logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzy nowe osoby w agencji Altavia.kamikaze

  PR 17.08.2023, przeczytano 604 razy
ilustracja
Od lewej Dobrosława Sudnikowicz, Paulina Krawul, Ewelina Foltyńska

Do zespołu agencji altavia.kamikaze dołączyły trzy nowe osoby: Dobrosława Sudnikowicz, jako Graphic Designer; Paulina Krawul, również jako Graphic Designer; oraz Ewelina Foltyńska, na stanowisko Junior Graphic Designer.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzy-nowe-osoby-w-agencji-altavia.kamikaze,401076,artykul.html

Dobrosława Sudnikowicz karierę zawodową rozpoczynała w firmie Idemia, tworzącej rozwiązania IT z obszarów takich jak: weryfikacja tożsamości, płatności cyfrowe, internet rzeczy i wirtualizacja klasycznych narzędzi - pracowała w niej w latach 2017-2020. Od 2020 r. prowadzi również własną działalność, pod marką Dobra Graficzka (instagram.com/dobragraficzka/), współpracując z marketerami i agencjami, w tym m.in. właśnie altavia.kamikaze. W altavia/kamikaze jako Graphic Designer dołączyła do zespołu pracującego dla Shell. Dobrosława Sudnikowicz jest absolwentką Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi (kierunek Grafika).

Paulina Krawul karierę w branży rozpoczynała w 2014 roku, początkowo jako freelancerka (fotografia i grafika). Później pracowała m.in. w KL Trade i Aquafilter Europe, a ostatnio w agencji Faina Lifestyle, zajmując się przygotowywaniem zarówno materiałów digital jak i do druku, a także wykonaniem zdjęć oraz montażem krótkich filmów. W altavia.kamikaze zajmować się będzie przede wszystkim przygotowywaniem kontentu dla  L'Oréal Luxe.
Paulina Krawul jest absolwentką Politechniki Łódzkiej na kierunku Wzornictwo Tekstyliów oraz podyplomowych studiów na łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi na kierunku Projektowanie Graficzne.

Ewelina Foltyńska również jest absolwentką Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, którą ukończyła w 2021 roku i od tamtej pory pracowała w agencji The New Look, jako projektant graficzny. W  altavia.kamikaze jej zadaniem będą prace przede wszystkim dla L'Oréal Professionnel.

Źródło: altavia.kamikaze

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Magnum inspiruje przyjemnością
Magnum i Żabka otwierają Polaków na doznawanie przyjemności, szukając optymistycznej strony naszej codzienności i zmieniając polskie przysłowia na pozytywnie brzmiące - bo przyjemność pomaga spojrzeć na świat w pozytywnym świetle.
Bycie sobą w kampanii dentsu z okazji Pride Month
Z okazji Pride Month, dentsu Polska wraz z Klientami i Partnerami startuje z kampanią "dentsu & friends”. Zabierając wspólny głos pod hasłem „Bycie sobą nigdy nie będzie przereklamowane”. Inicjatywa ma na celu promowanie różnorodności i wsparcie społeczności LGBTQIA+ w wymiarze sojuszniczym. Partnerami kampanii są Mastercard, Gazeta Wyborcza,...
Obiektyw Voigtlander Nokton 75 mm f/1,5 do Canon RF
Voigtlander Nokton 75 mm f/1,5 to wysokiej klasy manualny obiektyw, którego domeną jest fotografia portretowa i reportażowa. Wysoką jakość oraz niepowtarzalny charakter obrazowania docenią wszyscy fotografowie i filmowcy poszukujący jasnego, krótkiego teleobiektywu, który poza kompletem soczewek zaoferuje im także swoją duszę. Obiektyw zoptymalizowany do...
Marka Oxford rusza z akcją „Ambasadorzy Oxford” w ramach której zaprosi 200 mikroinfluencerów do prezentacji swoich nowych produktów szkolnych. Projekt przygotowała agencja On Board Think Kong.
Niantic Studio stawia na rzeczywistość rozszerzoną
Podczas targów Augmented World Expo firma Niantic zaprezentował nową, bezpłatną internetową platformę wizualną, Niantic Studio, która umożliwia programistom, twórcom i markom szybkie tworzenie w pełni immersyjnych doświadczeń XR, wykorzystując wszechobecny dostęp do sieci na praktycznie każdym urządzeniu. Firma Niantic udostępniła...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764