logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzy nagrody dla bloga Orange

  PR 12.07.2021, przeczytano 618 razy
ilustracja

Jurorzy aż trzech branżowych konkursów docenili i nagrodzili innowacyjną strategię i wyniki biznesowe prowadzonego przez Orange bloga o charakterze poradnikowym. W trakcie roku zanotował on 280% więcej kliknięć z wyników organicznych oraz ponad 770% więcej sesji. Projekt jest realizowany we współpracy z agencją Bluerank.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzy-nagrody-dla-bloga-orange,392228,artykul.html

Konkursy i nagrody dla Poradnika Orange:

  • European Search Awards 2021 - nagroda w kategorii Best Use of Content Marketing.
  • Performance Marketing Diamonds CEE 2021  - nagroda w kategorii The most effective sales campaign.
  • Golden Arrow - wyróżnienie w kategorii Data science

Nagrody dotyczą projektu rozbudowy Poradnika, realizowanego przez Orange przy wsparciu specjalistów Bluerank od 2020 roku. W tym czasie na blogu opublikowano lub zaktualizowano ponad 200 artykułów, które zgodnie ze strategią Customer Journey, dostosowane zostały do etapów SEE, THINK, DO i CARE. Dzięki temu użytkownicy otrzymali treści dopasowane do ich oczekiwań i potrzeb na każdym etapie procesu decyzyjnego, związanego z poszukiwaniem oferty na usługi telekomunikacyjne, czy zakupem telefonu. Na blogu znaleźć można więc artykuły dotyczące porównania najnowszych modeli smartfonów, recenzje blogerów, rankingi czy nowinki technologiczne.

- W Internecie funkcjonuje wiele portali technologicznych, nam jednak zależało na Poradniku, gdzie nasi użytkownicy otrzymają eksperckie, unikatowe i użyteczne treści, które będą ich wspierać w podejmowaniu decyzji. Jak pokazują wyniki - kompleksowa strategia SEO przyniosła efekty - zanotowaliśmy między innymi ponad 280 % więcej kliknięć z wyników organicznych. Tym bardziej cieszy nas fakt, iż Poradnik został doceniony i nagrodzony w aż trzech prestiżowych konkursach. - Kamil Wronowski, Kierownik Wydziału Kontent Marketingu w Orange Polska

Projekt realizowany był w oparciu o analizy i dane m.in  z Google Analytics. Specjaliści Bluerank wykorzystali przy jego realizacji także swoje autorskie narzędzie reWrite, które bada, które artykuły cieszą się największym zainteresowaniem użytkowników. Pozwala ono odpowiedzieć także na tak szczegółowe pytania jak: czy długość tekstu wpływa na ich widoczność w wyszukiwarkach? Jaki rodzaj artykułu ma największy potencjał biznesowy? Czy użytkownicy preferują grafiki, a może content wideo?

- W Bluerank już od dawna oceniamy skuteczność naszych działań z perspektywy Customer Journey - to pozwala nam, między innymi, dostrzegać niebagatelny wpływ contentu on-site na konwersje i przychody. Warto pamiętać, że praca z treściami nie kończy się na ich publikacji - integracja danych z wielu źródeł, w tym włączenie do analizy niestandardowych parametrów tekstu to sposób na to, by dobre artykuły uczynić doskonałymi. Takie podejście wymaga od naszych partnerów zaufania do SEO data-driven i rozumienia różnorodności intencji potencjalnego klienta. Takie zrozumienie znajdujemy w teamie Orange, który był dla nas oczywistym wyborem jeśli chodzi o włączenie reWrite w stałe działania. - Aleksandra Lisiecka-Lenart, Senior SEO Analyst Bluerank

Poradnik w 2020 roku odnotował +773% sesji z naturalnych wyników wyszukiwania (wg Google Analytics). Dodatkowo użytkownicy odwiedzający Poradnik Orange osiągnęli o 50% większy współczynnik konwersji e-commerce niż globalny wskaźnik dla serwisu. Szacowana miesięczna wartość wygenerowanego ruchu wg Ahrefs osiągnęła ponad 45 tysięcy USD.

Źródło: Bluerank Sp. z o.o.

www.bluerank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764