logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TTMM-S for Fitbit Versa z nagrodą Red Dot Award

  PR 26.10.2020, przeczytano 901 razy
ilustracja

Firma TTMM ogłasza czerwony alarm „smart art” z kilku powodów: (1) polska aplikacja TTMM-S for Fitbit Versa właśnie otrzymała prestiżową nagrodę Red Dot Award: Brands & Communication Design; (2) jednocześnie firma TTMM udostępniła nową wersję aplikacji z 12 „cyfro-blatami” dedykowanymi najnowszym smartwatch’om firmy Fitbit: Versa Sense i Fitbit Versa 3. Nagrodzona aplikacja obsługuje specjalne, praktyczne funkcje zegarkowych alarmów pogodowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ttmm-s-for-fitbit-versa-z-nagroda-red-dot-award,388933,artykul.html

Firma TTMM została już wcześniej wyróżniona wieloma nagrodami branżowymi, w tym nagrodą DOBRY WZÓR oraz WZÓR ROKU DLA KULTURY 2017, przyznawaną przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, w ramach konkursu DOBRY WZÓR. Red Dot Award to pierwsza tak prestiżowa nagroda w jej dorobku.

Albert Salamon, założyciel TTMM - główny projektant: - Nagroda Red Dot Award jest najważniejszą nagrodą w dziedzinie projektowania jaką otrzymała moja firma i moje produkty. Nagroda to potwierdza, że TTMM tworzy najlepiej zaprojektowane cyfro-blaty na świecie. Jestem poruszony otrzymaniem tej nagrody. I jestem dumny z mojego zespołu.

Aplikacja mobilna TTMM-S for Fitbit Versa umożliwia zarządzanie kolekcją cyfer-blatów TTMM poprzez urządzenie z systemem iOS. Najbardziej alarmująca funkcją funkcją aplikacji są alarmy pogodowe, które ostrzegają przed szkodliwym zanieczyszczeniem powietrza i promieniowaniem UV. Cyfro-blaty TTMM-S są wyposażone w trzy rodzaje alertów: niebezpieczne warunki pogodowe, bardzo wysokie promieniowanie UV lub niezdrowa jakość powietrza. Tarcza zegara wyświetli ostrzeżenie a zegarek zacznie wibrować, gdy warunki zewnętrzne staną się niezdrowe lub niebezpieczne.

Albert Salamon: - Ta aplikacja jest niezbędna dla tych wszystkich użytkowników smartwatch’y Fitbit Versa, którzy chcą dać im niepowtarzalny, dizajnerski wygląd, dzięki minimalistycznym, nieco ekstrawaganckim projektom oraz wzbogacić je wieloma użytecznymi funkcjami, takimi jak niespotykane w produktach konkurencji alarmy pogodowe.

Aplikacja TTMM-S jest jedyną aplikacją zegarkową dedykowaną smartwatch’om Fitbit Versa dostępną w miesięcznym planie abonamentowym, dającym możliwość płacenia tylko za czas używania aplikacji. Regularna cena abonamentu wynosi 10 zł / m-c.

ilustracjastrzałka

Źródło: TTMM

www.ttmm.is

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764