logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzy nowe obiektywy Voigtlander

  PR 23.07.2019, przeczytano 553 razy
ilustracjastrzałka

Firma Foxfoto – dystrybutor marki Voigtlander – ma przyjemność przedstawić trzy nowe obiektywy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzy-nowe-obiektywy-voigtlander,383341,artykul.html

Voigtlander Macro APO Lanthar 110 mm f/2,5 to obiektyw makro z odwzorowaniem 1:1, ale również jasny teleobiektyw, który idealnie sprawdzi się w fotografii portretowej, produktowej czy krajobrazowej. Nienaganne wykonanie, niezwykle zaawansowana konstrukcja optyczna oraz odpowiednio wyselekcjonowane soczewki czynią z niego jeden z najostrzejszych obiektywów do systemu Sony E.

Voigtlander Ultron 35 mm f/2,0 to obiektyw, który pozwoli Ci tchnąć odrobinę analogowej magii do cyfrowego świata współczesnej fotografii. Obiektyw, który niejednokrotnie zaskoczy Cię wyjątkowym obrazowaniem i nada niespotykany charakter Twoim zdjęciom.

ilustracjastrzałka

Obiektyw Voigtlander Nokton 50 mm f/1,2 to zaawansowane narzędzie optyczne, zaprojektowane i skonstruowane z bezkompromisową dbałością o jakość obrazu. Charakteryzuje go doskonały poziom korekcji oraz wysoka rozdzielczość, niezbędna do pracy z najnowszymi, pełnoklatkowymi matrycami aparatów cyfrowych marki Sony. Voigtlander Nokton 50 mm f/1,2 to wspaniały manualny obiektyw standardowy ogólnego przeznaczenia. Umożliwia uzyskanie perfekcyjnie ostrych zdjęć, nawet przy całkowicie otwartej przysłonie.

ilustracjastrzałka

  • Obiektyw Voigtlander Macro APO Lanthar 110 mm f/2,5 do Sony E - 4599 zł
  • Obiektyw Voigtlander Ultron 35 mm f/2,0 do Leica M - 3199 zł
  • Obiektyw Voigtlander Nokton 50 mm f/1,2 do Sony E - 4999 zł

Źródło: Foxfoto

www.foxfoto.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja mediowa Starcom Polska (Publicis Groupe Polska) uruchomiła własny podcast zatytułowany „Rozmowy Strategiczne”, który ma się stać dla Klientów agencji i całej brażny marketingowej, następnym po serwisie www.cmoinsider.pl źródłem wiedzy i inspiracji na temat najbardziej aktualnych tendencji w biznesie i komunikacji marketingowej.
Portfolio agencji poszerzyło się o Klienta z branży zdalnej edukacji. ContentHouse jest odpowiedzialny za realizację działań contentmarketingowych dla platformy nauki języka angielskiego Tutlo.
#Mamkontrolę – kampania społeczna, która otwarcie mówi o spożywaniu alkoholu
Problem nadmiernego i szkodliwego spożywania alkoholu dotyczy większej liczby osób niż pozornie się wydaje. Niepowodzenia w pracy, urodziny kolegi, nerwowy dzień – wszystko może być pretekstem.
Druk 3D zmienia oblicze branży rozrywkowej
Niemal każde studio filmowe posiada już drukarkę 3D. Rekwizytorzy, filmowcy i projektanci kostiumów wykorzystują tę technologię na różnych poziomach. Drukowanie w 3D pozwoliło stworzyć repliki kości dinozaurów na potrzeby filmu „Jurassic World”. Film „Czarna Pantera” dostał Oscara za kostiumy stworzone właśnie na drukarkach 3D. Polskie...
Agencja Keypr dla Fundacji Sue Ryder
Fundacja Sue Ryder wybrała Agencję Public Relations keyPR do obsługi całościowych działań komunikacyjnych. Współpraca rozpoczęła się w lipcu 2020 i potrwa 12 miesięcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764