logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzy statuetki dla Partner of Promotion w konkursie Złote Spinacze 2018

  PR 25.01.2019, przeczytano 308 razy

Agencja Partner of Promotion zdobyła trzy nagrody w konkursie "Złote Spinacze" za projekty zrealizowane w 2018 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzy-statuetki-dla-partner-of-promotion-w-konkursie-zlote-spinacze-2018,380944,artykul.html

Jury konkursowe przyznało srebrną statuetkę w kategorii „Komunikacja antykryzysowa i/lub kryzysowa” kampanii „Prawda kontra sensacja - ochrona wizerunku polskiego drobiu”, przeprowadzonej przez agencję wspólnie z Krajową Radą Drobiarstwa – Izbą Gospodarczą.

Drugie srebro Partner of Promotion zdobyła w kategorii PR Produktu „Uroda, higiena i wellness” za kampanię realizowaną dla Klienta P&G i marki Head&Shoulders pt. „#GoScalpBrave. Fryzury na Mundial”.

Brąz w kategorii „Sustainability&CSR Communications” przyznany został kampanii realizowanej dla NIVEA pt. „Internet naszego dzieciństwa, czyli Podwórko Talentów NIVEA”. Projekt ten skutecznie zmienił nastawienie Polaków do spędzania czasu z dziećmi i uruchomił prawdziwy ruch społeczny.

Źródło: Partner of Promotion

www.partnersi.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

300 tys dolarów w konkursie Huawei dla twórców motywów
Ruszyła nowa edycja globalnego konkursu Huawei dla twórców motywów – Huawei Global Theme Design Competition.
Konkurs na kampanię dla ZOO Wrocław
Wrocławskie ZOO we współpracy z AMS przygotowało konkurs dla grafików. Może w nim wziąć udział każdy, kto zaprojektuje plakat zachęcający do odwiedzenia ogrodu zoologicznego. Kampania trafi m.in. na przystanki AMS w Polsce i poprzedzi ponowne otwarcie ogrodu dla odwiedzających. Autor zwycięskiego plakatu pomoże zwierzętom i zgarnie nagrodę o wartości ponad 3,5 tys....
The Kissinger Twins nagrodzeni Webby Award
Instagramowa seria @Sufferosa autorstwa The Kissinger Twins z prestiżową statuetką Webby Award 2020! Polski projekt został nagrodzony w kategorii Social Content Series & Campaigns | Arts & Entertainment. Pokonał kreacje takich gigantów  jak Marvel, Youtube czy Grammy’s.
Trailer Metro Exodus z Webby Award 2020
Stworzony w Platige Image trailer Metro Exodus Artyom's Nighmare otrzymał główną nagrodę w kategorii „Video Branded Entertainment - Games" na odbywającej się 19.05 24. Gali Webby Awards. Produkcja otrzymała również wyróżnienie w kategorii „Video Animation – Branded”.
MSL dumne z laureatów tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Cannes Lions 2020
W piątek, 15 maja zostali wyłonieni finaliści tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Cannes 2020. W kategorii PR zwycięzcami konkursu zostali Aleksandra Kolarczyk i Jakub Świętochowski z MSL.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764