logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tubus oraz Verus w gronie Członków PIAP

  PR 27.09.2016, przeczytano 1059 razy

Zakład Produkcji Opakowań Tubus oraz Verus Sp.jawna to nowi Członkowie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych, którzy zdecydowali się przystąpić do organizacji branżowej w trzecim kwartale 2016 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tubus-oraz-verus-w-gronie-czlonkow-piap,30049,artykul.html

- O przystąpieniu Firmy Tubus do PIAP zdecydowała wspólna wizja tworzenia sektora rynku artykułów promocyjnych oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku polskich producentów i bliskich relacji biznesowych na wiodących rynkach  międzynarodowych. Dodatkowymi zaletami jest promocja członków PIAP oraz ochrona i reprezentowanie ich interesów w działalności gospodarczej - mówi Ewa Gorczyńska Dyrektor Generalny Zakładu Produkcji Opakowań Tubus.

Zakład Produkcji Opakowań Tubus działa od 1993 roku. Specjalizuje się w produkcji opakowań z folii sztywnych PET, PVC i PP. Misją firmy jest dobra marka i gwarancja jakości wyrobów. Firma oferuje opakowania profilowane do rolet i karniszy. Pudełka prostopadłościenne składane, klejone i z automatycznym dnem. Tuby cylindryczne oraz w kształcie elipsy. W ofercie posiadamy pudełka do kosmetyków, alkoholi, opakowania ozdobne, reklamowe  i promocyjne.

- VIP COLLECTION i VERUS Luxury Leather to marki dla ludzi ceniących sobie piękno, wygodę, prestiż i funkcjonalność … obecność na rynku B2B ma znaczenie dla obu marek a strategia marketingowa spółki przewiduje dalszy jej rozwój i przenikanie do kanałów dystrybucji tradycyjnej oraz dystrybucji z wykorzystaniem nowoczesnych kanałów on-line. Dewiza PIAP  „Razem możemy więcej” oddaje sens pracy zespołowej, która wnosi niezwykle dużo cennego potencjału dla wytworzenia dóbr i usług. Członkowstwo VIP Collection i Verus Luxury Leather w PIAP jest zbieżne z dewizą „Razem możemy więcej” i to nasza odpowiedź na poszerzenie i wstąpienie do grona osób, dla których praca ma sens i jest nie tylko wykonywaniem codziennych zadań ale przede wszystkim jest pasją …- mówi Tatiana Duraj-Fert Dyrektor VIP Collection i Verus.

Verus Spółka Jawna - Siedziba i magazyn dystrybucyjny firmy Verus mieści się w Katowicach. Firma specjalizuje się w obsłudze B2B sieci handlowych, firm i korporacji, instytucji, odbiorców hurtowych i sklepów on-line oraz klienta indywidualnego. Spółka Verus rozwija również kanał sprzedaży eksportowej dla krajów Europy środkowo-wschodniej. Firma zapewnia dużą elastyczność współpracy, szybką realizację zamówień oraz profesjonalną obsługę.

Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 160 Członków.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764