logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzy statuetki Mixx Awards 2017 dla Groupm

  PR 01.12.2017, przeczytano 829 razy

Kolejne trzy nagrody dla domów mediowych należących do grupy inwestycyjnej GroupM. Podczas tegorocznej gali Mixx Awords 2017 agencje MEC Polska i Mediacom Warszawa zostały nagrodzone za kampanie dla takich marek jak IKEA Polska, H&M oraz ŠKODA Polska. Kampania „Jesienne zmiany po swojemu” dla IKEA, w której twórcy postawili na naturalność i autentyczność,  zdobyła złoto.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzy-statuetki-mixx-awards-2017-dla-groupm,34687,artykul.html

Do grupy inwestycyjnej GroupM należą agencje: Maxus, MEC, MediaCom oraz Mindshare – każda z nich otrzymała nominacje do tegorocznej edycji MIXX Awards, a wyróżnione zostały dwie z nich w trzech kategoriach konkursowych. W tym prestiżowym konkursie już od ponad 10 lat nagradzane są wyjątkowe kampanie marketingowe digital, które łączą kreatywne idee z efektywnymi rozwiązaniami.

- Prace, które zwyciężają w konkursie MIXX Awards mają inspirować, wskazywać przyszłe trendy i kierunki rozwoju branży cyfrowej, dlatego cieszy fakt, że nasze kampanie znalazły się w tym gronie. – komentuje Anna Lubowska, Prezes Zarządu GroupM Polska.

Agencja MEC otrzymała w tym roku dwie nagrody. Złoto w kategorii „Branded content” za kampanię „Jesienne zmiany po swojemu” realizowaną dla IKEA wspólnie z Grey Worldwide Warszawa, Kalicińscy, Performance Media i HashFM, w której autorzy zdobyli się na odwagę i poszli pod prąd. Stworzono wiarygodny content, opierając nienachalną komunikację na prawdziwych potrzebach konsumentów. Kampania została przygotowana w formacie krótkich filmów dokumentalnych, z wykorzystaniem autentycznych ludzi i domów, zamiast celebrytów. Spoty pokazywały sposoby na zmiany i życie po swojemu oraz to, jak marka wpisuje się w życie polskich rodzin. Kampania zachęcała do radzenia sobie z małymi i dużymi jesiennymi zmianami razem z IKEA, za pomocą  pojemnych szaf ze sprytnymi rozwiązaniami, różnorodnego oświetlenia, uzupełniającego krótkie dni oraz kolorowych tekstyliów, nadających ciepła domowi, oddalających jesienną chandrę. Dzięki takiej formie kampanii odbiorcy kolejny raz poczuli, że IKEA to marka, która doskonale ich rozumie i pomaga im w codziennym życiu.

Z kolei za kampanię „H&M Dworzec”, nominowaną w kategorii „Cross-media Integration”, agencja otrzymała brązową statuetkę. Kampania szwedzkiej marki po raz kolejny zaprezentowała projekt z polskimi muzykami. W tegorocznej edycji, we wszystkie weekendy czerwca na terenie warszawskiego Dworca Głównego przy ulicy Towarowej, można było usłyszeć takie gwiazdy jak Pezet, Eldo, FLIRTINI, xxanaxx, Ten Typ Mes, Duit, Taco Hemingway, Quebonafide, Fisz Emade, The Dumplings, Brodka czy Julia Wienia Wieniawa-Narkiewicz.

Brązową statuetkę za kampanię dla ŠKODA Polska otrzymał dom mediowy MediaCom Warszawa, który wraz z agencją GoldenSubmarine został nominowany za „Konkurs ŠKODA Auto Muzyka 2016” w aż dwóch kategoriach „User Experience” oraz „Digital driven”, w której to zdobyli nagrodę. Założeniem akcji było znalezienie najlepszej muzyki do jazdy samochodem, bowiem dla wielu osób komfort jazdy kojarzy się właśnie ze słuchaniem muzyki. Zaproszenie do konkursu młodych talentów pozwoliło pokazać, że ŠKODA nie tylko dba o przyjemność z jazdy pod każdym względem, ale także staje się mecenasem amatorskiej sceny muzycznej. W poszukiwaniu najlepszej muzyki postanowiono stworzyć internetowe show z udziałem jurorów, systemem selekcji oraz ekscytującym głosowaniem.

Do akcji zostali zaangażowani znani artyści polskiej sceny muzycznej: Katarzyna Nosowska, Maria Sadowska, Dawid Podsiadło oraz Tomson z Baronem, a konkurs prowadził Marcin Prokop.

Wśród nominowanych były także kampanie domu mediowego Maxus oraz Mindshare. Dom mediowy Maxus wspólnie z Grandes Kochonos Digital współtworzył kampanię „KENWOODCHALLENGE” nominowaną w kategorii „Digital Driven”, która skutecznie odświeżyła wizerunek produktów Kenwood, wpisując je w kontekst nowoczesnego i dynamicznego stylu życia spod znaku FIT. Z kolei agencja Mindshare była nominowana w kategorii „Online Marketing with Influencer” za kampanię „Transformers: Ostatni Rycerz”. W zgłoszonej kampanii, oprócz standardowych działań w TV i Online, zrealizowano akcje specjalne z udziałem dziennikarza motoryzacyjnego Patryka Mikiciuka, blogera gamingowego reZigiusza, bohaterów popularnego serialu Comedy Central „Blok Ekipa” i marki Uber. Nominowana była także kampania „Braster” współtworzona przez MEC oraz GoldenSubmarine. Celem tego projektu było oswojenie kobiet z trudnym tematem profilaktyki raka piersi oraz budowanie świadomości i wiarygodności Systemu Braster.

Źródło: GroupM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon zdobywa trzy nagrody w plebiscycie Fotopolis
Nikon ma przyjemność poinformować, że w plebiscycie Fotopolis na najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne 2022 roku, zdobył, aż trzy nagrody. Miejsce pierwsze w kategorii „Zaawansowany obiektyw roku” firma otrzymała za Nikon NIKKOR Z 400 mm f/4.5 VR S. Na drugiej pozycji w kategorii „Amatorski aparat roku” znalazł się Nikon Z 30, z kolei ostatnie miejsce...
Laureaci trzeciego etapu konkursu Tubądzin Design Awards w kategorii Cultureform
CultureFORM to kategoria specjalna konkursu Tubądzin Design Awards, która daje projektantom możliwość odniesienia się w swoich pracach do dziedzictwa kulturowego i historycznego. Międzynarodowe jury rozstrzygnęło jej trzeci etap. Wyłonieni twórcy reprezentują bardzo wysoki poziom, a ich prace przecierają szlaki w świecie designu.
Po raz 13 Łódź Design Festival wskaże najlepszy polski design
must have to najbardziej rozpoznawalny, niezależny znak jakości, który corocznie przyznawany jest najlepszym polskim produktom. Plebiscyt organizowany przez Łódź Design Festival od 2011 roku przyciąga rodzimych projektantów i producentów, którzy chcą zawalczyć o to niezwykle prestiżowe miano.
Paradyż Designers: podejmij wyzwanie z kolekcją Neve Creative by Maja Ganszyniec
W konkursie Paradyż Designers liczy się kreatywność. Do 17 lutego architekci, projektanci oraz studenci mogą zaprezentować swój pomysł na ponadczasowe wnętrze i wygrać atrakcyjne nagrody. Wystarczy zaskoczyć jury twórczym zastosowaniem kolekcji płytek Neve Creative, opartej na prostocie, szlachetności formy i nowej definicji dekoracji.
Ostatnie dni zgłoszeń do 3. edycji konkursu Antalis Interior Design Award
Remonty i przebudowy stanowią wyzwanie nie tylko dla osób na co dzień niezwiązanych z branżą wykończeniową, ale również dla profesjonalnych architektów. Każda inwestycja niesie za sobą  wyzwania finansowe, klimatyczne i technologiczne, a każdy inwestor oczekuje indywidualnego podejścia do jego potrzeb i oczekiwań. Stale poszukujemy więc innowacyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764