logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TTT dla Agencji UnU Models - serwis o pięknie w pięknym stylu

  PR 27.10.2006, przeczytano 2635 razy
ilustracjastrzałka

Firma Tolu Trango Tower (TTT) stworzyła serwis WWW dla Agencji Modelek UnU Models www.unumodels.pl. Design serwisu wykonany jest w minimalistycznym stylu, tak aby przede wszystkim podkreślić jej zawartość - portfolia modelek, fotomodelek i hostess.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ttt-dla-agencji-unu-models---serwis-o-pieknie-w-pieknym-stylu,4666,artykul.html

Ruszyła witryna Agencji Modelek UnU Magazyn, zrealizowana przez agencję interaktywną Tolu Trango Tower. Serwis charakteryzuje nowoczesny i czytelny layout. Witryna ma stanowić centrum informacji o Agencji oraz o jej ofercie. Oprócz prezentacji portfolio poszczególnych modelek, fotomodelek i hostess, w witrynie znajduje się zakładka O FIRMIE, odsyłająca do informacji o UnU Models oraz KONTAKT - zakładka usprawniająca komunikację z Klientami, Partnerami firmy oraz Modelkami, które chciałyby podjąć współpracę z Agencją.

Na stronie głównej, utrzymanej w spokojnej i stonowanej czarnobiałej kolorystyce, wyeksponowano poszczególne sekcje powiązane z konkretnymi działami Agencji UnU Models. Są to wspomniane O FIRMIE i KONTAKT oraz trzy sekcje, do których odpowiednio przyporządkowano dziewczyny - MODELKI, FOTOMODELKI i HOSTESSY. Przejście do nich możliwe jest z każdego miejsca na serwisie. Obok uporządkowanego układu działów, zwiększeniu czytelności i przejrzystości całej witryny ma służyć utrzymanie czarnobiałej tonacji w poszczególnych działach i zastosowanie kolorów dopiero w galeriach poszczczególnych modelek oraz w zakładkach O FIRMIE i KONTAKT. Nawigacja na stronach jest niezwykle prosta i intuicyjna, skonstruowana tak, by Klient łatwo i szybko mógł poruszać się po serewisie, przeglądać zdjęcia, porównywać poszczególne modelki, by w końcu trafić na tą lub te, o które mu chodziło.

Podążając za nowymi trendami w markietingu i e-commerce oraz uwagami swoich Klientów TTT postarało się, aby witryna UnU Models była przejrzysta, czytelna i przyjazna dla internautów. Przy projektowaniu designu zwrócono szczególną uwagę na fakt, by grafika (układ stron, dobór zdjęć, kolorystyka, wielkość i kształt poszczególnych elementów strony) dawała jak najlepszy efekt marketingowy. Dzięki ciekawej prezentacji dziewcząt w galeriach, witryna zaprojektowana przez TTT wpłynie na zwiększenie zainteresowania klientów i na ich decyzje dotyczące wyboru UnU Models, jako agencji dostarczającej dla nich modelki, fotomodelki i hostesse na pokazy mody, sesje fotograficzne czy imprezy typu targi, zawody spotrowe, bankiety i inne.

Logo zostało zaprojektowane tak, aby unumodels.pl promując się w różnych miejscach w Sieci, np. w wortalach tematycznych, na forach branżowych czy choćby w serwisach e-commercowych świadczących usługi, do których wykonania niezbędne jest wynajęcie modelek, fotomodelek czy hostess, był lepiej widoczny na tle logotypów innych agencji.
Zastosowanie tych wszystkich środków pozwoli witrynie UnU Models pozytywnie wyróżnić się na tle innych agencji modelek. Wpłynie też na budowanie korzystnego wizerunku unumodels.pl wśród Klientw i internautów. Długofalowym efektem zastosowania przez TTT wszystkich tych środków przy kreacji serwisu będzie więc zintensyfikowanie emocjonalnej więzi Klientów z Agencją Modelek UnU Models i wypozycjonowanie go jako witryny godnej zaufania.

- Każdą z naszych realizacji charakteryzuje indywidualne podejście do potrzeb Klienta. Unikamy stosowania rozwiązań szablonowych, tworząc bardziej pracochłonne, ale jednocześnie niepowtarzalne i efektywne projekty. - mówi Tomasz Łukaszczyk, prezes i założyciel agencji Tolu Trango Tower. - Nie inaczej było w przypadku serwisu unumodels.pl . Zapewniamy Klientowi stworzenie witryny wyróżniającej się spośród konkurencyjnych serwisów, często bazujących na standardowych, podręcznikowych rozwiązaniach. Prowadzimy projekt klienta od powstania pomysłu, poprzez analizę rynku, stworzenie zaplecza technologicznego, wykonanie, aż po promocję gotowego projektu. Dzięki temu do Sieci trafia gotowy, w pełni funkcjonalny produkt, jakim jest np. witryna Agencji Modelek UnU Models. Wszystkie etapy projektu, poczynając od planowania architektury i funkcjonalności site-u, poprzez realizację kreacji graficznej, dobór kolorystyki, zdjęć itp. aż po indeksację i pozycjonowanie w Internecie, opracowywane były z myślą o specyficznych potrzebach tej jednej konkretnej Agencji Modelek.

UnU Models to dynamiczna, profesjonalna i wyjątkowa Agencja Modelek, powstała z serwisu dla modelek, fotomodelek i hostess UnU Models www.unu.mili.pl, założonego w 2000 roku. Agencja UnU Models organizuje profesjonalne pokazy mody, artystyczno-reklamowe sesje zdjęciowe. Wyszukuje wyjątkowe modelki na pokazy mody, fotomodelki do kampanii promocyjno-reklamowych, a także hostessy, zapewniając profesjonalną obsługę targów, konferencji i innych imprez w Polsce. UnU Models współpracuje z renomowanymi, utalentowanymi fotografami, stylistami, wizażystami i fryzjerami oraz dysponuje profesjonalnym studiem fotografii sesyjno-reklamowej.

Linki:
Agencja Modelek UnU Models www.unumodels.pl
Tolu Trango Tower www.trangotower.com

Źródło: Tolu Trango Tower


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: ttt

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764