logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzy nowe osoby w agencji Spicy Mobile

  PR 09.12.2021, przeczytano 787 razy
ilustracja

Do działu sprzedaży agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile dołączyły trzy nowe osoby: Julia Szczepkowska, Jakub Przybylski oraz Hubert Suchecki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzy-nowe-osoby-w-agencji-spicy-mobile,394085,artykul.html

Julia Szczepkowska i Jakub Przybylski objęli stanowisko Junior Media Planner/Buyer. W zespole plannerskim kierowanym przez Karolinę Gorzałkę odpowiadają za planowanie i obsługę mobilnych kampanii reklamowych. Julia Szczepkowska wcześniej związana była z domem mediowym MediaCom, natomiast Jakub Przybylski jest nową osobą w branży.

Hubert Suchecki dołączył do zespołu traffic kierowanego przez Angelę Mikołajczuk. Do jego obowiązków na stanowisku Junior Mobile Traffic należy nadzór nad kampaniami reklamowymi oraz kontakt z klientami. Suchecki poprzednio pracował w Biurze Łączności i Informatyki KGP.

- Ostatnie dwa lata były okresem wielu zmian w Spicy Mobile. Wraz z nowymi projektami i klientami nie tylko zwiększyliśmy znacząco zatrudnienie, ale i stworzyliśmy nową strukturę sprzedaży opartą na trzech wyspecjalizowanych zespołach – podsumowuje Tomasz Kąkol, dyrektor sprzedaży w Spicy Mobile. – Liczę, że nowe osoby będą cennym wsparciem dla działów trafficu i plannerskiego w ważnym dla naszej firmy czasie premiery własnej platformy do zarządzania reklamami w modelu programmatic. 

Źródło: Spicy Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764