logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzy nowe monitory w formacie 16:10 od AOC

  PR 28.10.2013, przeczytano 717 razy
ilustracjastrzałka

AOC wprowadza do swojej oferty trzy modele monitorów z panelem o formacie 16:10. Obsługujące rozdzielczość 1920 x 1200px (WUXGA) ekrany są wyższe od popularnych paneli 16:9 Full HD i mają więcej pikseli w płaszczyźnie pionowej, dzięki czemu zapewniają większy obszar wyświetlania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzy-nowe-monitory-w-formacie-16%3A10-od-aoc,20079,artykul.html

Modele e2460Pxda oraz e2460Sxda to wyświetlacze LED oparte na matrycy TN. Maksymalna jasność podświetlenia w ich przypadku to 250 cd/m², a kontrast statyczny wynosi 1000:1. AOC e2460Pxda posiada dodatkowe możliwości poprawiające ergonomię pracy w postaci regulacji wysokości, obrotowej podstawy oraz funkcji pivot.

Trzeci z nowych modeli to i2460Pxqu z matrycą eIPS. Maksymalna jasność podświetlenia w i2460Pxqu wynosi 300 cd/m², a wyświetlany na nim obraz można oglądać z kątów nawet do 178° w pionie i poziomie. Model ten został wyposażony w te same funkcje ergonomiczne co e2460Pxda oraz hub z czterema portami USB.

Wszystkie z prezentowanych monitorów posiadają wbudowane głośniki o mocy 2W.

Do monitorów dołączane jest dodatkowe oprogramowanie:
- e-Saver pozwalające zoptymalizować zużycie energii,
- i-Menu do zmiany ustawień monitora przy pomocy myszki,
- Screen+ umożliwiające podział ekranu na niezależne strefy wyświetlania.

Sugerowana cena detaliczna brutto modeli e2460Pxda oraz e2460Sxda to odpowiednio 1049 PLN oraz 979 PLN, zaś cena modelu i2460Pxqu wynosi 1319 PLN. Wszystkie modele monitorów AOC podlegają 3-letniej gwarancji producenta.

Źródło: AOC

www.aoc-europe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764