logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzy razy Duplo w drukarni Silverprint

  PR 09.02.2018, przeczytano 546 razy
ilustracjastrzałka

Trójnóż – uzupełniający zakupioną nieco wcześniej, nowoczesną i wszechstronną linię do broszurowania Duplo 600i – to trzeci już zakup drukarni SilverPrint z Łodzi zrealizowany w Duplo Polska. Przyniósł on tej firmie, od 15 lat specjalizującej się w szeroko pojętej produkcji akcydensowej, wymierne korzyści. Przede wszystkim w zakresie przyśpieszenia produkcji  - o 25%; urządzenie otworzyło przed nią również nowe możliwości w zakresie pozyskiwania zleceń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzy-razy-duplo-w-drukarni-silverprint,35384,artykul.html

- Z firmą Duplo Polska współpracujemy od czasu, gdy zakupiliśmy u niej pierwsze urządzenie – mówi Adam Dąbrowski, właściciel drukarni SilverPrint. - Była to bigówka, z której byliśmy zadowoleni, podobnie jak z poziomu obsługi ze strony dostawcy. Zastąpiła ona dwa urządzenia, osobno realizujące procesy bigowania i składania, znacząco przyspieszając czas realizacji zleceń, obniżając koszty produkcji (nie musieliśmy już angażować dwóch osób do obsługi dwóch maszyn), dodatkowo otwierając przed nami nowe możliwości. Pojawił się wówczas bowiem nowy klient, którego zleceń nie bylibyśmy w stanie wcześniej wykonać. Nieco później, w ślad za rosnącymi potrzebami sięgnęliśmy po nowoczesny i wszechstronny system broszurujący – model Duplo 600i w wersji podstawowej. Nie ukrywam, że rywalizował on z urządzeniem konkurencyjnej firmy, a tym co przeważyło na korzyść Duplo była przede wszystkim prostota obsługi urządzenia oraz jego wszechstronność. System ten bowiem zapewnia bardzo wysoką dokładność wykańczania wydruków offsetowych (w których się specjalizujemy od lat) oraz cyfrowych, do których przymierzamy się w najbliższej przyszłości.

SilverPrint to drukarnia, która od 15 lat krok po kroku realizuje inwestycje. Adam Dąbrowski, jej właściciel, to drukarz z dużym doświadczeniem, który jasno wytycza sobie cele. Najważniejszym była specjalizacja w produkcji offsetowej oraz koncentracja na małych i średnich nakładach.

- Cel ten – mówi - osiągnęliśmy, gdyż prace takie jak broszury, katalogi, ulotki i inne materiały reklamowe są obecnie podstawą naszej produkcji. Wykonujemy zlecenia przede wszystkim dla klientów z naszego regionu, ale również z całej Polski. Posiadamy dwie nowoczesne maszyny drukujące z wieżami lakierującymi oraz urządzenia introligatorskie, które pozwalają wykonywać na miejscu całą produkcję . Stąd ostatnie inwestycje w systemy do wykańczania – w pierwszej kolejności w bazowy system Duplo 600i, a następnie - w trójnóż. Stanowi on uzupełnienie wcześniej wspomnianej linii, umożliwiając nam dalszy rozwój. Możemy dzięki niemu produkować np. książeczki serwisowe o wymiarach 75 mm (wysokości) x 100 mm (szerokości), wcześniej dla nas nieosiągalne. Podobnie jak wiele innych prac. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tych zakupów, gdyż wpłynęły one znacząco na wydajność produkcji i skróciły czas realizacji zleceń. Co więcej, także na ich cenę – najważniejsze czynniki w branży poligraficznej.

Zanim jednak kierownictwo firmy SilverPrint dokonało wyboru finalnego rozwiązania, przeprowadzone zostały gruntowne testy systemu Duplo 600i.

- To był bardzo dobry moment na sprawdzenie tego urządzenia do różnych zleceń. Dzięki uprzejmości firmy Duplo Polska, mogliśmy na spokojnie ocenić jego działanie; przede wszystkim przy pracach, z którymi wcześniej mieliśmy problemy. Owszem, posiadaliśmy tego rodzaju maszynę innego dostawcy, która jednak miała już swoje lata, a przede wszystkim brakowało jej atutów w postaci automatyzacji i prostoty obsługi. Już na początku testów okazało się, że urządzenie Duplo nie ma pod tym względem konkurencji. To ważne w przypadku systemu pracy, jaki stosujemy w naszej drukarni  – maszynę Duplo 600i może obsługiwać niemal każdy jej pracownik.

Kolejnym argumentem, który przemawiał za inwestycją w system Duplo był – jak podkreśla Adam Dąbrowski - zakres formatów. System obsługuje zarówno formaty albumowe A4L i A5L, a także mniejsze.

- To otworzyło przed nami nowe możliwości w zakresie realizacji zleceń. Mogliśmy teraz przyjmować takie, które wcześniej nie były dla nas dostępne. Owszem, w pewnych zakresach mogliśmy je wykonywać ręcznie, ale koszty takiej operacji byłyby na tyle wysokie, że nie miałoby to sensu z ekonomicznego punktu widzenia. Niektórych zaś nie moglibyśmy się wcale podjąć. Obecnie nie tylko możemy je realizować, ale jesteśmy też konkurencyjni - zarówno czasowo jak i kosztowo.

Źródło: Duplo Polska Sp. z o.o.

www.duplopolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Targi Packaging Innovations: Odpakujmy ekologię
Z tygodnia na tydzień coraz więcej mówi się o tym, co każdy z nas może zrobić, aby zmniejszyć zanieczyszczenie Ziemi. Każde nawet najmniejsze działanie jest ważne i cenne. Pójdźmy jednak o krok dalej i zastanówmy się co mogą zmienić firmy, które zajmują się produkcją opakowań – jednego z bardziej pożądanych produktów, których przecież głównym celem jest ochrona...
Technologia inkjetowa Kodak Ultrastream w maszynach firmy Uteco
Kodak i Uteco Converting S.p.A. poinformowały o podpisaniu umowy, na bazie której stworzona przez pierwszą z wymienionych firm technologia druku cyfrowego UltraStream znajdzie powszechne zastosowanie w maszynach włoskiego producenta. Są one dedykowane cyfrowemu wytwarzaniu opakowań.
Avargraf podsumowuje targi Warsaw Pack 2019
Innowacyjne rozwiązania do pakowania oraz światowe premiery maszyn APR Solutions zaprezentowane przez firmę Avargraf podczas Międzynarodowych Targów Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack 2019, spotkały się z niezwykle dużym zainteresowaniem odwiedzających. Avargraf został również wyróżniony nagrodą Warsaw Pack  za półautomatyczną maszynę dla rynku tektury falistej i...
Stora Enso: Karton Natura Life po raz kolejny w opakowaniach Pure-Pak
Wytwarzany przez Stora Enso karton Natura Life, charakteryzujący się naturalnym, brązowym odcieniem, znalazł po raz kolejny zastosowanie w produkcji opakowań Pure-Pak, stworzonych przez firmę Elopak. Tym razem został on wykorzystany w ich aseptycznej wersji, jaka pojawiła się niedawno na rynku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764