logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzy nowe funkcje zwiększające skuteczność komunikacji

  PR 10.07.2017, przeczytano 769 razy

Optivo angażuje się w ciągłe rozwijanie optivo broadmail, narzędzia do prowadzenia komunikacji wielokanałowej, będącego częścią platformy Episerver Digital Experience Cloud. Jego najnowsza wersja zawiera trzy nowe funkcje, których zadaniem jest wspieranie klientów w osiąganiu jeszcze większej produktywności i skuteczności w prowadzonych przez nich działaniach. Jedną z nich jest Countdown Timer, zawarty w newsletterze dynamiczny zegar, odliczający czas pozostały do zakończenia oferty specjalnej. Działa on w czasie rzeczywistym, w zależności od tego, kiedy odbiorca otworzy wiadomość e-mail. Kolejna funkcja, Recipient History, pozwala na wyświetlanie historii każdego, indywidualnego odbiorcy. Natomiast poprzez Activity Overview firmy mogą w prosty i efektywny sposób uzyskać informacje na temat wszystkich realizowanych przez siebie kampanii cross-channelowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzy-nowe-funkcje-zwiekszajace-skutecznosc-komunikacji,33064,artykul.html

Countdown Timer – animowany zegar odliczający czas

Countdown Timer, funkcja dostępna w optivo broadmail, daje marketerom możliwość zwiększenia atrakcyjności i skuteczności newslettera poprzez animowany zegar, pokazujący liczbę dni, godzin, minut i sekund do zakończenia oferty specjalnej. Opcja ta działa w czasie rzeczywistym – zegar rozpoczyna odliczanie czasu w momencie otwarcia przed odbiorcę newslettera lub jego odświeżenia. Od strony wizualnej, Countdown Timer można połączyć z różnymi elementami graficznymi i obrazami w tle.

Recipient History – większa wiedza na temat kontaktu z klientem

W narzędziu optivo broadmail została wprowadzona nowa funkcja, Recipient History, pozwalająca na wyświetlanie historii kontaktu z poszczególnym odbiorcą. Opcja ta jest dostępna oczywiście na podstawie wyrażonej przez użytkownika zgody marketingowej. Recipient History jest szczególnie przydatne dla średnich i dużych firm, które potrzebują bieżących i natychmiastowych informacji dotyczących każdego, indywidualnego odbiorcy. Na tej podstawie można szybko sprawdzić, jakie newslettery otrzymał dany użytkownik, z którym kontaktuje się obecnie np. call center. Dzięki temu marketerzy mogą odpowiednio zareagować i wykorzystać przydatne informacje w dalszej komunikacji z klientem. 

Activity Overview – przegląd wszystkich działań marketingowych    

Activity Overview to rozwiązanie, które pozwala na jeszcze lepsze i łatwiejsze zarządzanie kampaniami cross-channelowymi. Daje bowiem możliwość podglądu wszystkich działań przeprowadzonych w danych okresie, w odniesieniu do wszystkich odbiorców komunikacji wielokanałowej, realizowanej przez optivo broadmail. Dane te zawierają informacje o kampaniach zrealizowanych w przeszłości, prowadzonych obecnie oraz tych zaplanowanych na przyszłość. Funkcja ta jest szczególnie wartościowa dla agencji, jak również przedsiębiorstw posiadających wiele oddziałów czy realizujących kampanie dla swoich usługodawców.

– Nieustannie rozwijamy optivo broadmail, dając naszym klientom możliwość korzystania z wydajnego narzędzia, które wspiera ich w prowadzeniu codziennej komunikacji wielokanałowej. Poza dodaniem nowych funkcji, kluczowym obszarem naszych działań jest zwiększanie produktywności i efektywności naszego narzędzia. Dzięki temu marketerzy będą mieć więcej czasu, aby skupić się na tym, co jest dla nich najważniejsze. Nasze najnowsze funkcje zmierzają dokładnie w tym kierunku – komentuje najnowsze funkcje Thomas Hoppe, Team Leader Product Management w Optivo.

Źródło: Optivo, an Episerver Company

www.optivo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764