logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzy nowe monitory w formacie 16:10 od AOC

  PR 28.10.2013, przeczytano 719 razy
ilustracjastrzałka

AOC wprowadza do swojej oferty trzy modele monitorów z panelem o formacie 16:10. Obsługujące rozdzielczość 1920 x 1200px (WUXGA) ekrany są wyższe od popularnych paneli 16:9 Full HD i mają więcej pikseli w płaszczyźnie pionowej, dzięki czemu zapewniają większy obszar wyświetlania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzy-nowe-monitory-w-formacie-16%3A10-od-aoc,20079,artykul.html

Modele e2460Pxda oraz e2460Sxda to wyświetlacze LED oparte na matrycy TN. Maksymalna jasność podświetlenia w ich przypadku to 250 cd/m², a kontrast statyczny wynosi 1000:1. AOC e2460Pxda posiada dodatkowe możliwości poprawiające ergonomię pracy w postaci regulacji wysokości, obrotowej podstawy oraz funkcji pivot.

Trzeci z nowych modeli to i2460Pxqu z matrycą eIPS. Maksymalna jasność podświetlenia w i2460Pxqu wynosi 300 cd/m², a wyświetlany na nim obraz można oglądać z kątów nawet do 178° w pionie i poziomie. Model ten został wyposażony w te same funkcje ergonomiczne co e2460Pxda oraz hub z czterema portami USB.

Wszystkie z prezentowanych monitorów posiadają wbudowane głośniki o mocy 2W.

Do monitorów dołączane jest dodatkowe oprogramowanie:
- e-Saver pozwalające zoptymalizować zużycie energii,
- i-Menu do zmiany ustawień monitora przy pomocy myszki,
- Screen+ umożliwiające podział ekranu na niezależne strefy wyświetlania.

Sugerowana cena detaliczna brutto modeli e2460Pxda oraz e2460Sxda to odpowiednio 1049 PLN oraz 979 PLN, zaś cena modelu i2460Pxqu wynosi 1319 PLN. Wszystkie modele monitorów AOC podlegają 3-letniej gwarancji producenta.

Źródło: AOC

www.aoc-europe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764