ich oczekiwań i potrzeb na każdym etapie procesu decyzyjnego, związanego z poszukiwaniem oferty na usługi telekomunikacyjne, czy zakupem telefonu. Na blogu znaleźć można więc artykuły dotyczące porównania najnowszych modeli smartfonów, recenzje blogerów, rankingi czy nowinki technologiczne.

- W Internecie funkcjonuje wiele portali technologicznych, nam jednak zależało na Poradniku, gdzie nasi użytkownicy otrzymają eksperckie, unikatowe i użyteczne treści, które będą ich wspierać w podejmowaniu decyzji. Jak pokazują wyniki - kompleksowa strategia SEO przyniosła efekty - zanotowaliśmy między innymi ponad 280 % więcej kliknięć z wyników organicznych. Tym bardziej cieszy nas fakt, iż Poradnik został doceniony i nagrodzony w aż trzech prestiżowych konkursach. - Kamil Wronowski, Kierownik Wydziału Kontent Marketingu w Orange Polska

Projekt realizowany był w oparciu o analizy i dane m.in  z Google Analytics. Specjaliści Bluerank wykorzystali przy jego realizacji także swoje autorskie narzędzie reWrite, które bada, które artykuły cieszą się największym zainteresowaniem użytkowników. Pozwala ono odpowiedzieć także na tak szczegółowe pytania jak: czy długość tekstu wpływa na ich widoczność w wyszukiwarkach? Jaki rodzaj artykułu ma największy potencjał biznesowy? Czy użytkownicy preferują grafiki, a może content wideo?

- W Bluerank już od dawna oceniamy skuteczność naszych działań z perspektywy Customer Journey - to pozwala nam, między innymi, dostrzegać niebagatelny wpływ contentu on-site na konwersje i przychody. Warto pamiętać, że praca z treściami nie kończy się na ich publikacji - integracja danych z wielu źródeł, w tym włączenie do analizy niestandardowych parametrów tekstu to sposób na to, by dobre artykuły uczynić doskonałymi. Takie podejście wymaga od naszych partnerów zaufania do SEO data-driven i rozumienia różnorodności intencji potencjalnego klienta. Takie zrozumienie znajdujemy w teamie Orange, który był dla nas oczywistym wyborem jeśli chodzi o włączenie reWrite w stałe działania. - Aleksandra Lisiecka-Lenart, Senior SEO Analyst Bluerank

Poradnik w 2020 roku odnotował +773% sesji z naturalnych wyników wyszukiwania (wg Google Analytics). Dodatkowo użytkownicy odwiedzający Poradnik Orange osiągnęli o 50% większy współczynnik konwersji e-commerce niż globalny wskaźnik dla serwisu. Szacowana miesięczna wartość wygenerowanego ruchu wg Ahrefs osiągnęła ponad 45 tysięcy USD.

Źródło: Bluerank Sp. z o.o.

www.bluerank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Łukasz Majewski w jury konkursu IAB Mixx Awards 2021
Łukasz Majewski, head of PR & communications w VMLY&R Poland, zasiada w jury piętnastej edycji IAB MIXX Awards. To konkurs na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem kanału digital, który wyłania projekty łączące kreatywność i efektywność.
Dawid Szczepaniak nominowany do nagrody Creative Leader of the Year
Creativepool ogłosił coroczną shortlistę stu dwudziestu trzech kreatywnych z całego świata nominowanych do nagrody Creative Leader of the Year. Trafiło na nią aż 9 ekspertów z VMLY&R, w tym z polskiego oddziału agencji - Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer.
Samsung ogłasza konkurs „Projektuj z Bespoke”
19 lipca wystartował konkurs Samsung skierowany do studentów, architektów, projektantów oraz stylistów wnętrz. Zadaniem uczestników jest zaprojektowanie kuchni z uwzględnieniem lodówki Bespoke oraz innego wybranego sprzętu kuchennego marki Samsung. Łączna pula nagród wynosi 20 000 PLN brutto.
Kampania „Polska Kronika Amica”, zrealizowana we współpracy z agencją H2H.tech, otrzymała nagrody Golden Arrow w dwóch kategoriach: wysyłka bezpośrednia B2B oraz promocja sprzedaży B2B. Uwagę jury zwrócił także projekt „Dekady Amica”, który zdobył wyróżnienie w kategorii program lojalnościowy B2B. Wyniki zostały ogłoszone...
Google ogłasza pierwszą polską edycję YouTube Works Awards. W konkursie nagrodzeni zostaną marketerzy i agencje, którzy odpowiadają za najodważniejsze i najskuteczniejsze kampanie reklamowe na platformie YouTube. To pierwszy konkurs w Polsce, który doceni jednocześnie kreatywność i efektywność działań reklamowych. Zgłoszenia potrwają do 15 września, a nagrody...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764