logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzy nominacje do finału 2015 Solal Marketing Awards dla klientów Grupy Kuc

  PR 03.04.2015, przeczytano 1218 razy

Centra handlowe współpracujące z agencjami z krakowskiej Grupy KUC (Firma Reklamowa KUC, Plus Communication) otrzymały trzy nominacje do finału 2015 Solal Marketing Awards – prestiżowego konkursu marketingowego, którego organizatorem jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers). To połowa z wszystkich nominacji dla polskich centrów, spośród 232 zgłoszeń nadesłanych w tym roku z 25 krajów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzy-nominacje-do-finalu-2015-solal-marketing-awards-dla-klientow-grupy-kuc,24438,artykul.html

Rozstrzygnięcie konkursu wraz z rozdaniem nagród odbędzie się 2 czerwca w Kopenhadze podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC. Solal Marketing Awards jest znaczącym wydarzeniem w branży handlowej i najważniejszym europejskim wyróżnieniem w dziedzinie marketingu, o jakie rywalizują centra handlowe.

Dwie nominacje przypadły w udziale Centrum Handlowemu FORUM Gliwice.

  • Za całoroczny program współpracy z osobami niepełnosprawnymi w kategorii Społeczna Odpowiedzialność Biznesu. Elementem współpracy były m.in. praktyki w CH FORUM, prezentacje programów i wystaw artystycznych, akcje i kwesty o charakterze charytatywnym. Jedną z nich była zbiórka pieniędzy towarzysząca dystrybucji wydanego na święta audiobooka.
  • Za unikalny konkurs Flash Fashion, w którym zadaniem uczestników było opracowanie własnej stylizacji z nowych kolekcji dostępnych w sklepach centrum; rekrutacja prowadzona była  przez Facebookowy profil centrum (kategoria Wspieranie Frekwencji w Centrum).

Przepustkę do finału konkursu – w kategorii Społeczna Odpowiedzialność Biznesu – otrzymało także krakowskie centrum Bonarka City Center. Nominowano je za projekt Bonarka Podgórska. Była to seria działań marketingowych wykorzystujących elementy historii dzielnicy Podgórze. Odwołujących się do dzielnicowych plotek, sensacji i legend, zaprezentowanych w kreatywnej i nowatorskiej formie.

Za pomysł i/lub realizację nagrodzonych projektów oraz przygotowanie zgłoszeń konkursowych odpowiadała Grupa KUC, która na stałe współpracuje między innymi z nominowanymi centrami w zakresie obsługi reklamowej (Firma Reklamowa KUC) i PR (Plus Communication).

– Na sześć nominacji z Polski, trzy są z naszym udziałem. W sumie to już ponad 30 nominacji zdobytych dla klientów, których reprezentujemy, w ciągu ostatnich dziesięciu lat. To wyróżnienie agencji wśród branżowej konkurencji i dla nas powód do satysfakcji. Jednocześnie cieszy nas też świadomość, że polskie centra całkiem nieźle sobie radzą i liczą się w walce o te Oscary branży centrów handlowych. To świetna promocja – komentuje Krzysztof Kuc, założyciel Grupy KUC.

Źródło: Grupa Kuc

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764