logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzy nagrody Solal Marketing Awards dla klientów Grupy Kuc

  PR 13.06.2012, przeczytano 1219 razy

Centra handlowe współpracujące z agencjami z krakowskiej Grupy KUC (Firma Reklamowa KUC, Plus Communication) otrzymały aż trzy nagrody w finale Solal Marketing Awards 2012 – prestiżowym konkursie marketingowym organizowanym przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzy-nagrody-solal-marketing-awards-dla-klientow-grupy-kuc,15834,artykul.html

Rozstrzygnięcie konkursu wraz z rozdaniem nagród odbyło się 7 czerwca w Buda­peszcie podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC. Solal Marketing Awards jest znaczącym wydarzeniem w branży handlowej i najważniejszym europejskim wyróżnieniem w dziedzinie marketingu, o jakie rywalizują centra handlowe.

Dwie nagrody przypadły w udziale Centrum Handlowemu FORUM Gliwice:

  • za kampanię „Money Making Machine” w kategorii Business-to-Business;
  • za edukacyjne elementy towarzyszące majowej wystawie „Epoka lodowcowa”,
  • będącej efektowną prezentacją fauny i flory z tego okresu; kat. Cause Related Marketing.


Kolejną nagrodę, za kampanię relaunchingową w 2011 r. (kategoria Reklama Konsumencka i Handlowa), otrzymało krakowskie centrum Bonarka City Center:

Za pomysł i realizację nagrodzonych projektów oraz przygotowanie zgłoszeń konkursowych odpowiada Grupa KUC, która na stałe współpracuje z FORUM Gliwice i Bonarka City Center (Kraków) w zakresie obsługi reklamowej (Firma Reklamowa KUC) i PR (Plus Communication).

Wizyty w centrach handlowych urosły do rangi współczesnego rytuału życia społecznego. Marketing to przysłowiowa woda na ich młyn. Centra potrzebują marketingu jak wody, a my znamy się na tym, jak tą wodą pokierować. Nagrody branżowe są potwierdzeniem jakości usług jakie oferujemy naszym klientom. Jednakże to nie za piękne kreacje jury przyznaje nagrody, lecz za wymierne efekty naszych działań: wzrost frekwencji, obrotów, lepsze pozycjonowanie w grupie docelowej. Są to twarde biznesowe dane. Nagrody ICSC są wisienką na torcie – uznaniem branży dla naszego profesjonalizmu i usankcjonowaniem standardów na arenie międzynarodowej” – skomentował Krzysztof Kuc, założyciel Grupy KUC.

Źródło: Plus Communication

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania Škoda z nagrodą Effie Poland 2024
Kampania „Wyprzedaż rocznika 2024… rok wcześniej!” przygotowana przez Dentsu Creative i PHD dla Škoda Polska została wyróżniona prestiżową brązową nagrodą Effie Poland 2024 w kategorii Consumer Goods. Nagroda ta potwierdza skuteczność i innowacyjność działań komunikacyjnych realizowanych przez Škodę, które trafiły do szerokiego grona odbiorców,...
Brązowe Effie dla kampanii Moc orzeźwienia, zero słodzenia
Kampania "Moc orzeźwienia, zero słodzenia" zrealizowana dla marki Żywiec Zdrój Mocny Gaz została nagrodzona brązowym Effie na tegorocznym festiwalu. 
Kampania To Twój Wybór nominowana w IAB MIXX Awards
Kampania profrekwencyjna To Twój Wybór otrzymała nominację w konkursie IAB MIXX Awards 2024. Kampania została zgłoszona przez Mindshare Polska i VML. 
Kampania do filmu „Chłopi” z nagrodą w Effie Awards
Kampania promująca film „Chłopi” (reż. DK Welchman, Hugh Welchman, prod. BreakThru Films), stworzona przez NEXT FILM, została wyróżniona nagrodą Brąz w prestiżowym konkursie Effie Awards 2024 w kategorii Entertaiment. Effie Awards to jedno z najważniejszych wyróżnień w branży marketingowej, przyznawane za efektywność...
ING Bank Śląski zajął pierwsze miejsce w Rankingu Firm 25-lecia Effie w Polsce. Za efektywność działań marketingowych został na przestrzeni lat nagrodzony w konkursie aż 39 razy! Jednocześnie w tegorocznej edycji konkursu otrzymał trzy statuetki Effie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764