logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzy nagrody dla TVN i Discovery Polska

  PR 12.10.2018, przeczytano 278 razy
ilustracjastrzałka

Firma TVN i Discovery Polska otrzymała aż trzy nagrody w tegorocznej edycji konkursu organizowanego przez Polską Izbę Komunikacji Elektronicznej. Katarzyna Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery EMEA oraz członkini rady nadzorczej TVN, otrzymała najważniejszy tytuł w konkursie – Złotą PIKE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzy-nagrody-dla-tvn-i-discovery-polska,379720,artykul.html

Podczas odbywającej się w Łodzi 45. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE po raz dwunasty przyznana została prestiżowa nagroda – Złota PIKE. W tym roku kapituła składająca się z członków Prezydium Zarządu Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej oraz laureatów poprzednich edycji konkursu zdecydowała o przyznaniu tylko jednej statuetki. Laureatką została Katarzyna Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery EMEA oraz członkini rady nadzorczej TVN, za szczególnie aktywne i skuteczne działania na rzecz promocji i rozwoju branży komunikacji elektronicznej.

- Ogromnie dziękuję za to wyróżnienie całemu Zarządowi PIKE i środowisku operatorów telewizyjnych w Polsce. Chciałabym zadedykować Złotą PIKE widzom, którzy nadają ton naszej pracy i wciąż stawiają przed nami nowe wyzwania. Są motorem naszego rozwoju i motywują nas do działania i szukania nowych rozwiązań. Szczególne podziękowania składam wszystkim pracownikom Discovery i TVN, którzy swoją kreatywnością i zaangażowaniem codziennie udowadniają, że są najlepsi w swojej klasie – mówi Katarzyna Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery EMEA oraz członkini rady nadzorczej TVN.

W odbywającej się równolegle XIII edycji Festiwalu Kanałów Tematycznych statuetkę Tytanowego Oka otrzymał kanał TVN Style w kategorii „Kanał Rozrywkowy”. Z kolei „Milionerzy” otrzymali nagrodę specjalną za najlepszy program i format rozrywkowy 2018 roku.

Konferencja PIKE jest najważniejszym w naszym regionie Europy spotkaniem mediów elektronicznych, które na stałe wpisało się w kalendarz branży kablowej, telewizyjnej i telekomunikacyjnej. W tym roku konferencja, której przewodniczy hasło „Nowa Generacja Mediów i Telekomunikacji”, odbywa się w Łodzi w dniach 8–10 października 2018 r. Gośćmi wydarzenia są przedstawiciele rządu, parlamentu, Komisji Europejskiej, regulatorów, zagranicznych i krajowych operatorów sieci kablowych, nadawców telewizyjnych, dostawców i producentów treści audiowizualnych oraz sprzętu, infrastruktury, rozwiązań technologicznych i teleinformatycznych. Konferencji towarzyszy wystawa, na której największe firmy z branży prezentują swoje produkty i usługi.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Więzienie za mema? Zaostrzenie art. 212 wstrzymane!
PiS zapowiadał złagodzenie, ale jest ostrzej. Okazuje się, że przy okazji nowelizacji prawa uzasadnianej koniecznością walki z pedofilią, zaostrzono przepisy słynnego artykułu 212 kodeksu karnego regulującego kwestie kar za zniesławienie. Nie odbyły się w tej sprawie zapowiadane przez ministra Ziobro konsultacje.
Widoczność reklam online w Polsce w górę
Firma Meetrics opublikowała kolejny kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Wskaźnik Viewability reklam online w Polsce wzrósł już trzeci kwartał z rzędu, i to aż do 59 proc., wobec 54 proc. w IV kwartale ubiegłego roku, tym samym osiągając swój rekordowy poziom od kiedy Meetrics...
Ströer z umową na obsługę citylightów przy Dworcu Centralnym w Warszawie
Ströer Media przejmuje obsługę reklamową prawie 140 nośników citylight, znajdujących się w przejściach podziemnych pomiędzy warszawskim Dworcem Centralnym, a Hotelem Marriott.
Już 12 czerwca Yield Riser – ekspert optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie, zaprezentuje swoją ofertę jako sponsor targów Mobile Summit w Tel Avivie.
Nowe technologie mogą wygrać wybory w 2019
Armie botów, farmy trolli i fake news - to zjawiska na styku świata polityki i nowych technologii chętnie opisywane w sensacyjny sposób. Trudno ocenić ich wpływ na wyniki, ale bez wątpienia robią zamieszanie. Eksperci udowadniają, że prawdziwe zdobywanie zwolenników za pomocą nowych mediów powinno wykorzystywać ich największy atut - bezpośrednią...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764