logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzy w jednym, czyli Multimedia i PRO Media House znowu razem

  PR 11.10.2005, przeczytano 733 razy

We wrześniu ruszyła kolejna kampania Multimedia Polska, dla której nośniki reklamowe zakupił dom mediowy PRO Media House. Jest to kontynuacja rozpoczętej w czerwcu tego roku współpracy obu firm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzy-w-jednym%2C-czyli-multimedia-i-pro-media-house-znowu-razem,3127,artykul.html

Najnowsza kampania promuje spakietyzowaną usługę o nazwie multiPAK, oferującą telefon, internet i telewizję kablową w jednym gniazdku. Działania reklamowe obejmą regionalną prasę i radio oraz outdoor (siatki winylowe, citilighty). Kampania potrwa do końca 2005 roku. Autorem kreacji jest agencja Visane.

„PRO Media House, podobnie jak Multimedia, dzięki trzem uzupełniającym się kanałom (prasa, radio, outdoor) stworzył wyjątkowo atrakcyjną i spójną ofertę” – tłumaczy Marcin Błoński, media planner/buyer z PRO Media House – „Nośniki zostały precyzyjnie dobrane pod kątem zasięgu usług Multimediów oraz konkretnej grupy docelowej. Liczymy na sukces podobny do osiągniętego w poprzedniej wspólnej kampanii” – dodaje.

Multimedia Polska jako pierwszy operator w Polsce na skalę komercyjną wprowadził usługę Triple Play („3 w 1”). MultiPAK to telefon, internet i telewizja kablowa w jednym gniazdku. MultiPAK to przede wszystkim oszczędności: darmowe rozmowy lokalne i strefowe, tańsze połączenia międzymiastowe oraz do sieci komórkowych. MultiPAK to również wygoda: jeden rachunek - jedna opłata prowizyjna, jedna infolinia i jedno Biuro Obsługi Klienta.

Nowa usługa multiPAK, wprowadzona dzięki unikatowemu przejęciu przez Multimedia Polska operatora komunikacyjnego TeleNet Polska, dostępna jest w 9 miastach: Gorzowie Wielkopolskim, Szczecinie, Stargardzie Szczecińskim, Rzeszowie, Gdyni, Toruniu, Łodzi, Lublinie i Kaliszu. Z potrójnego pakietu korzysta już ponad 30 tysięcy osób.

Źródło: PRO Media House

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764