logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzy nowe monitory w formacie 16:10 od AOC

  PR 28.10.2013, przeczytano 660 razy
ilustracjastrzałka

AOC wprowadza do swojej oferty trzy modele monitorów z panelem o formacie 16:10. Obsługujące rozdzielczość 1920 x 1200px (WUXGA) ekrany są wyższe od popularnych paneli 16:9 Full HD i mają więcej pikseli w płaszczyźnie pionowej, dzięki czemu zapewniają większy obszar wyświetlania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzy-nowe-monitory-w-formacie-16%3A10-od-aoc,20079,artykul.html

Modele e2460Pxda oraz e2460Sxda to wyświetlacze LED oparte na matrycy TN. Maksymalna jasność podświetlenia w ich przypadku to 250 cd/m², a kontrast statyczny wynosi 1000:1. AOC e2460Pxda posiada dodatkowe możliwości poprawiające ergonomię pracy w postaci regulacji wysokości, obrotowej podstawy oraz funkcji pivot.

Trzeci z nowych modeli to i2460Pxqu z matrycą eIPS. Maksymalna jasność podświetlenia w i2460Pxqu wynosi 300 cd/m², a wyświetlany na nim obraz można oglądać z kątów nawet do 178° w pionie i poziomie. Model ten został wyposażony w te same funkcje ergonomiczne co e2460Pxda oraz hub z czterema portami USB.

Wszystkie z prezentowanych monitorów posiadają wbudowane głośniki o mocy 2W.

Do monitorów dołączane jest dodatkowe oprogramowanie:
- e-Saver pozwalające zoptymalizować zużycie energii,
- i-Menu do zmiany ustawień monitora przy pomocy myszki,
- Screen+ umożliwiające podział ekranu na niezależne strefy wyświetlania.

Sugerowana cena detaliczna brutto modeli e2460Pxda oraz e2460Sxda to odpowiednio 1049 PLN oraz 979 PLN, zaś cena modelu i2460Pxqu wynosi 1319 PLN. Wszystkie modele monitorów AOC podlegają 3-letniej gwarancji producenta.

Źródło: AOC

www.aoc-europe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu X z działaniami mediowymi dla marki Tom Ford
Wystartowały działania promujące luksusowe kosmetyki i zapachy od Tom Ford Beauty, w tym NOIR EXTREME PARFUM. Za realizację działań mediowych odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska).
Erecruiter wybiera Kohe
Studio KOHE zostało wybrane do współpracy przez eRecruiter (część Grupy Pracuj), dostawcę platformy do zarządzania rekrutacjami. KOHE odpowiedzialne było za całościowe opracowanie strony www.erecruiter.pl
Havas PR Warsaw, jako partner, wspierał tegoroczną edycję badania prowadzonego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą. Celem badania było poznanie skali zaangażowania firm w działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu.
Sharp NEC Display Solutions Europe będzie uczestniczyć w targach Integrated Systems Europe (ISE) 2023, w dniach od 31 stycznia do 3 lutego, wystawiając się na stoisku E600 w hali 3 w Fira Barcelona w Hiszpanii. To kolejny rok, gdy Sharp/NEC podzieli się z uczestnikami targów swoją ekspercką wiedzą i doświadczeniem wynikającym z połączenia dwóch...
Łukasz Plona chief technology officerem w Cube Group
Łukasz Plona objął stanowisko chief technology officera w Cube Group. Będzie odpowiedzialny za rozwój realizowanych w agencji projektów technologiczno-analitycznych oraz wprowadzanie innowacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764