logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzy nowe obiektywy Voigtlander

  PR 23.07.2019, przeczytano 961 razy
ilustracjastrzałka

Firma Foxfoto – dystrybutor marki Voigtlander – ma przyjemność przedstawić trzy nowe obiektywy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzy-nowe-obiektywy-voigtlander,383341,artykul.html

Voigtlander Macro APO Lanthar 110 mm f/2,5 to obiektyw makro z odwzorowaniem 1:1, ale również jasny teleobiektyw, który idealnie sprawdzi się w fotografii portretowej, produktowej czy krajobrazowej. Nienaganne wykonanie, niezwykle zaawansowana konstrukcja optyczna oraz odpowiednio wyselekcjonowane soczewki czynią z niego jeden z najostrzejszych obiektywów do systemu Sony E.

Voigtlander Ultron 35 mm f/2,0 to obiektyw, który pozwoli Ci tchnąć odrobinę analogowej magii do cyfrowego świata współczesnej fotografii. Obiektyw, który niejednokrotnie zaskoczy Cię wyjątkowym obrazowaniem i nada niespotykany charakter Twoim zdjęciom.

ilustracjastrzałka

Obiektyw Voigtlander Nokton 50 mm f/1,2 to zaawansowane narzędzie optyczne, zaprojektowane i skonstruowane z bezkompromisową dbałością o jakość obrazu. Charakteryzuje go doskonały poziom korekcji oraz wysoka rozdzielczość, niezbędna do pracy z najnowszymi, pełnoklatkowymi matrycami aparatów cyfrowych marki Sony. Voigtlander Nokton 50 mm f/1,2 to wspaniały manualny obiektyw standardowy ogólnego przeznaczenia. Umożliwia uzyskanie perfekcyjnie ostrych zdjęć, nawet przy całkowicie otwartej przysłonie.

ilustracjastrzałka

  • Obiektyw Voigtlander Macro APO Lanthar 110 mm f/2,5 do Sony E - 4599 zł
  • Obiektyw Voigtlander Ultron 35 mm f/2,0 do Leica M - 3199 zł
  • Obiektyw Voigtlander Nokton 50 mm f/1,2 do Sony E - 4999 zł

Źródło: Foxfoto

www.foxfoto.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764