Centra handlowe współpracujące z agencjami z krakowskiej Grupy KUC (Firma Reklamowa KUC, Plus Communication) otrzymały trzy nominacje do finału 2015 Solal Marketing Awards – prestiżowego konkursu marketingowego, którego organizatorem jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers). To połowa z wszystkich nominacji dla polskich centrów, spośród 232 zgłoszeń nadesłanych w tym roku z 25 krajów.
Rozstrzygnięcie konkursu wraz z rozdaniem nagród odbędzie się 2 czerwca w Kopenhadze podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC. Solal Marketing Awards jest znaczącym wydarzeniem w branży handlowej i najważniejszym europejskim wyróżnieniem w dziedzinie marketingu, o jakie rywalizują centra handlowe.
Dwie nominacje przypadły w udziale Centrum Handlowemu FORUM Gliwice.
- Za całoroczny program współpracy z osobami niepełnosprawnymi w kategorii Społeczna Odpowiedzialność Biznesu. Elementem współpracy były m.in. praktyki w CH FORUM, prezentacje programów i wystaw artystycznych, akcje i kwesty o charakterze charytatywnym. Jedną z nich była zbiórka pieniędzy towarzysząca dystrybucji wydanego na święta audiobooka.
- Za unikalny konkurs Flash Fashion, w którym zadaniem uczestników było opracowanie własnej stylizacji z nowych kolekcji dostępnych w sklepach centrum; rekrutacja prowadzona była przez Facebookowy profil centrum (kategoria Wspieranie Frekwencji w Centrum).
Przepustkę do finału konkursu – w kategorii Społeczna Odpowiedzialność Biznesu – otrzymało także krakowskie centrum Bonarka City Center. Nominowano je za projekt Bonarka Podgórska. Była to seria działań marketingowych wykorzystujących elementy historii dzielnicy Podgórze. Odwołujących się do dzielnicowych plotek, sensacji i legend, zaprezentowanych w kreatywnej i nowatorskiej formie.
Za pomysł i/lub realizację nagrodzonych projektów oraz przygotowanie zgłoszeń konkursowych odpowiadała Grupa KUC, która na stałe współpracuje między innymi z nominowanymi centrami w zakresie obsługi reklamowej (Firma Reklamowa KUC) i PR (Plus Communication).
– Na sześć nominacji z Polski, trzy są z naszym udziałem. W sumie to już ponad 30 nominacji zdobytych dla klientów, których reprezentujemy, w ciągu ostatnich dziesięciu lat. To wyróżnienie agencji wśród branżowej konkurencji i dla nas powód do satysfakcji. Jednocześnie cieszy nas też świadomość, że polskie centra całkiem nieźle sobie radzą i liczą się w walce o te Oscary branży centrów handlowych. To świetna promocja – komentuje Krzysztof Kuc, założyciel Grupy KUC.
Źródło: Grupa Kuc