logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trzyletnia kampania Syracuse Lemon PG

  PR 05.07.2024, przeczytano 272 razy

Oficjalnie rozpoczęła się trzyletnia kampania komunikacyjno-informacyjna poświęcona Syracuse Lemon PGI, promowana przez konsorcjum na rzecz Ochrony Syracuse Lemon PGI, współfinansowana przez Unię Europejską i koordynowana przez CSO Italy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trzyletnia-kampania-syracuse-lemon-pg,404918,artykul.html

Jakość, tradycja i zero odpadów, koncepcje stojące za projektem LemON- Lemon of Syracuse PGI: uchwycenie esencji Sycylii - są skierowane do Włoch, Polski i Rumunii w trzyletnim okresie pełnym działań i spotkań.

W szczególności zintegrowany plan komunikacji obejmuje działania cyfrowe (marketing społecznościowy i influencerski), PR i biuro prasowe, B2B i B2C, kampanię telewizyjną we Włoszech i Out of Home w głównych stacjach w Mediolanie i Rzymie, Lemon Tour na Półwyspie Apenińskim. Do tego warsztaty i spotkania B2B skierowane do dużych odbiorców detalicznych i horeca, a także po raz pierwszy kampania telewizyjna w Polsce i Rumunii.

Do końca projektu (marzec 2027 r.) Syracuse Lemon PGI „przemówi” do ponad 22 milionów menedżerów ds. zakupów we Włoszech i 11 milionów młodych konsumentów i handlowców w Polsce i Rumunii, co daje łącznie prawie 34 miliony osób i wygeneruje wzrost konsumpcji równy dodatkowej sprzedaży o wartości ponad 5 milionów euro.

Uważana za jeden z doskonałych produktów europejskiego dziedzictwa rolno-spożywczego, Syracuse Lemon PGI reprezentuje, wraz z bazą społeczną konsorcjum, 100 procent certyfikowanego produktu i znajduje się na obszarze, z którego pochodzi 32 procent włoskiej produkcji cytryn, co zajmuje drugie miejsce w Europie pod względem ilości zaraz po Hiszpanii. Jakość gwarantowana przez specyfikację produkcji i dbałość o szczegóły przekazywana przez lata doświadczenia przekładają się na produkt, który może wzmocnić politykę jakości Unii Europejskiej, łącząc komunikację doskonałości produkcji Made in Europe z podstawowymi wartościami, takimi jak zrównoważony rozwój środowiska i konkretne strategie zwalczania marnotrawstwa żywności.

Z cytryn Syracuse Lemon PGI, dzięki metodom produkcji zawartym w specyfikacji, można jeść wszystko, nawet skórkę. Różne zastosowania podczas przetwarzania sprawiają, że jest to symboliczny produkt bezodpadowy„No-waste”. W tym sensie decyzja o ukierunkowaniu się również na rynek polski i rumuński jest motywowana właśnie rosnącą świadomością i wrażliwością na kwestię marnowania żywności, którą promuje lokalna polityka.

Źródło: Consorzio di Tutela del Limone di Siracusa IGP

Dodatkowe informacje:

Konsorcjum na rzecz ochrony Syracuse Lemon PGI
Consorzio di Tutela del Limone di Siracusa IGP jest jedną z najważniejszych społeczności uprawiających cytrusy w Europie. Utworzone 13 lipca 2000 r., obejmuje 163 członków konsorcjum: 130 producentów, 60 firm pakujących, 36 użytkowników i 62 ambasadorów, dla powołanego obszaru 1.450,91 hektarów, reprezentującego 32% włoskiej produkcji. Jeżeli chodzi o poziom produkcji, konsorcjum reprezentuje 100% produkcji cytryn Limone di Siracusa PGI, a na poziomie krajowym 3 cytryny na 100 pochodzą z obszaru Syracuse. Zadania konsorcjum obejmują identyfikację obszarów produkcji i odmian, które mają podlegać ochronie, nadzorowanie działań na obszarze pochodzenia i na rynkach w zakresie prawidłowego stosowania nazwy „Limone di Siracusa IGP” oraz prowadzenie inicjatyw promocyjnych we Włoszech i za granicą mających na celu rozpowszechnianie wiedzy, wizerunku produktu i znaku towarowego IGP.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764