logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzy statuetki dla Partner of Promotion w konkursie Złote Spinacze 2018

  PR 25.01.2019, przeczytano 501 razy

Agencja Partner of Promotion zdobyła trzy nagrody w konkursie "Złote Spinacze" za projekty zrealizowane w 2018 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzy-statuetki-dla-partner-of-promotion-w-konkursie-zlote-spinacze-2018,380944,artykul.html

Jury konkursowe przyznało srebrną statuetkę w kategorii „Komunikacja antykryzysowa i/lub kryzysowa” kampanii „Prawda kontra sensacja - ochrona wizerunku polskiego drobiu”, przeprowadzonej przez agencję wspólnie z Krajową Radą Drobiarstwa – Izbą Gospodarczą.

Drugie srebro Partner of Promotion zdobyła w kategorii PR Produktu „Uroda, higiena i wellness” za kampanię realizowaną dla Klienta P&G i marki Head&Shoulders pt. „#GoScalpBrave. Fryzury na Mundial”.

Brąz w kategorii „Sustainability&CSR Communications” przyznany został kampanii realizowanej dla NIVEA pt. „Internet naszego dzieciństwa, czyli Podwórko Talentów NIVEA”. Projekt ten skutecznie zmienił nastawienie Polaków do spędzania czasu z dziećmi i uruchomił prawdziwy ruch społeczny.

Źródło: Partner of Promotion

www.partnersi.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764