logo
WIADOMOŚCI

Tu rządzi plakat: Biennale Plakatu w 100-lecie niepodległości

redakcja   07.04.2018, przeczytano 652 razy
ilustracjastrzałka

Tegoroczna edycja – pierwszego na świecie – Międzynarodowego Biennale Plakatu kontynuuje najlepsze tradycje tej imprezy i wraca na stałe do miejsca – Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie – w którym ukształtowała się i w 1966 roku urzeczywistniła jej idea.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tu-rzadzi-plakat:-biennale-plakatu-w-100-lecie-niepodleglosci,36076,artykul.html

Idea konfrontacji światowych osiągnięć w dziedzinie projektowania plakatu

Zapraszamy do udziału w otwartym konkursie tematycznym z okazji przypadających w 2018 roku obchodów 100-lecia odzyskania niepodległości przez Polskę oraz analogicznych rocznic w innych krajach regionu. W 1918 roku spełniły się dążenia niepodległościowe Litwy, Łotwy, Estonii oraz proklamowano powstanie dwunarodowego niepodległego państwa – Czechosłowacji, a rok wcześniej powstała Finlandia

Konkurs odnosi się do następujących wartości: niepodległość, wolność, wspólnota, tożsamość wspólnotowa i kulturowa, naród, braterstwo/solidarność, tolerancja. 

Graficy! Zastanówcie się, czym dla Was osobiście są te wartości, czy we współczesnym świecie są miejsca, które wymagają Waszego dopominającego się o nie głosu. Plakat swoim działaniem już nieraz udowodnił skuteczność w walce o wyższe cele.Liczymy na Waszą inwencję - prof. Lech Majewski, Prezydent MBP w Warszawie.

W konkursie może wziąć udział każdy, pod warunkiem spełnienia formalnych warunków uczestnictwa. Zgłoszenia do 20 kwietnia br.

  • I nagroda i złoty medal – 25 000 zł
  • II nagroda i srebrny medal – 15 000 zł
  • III nagroda i brązowy medal – 10 000 zł


26. MBP w Warszawie współorganizowane jest przez Muzeum Plakatu w Wilanowie, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej oraz OOH Agency AMS.

Źródło: Muzeum Plakatu w Wilanowie, STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
niedziela 22.07.2018, 84 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone