Centra handlowe współpracujące z agencjami z krakowskiej Grupy KUC (Firma Reklamowa KUC, Plus Communication) otrzymały aż trzy nagrody w finale Solal Marketing Awards 2012 – prestiżowym konkursie marketingowym organizowanym przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers).
Rozstrzygnięcie konkursu wraz z rozdaniem nagród odbyło się 7 czerwca w Budapeszcie podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC. Solal Marketing Awards jest znaczącym wydarzeniem w branży handlowej i najważniejszym europejskim wyróżnieniem w dziedzinie marketingu, o jakie rywalizują centra handlowe.
Dwie nagrody przypadły w udziale Centrum Handlowemu FORUM Gliwice:
- za kampanię „Money Making Machine” w kategorii Business-to-Business;
- za edukacyjne elementy towarzyszące majowej wystawie „Epoka lodowcowa”,
- będącej efektowną prezentacją fauny i flory z tego okresu; kat. Cause Related Marketing.
Kolejną nagrodę, za kampanię relaunchingową w 2011 r. (kategoria Reklama Konsumencka i Handlowa), otrzymało krakowskie centrum Bonarka City Center:
Za pomysł i realizację nagrodzonych projektów oraz przygotowanie zgłoszeń konkursowych odpowiada Grupa KUC, która na stałe współpracuje z FORUM Gliwice i Bonarka City Center (Kraków) w zakresie obsługi reklamowej (Firma Reklamowa KUC) i PR (Plus Communication).
„Wizyty w centrach handlowych urosły do rangi współczesnego rytuału życia społecznego. Marketing to przysłowiowa woda na ich młyn. Centra potrzebują marketingu jak wody, a my znamy się na tym, jak tą wodą pokierować. Nagrody branżowe są potwierdzeniem jakości usług jakie oferujemy naszym klientom. Jednakże to nie za piękne kreacje jury przyznaje nagrody, lecz za wymierne efekty naszych działań: wzrost frekwencji, obrotów, lepsze pozycjonowanie w grupie docelowej. Są to twarde biznesowe dane. Nagrody ICSC są wisienką na torcie – uznaniem branży dla naszego profesjonalizmu i usankcjonowaniem standardów na arenie międzynarodowej” – skomentował Krzysztof Kuc, założyciel Grupy KUC.
Źródło: Plus Communication