logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzy statuetki Mixx Awards 2017 dla Groupm

  PR 01.12.2017, przeczytano 874 razy

Kolejne trzy nagrody dla domów mediowych należących do grupy inwestycyjnej GroupM. Podczas tegorocznej gali Mixx Awords 2017 agencje MEC Polska i Mediacom Warszawa zostały nagrodzone za kampanie dla takich marek jak IKEA Polska, H&M oraz ŠKODA Polska. Kampania „Jesienne zmiany po swojemu” dla IKEA, w której twórcy postawili na naturalność i autentyczność,  zdobyła złoto.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzy-statuetki-mixx-awards-2017-dla-groupm,34687,artykul.html

Do grupy inwestycyjnej GroupM należą agencje: Maxus, MEC, MediaCom oraz Mindshare – każda z nich otrzymała nominacje do tegorocznej edycji MIXX Awards, a wyróżnione zostały dwie z nich w trzech kategoriach konkursowych. W tym prestiżowym konkursie już od ponad 10 lat nagradzane są wyjątkowe kampanie marketingowe digital, które łączą kreatywne idee z efektywnymi rozwiązaniami.

- Prace, które zwyciężają w konkursie MIXX Awards mają inspirować, wskazywać przyszłe trendy i kierunki rozwoju branży cyfrowej, dlatego cieszy fakt, że nasze kampanie znalazły się w tym gronie. – komentuje Anna Lubowska, Prezes Zarządu GroupM Polska.

Agencja MEC otrzymała w tym roku dwie nagrody. Złoto w kategorii „Branded content” za kampanię „Jesienne zmiany po swojemu” realizowaną dla IKEA wspólnie z Grey Worldwide Warszawa, Kalicińscy, Performance Media i HashFM, w której autorzy zdobyli się na odwagę i poszli pod prąd. Stworzono wiarygodny content, opierając nienachalną komunikację na prawdziwych potrzebach konsumentów. Kampania została przygotowana w formacie krótkich filmów dokumentalnych, z wykorzystaniem autentycznych ludzi i domów, zamiast celebrytów. Spoty pokazywały sposoby na zmiany i życie po swojemu oraz to, jak marka wpisuje się w życie polskich rodzin. Kampania zachęcała do radzenia sobie z małymi i dużymi jesiennymi zmianami razem z IKEA, za pomocą  pojemnych szaf ze sprytnymi rozwiązaniami, różnorodnego oświetlenia, uzupełniającego krótkie dni oraz kolorowych tekstyliów, nadających ciepła domowi, oddalających jesienną chandrę. Dzięki takiej formie kampanii odbiorcy kolejny raz poczuli, że IKEA to marka, która doskonale ich rozumie i pomaga im w codziennym życiu.

Z kolei za kampanię „H&M Dworzec”, nominowaną w kategorii „Cross-media Integration”, agencja otrzymała brązową statuetkę. Kampania szwedzkiej marki po raz kolejny zaprezentowała projekt z polskimi muzykami. W tegorocznej edycji, we wszystkie weekendy czerwca na terenie warszawskiego Dworca Głównego przy ulicy Towarowej, można było usłyszeć takie gwiazdy jak Pezet, Eldo, FLIRTINI, xxanaxx, Ten Typ Mes, Duit, Taco Hemingway, Quebonafide, Fisz Emade, The Dumplings, Brodka czy Julia Wienia Wieniawa-Narkiewicz.

Brązową statuetkę za kampanię dla ŠKODA Polska otrzymał dom mediowy MediaCom Warszawa, który wraz z agencją GoldenSubmarine został nominowany za „Konkurs ŠKODA Auto Muzyka 2016” w aż dwóch kategoriach „User Experience” oraz „Digital driven”, w której to zdobyli nagrodę. Założeniem akcji było znalezienie najlepszej muzyki do jazdy samochodem, bowiem dla wielu osób komfort jazdy kojarzy się właśnie ze słuchaniem muzyki. Zaproszenie do konkursu młodych talentów pozwoliło pokazać, że ŠKODA nie tylko dba o przyjemność z jazdy pod każdym względem, ale także staje się mecenasem amatorskiej sceny muzycznej. W poszukiwaniu najlepszej muzyki postanowiono stworzyć internetowe show z udziałem jurorów, systemem selekcji oraz ekscytującym głosowaniem.

Do akcji zostali zaangażowani znani artyści polskiej sceny muzycznej: Katarzyna Nosowska, Maria Sadowska, Dawid Podsiadło oraz Tomson z Baronem, a konkurs prowadził Marcin Prokop.

Wśród nominowanych były także kampanie domu mediowego Maxus oraz Mindshare. Dom mediowy Maxus wspólnie z Grandes Kochonos Digital współtworzył kampanię „KENWOODCHALLENGE” nominowaną w kategorii „Digital Driven”, która skutecznie odświeżyła wizerunek produktów Kenwood, wpisując je w kontekst nowoczesnego i dynamicznego stylu życia spod znaku FIT. Z kolei agencja Mindshare była nominowana w kategorii „Online Marketing with Influencer” za kampanię „Transformers: Ostatni Rycerz”. W zgłoszonej kampanii, oprócz standardowych działań w TV i Online, zrealizowano akcje specjalne z udziałem dziennikarza motoryzacyjnego Patryka Mikiciuka, blogera gamingowego reZigiusza, bohaterów popularnego serialu Comedy Central „Blok Ekipa” i marki Uber. Nominowana była także kampania „Braster” współtworzona przez MEC oraz GoldenSubmarine. Celem tego projektu było oswojenie kobiet z trudnym tematem profilaktyki raka piersi oraz budowanie świadomości i wiarygodności Systemu Braster.

Źródło: GroupM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764