logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzy nowe obiektywy Voigtlander

  PR 23.07.2019, przeczytano 436 razy
ilustracjastrzałka

Firma Foxfoto – dystrybutor marki Voigtlander – ma przyjemność przedstawić trzy nowe obiektywy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzy-nowe-obiektywy-voigtlander,383341,artykul.html

Voigtlander Macro APO Lanthar 110 mm f/2,5 to obiektyw makro z odwzorowaniem 1:1, ale również jasny teleobiektyw, który idealnie sprawdzi się w fotografii portretowej, produktowej czy krajobrazowej. Nienaganne wykonanie, niezwykle zaawansowana konstrukcja optyczna oraz odpowiednio wyselekcjonowane soczewki czynią z niego jeden z najostrzejszych obiektywów do systemu Sony E.

Voigtlander Ultron 35 mm f/2,0 to obiektyw, który pozwoli Ci tchnąć odrobinę analogowej magii do cyfrowego świata współczesnej fotografii. Obiektyw, który niejednokrotnie zaskoczy Cię wyjątkowym obrazowaniem i nada niespotykany charakter Twoim zdjęciom.

ilustracjastrzałka

Obiektyw Voigtlander Nokton 50 mm f/1,2 to zaawansowane narzędzie optyczne, zaprojektowane i skonstruowane z bezkompromisową dbałością o jakość obrazu. Charakteryzuje go doskonały poziom korekcji oraz wysoka rozdzielczość, niezbędna do pracy z najnowszymi, pełnoklatkowymi matrycami aparatów cyfrowych marki Sony. Voigtlander Nokton 50 mm f/1,2 to wspaniały manualny obiektyw standardowy ogólnego przeznaczenia. Umożliwia uzyskanie perfekcyjnie ostrych zdjęć, nawet przy całkowicie otwartej przysłonie.

ilustracjastrzałka

  • Obiektyw Voigtlander Macro APO Lanthar 110 mm f/2,5 do Sony E - 4599 zł
  • Obiektyw Voigtlander Ultron 35 mm f/2,0 do Leica M - 3199 zł
  • Obiektyw Voigtlander Nokton 50 mm f/1,2 do Sony E - 4999 zł

Źródło: Foxfoto

www.foxfoto.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Total z kampanią przygotowaną z agencją Olmeka
Firma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje. Za przygotowanie działań marketingowych związanych z akcją prowadzoną pod hasłem ”Zatankuj i odbierz maskotkę!” – w tym m.in. kampanię outdoor, POS i Social Media – odpowiada agencja Olmeka Creation House.
„Archipelag Beztroski” - nowa kampania wizerunkowa Rainbow
Archipelag Rainbow czuwa, przewiduje, sprawdza, dba…
Większy dział Tech&Lab 180heartbeats + Jung v Matt
Paweł Malinowski i Adam Selwon dołączyli do zespołu kompetencyjnego TECH &LAB agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
Epson wprowadza 12-kolorowe drukarki i proofery
Firma Epson wprowadziła na rynek swoje pierwsze 12-kolorowe drukarki wielkoformatowe oferujące najszerszą w historii przestrzeń kolorów z 99% pokryciem skali Pantone1. Gwarantując wymagane na potrzeby profesjonalnego proofingu niezawodne odwzorowanie kolorów i wymaganą w druku wysokonakładowym wydajność, drukarki SureColor SC-P7500 (24-calowa) i SC-P9500 (44-calowa) są...
VMLY&R Poland z kampanią dla marki Lay’s dla 33 krajów
„Wkręć się w filmy z Lay’s" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764