logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tuplex z wizytą w Avery Dennison Graphics Division

  PR 10.08.2006, przeczytano 4936 razy
ilustracjastrzałka

W lipcu przedstawiciele kadry kierowniczej firmy Tuplex gościli w holenderskiej centrali Avery Dennison Graphics Division. Wizyta obejmowała m.in. zwiedzanie zakładów produkujących folię samoprzylepną w Hazerswoude i Alphen. Tuplex to jeden z najważniejszych partnerów Avery Dennison Graphics Division na rynku europejskim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tuplex-z-wizyta-w-avery-dennison-graphics-division,4307,artykul.html

W jednodniowej wizycie przedstawicieli firmy Tuplex w Holandii wzięli udział: Krzysztof Kryszewski, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży, Jacek Słoma, dyrektor sprzedaży, oraz regionalni szefowie sprzedaży – Zdzisław Kaja, Zdzisław Kolos, Dariusz Kocurek i Sławomir Jakubow. Celem wizyty było zapoznanie osób reprezentujących nowe struktury sprzedaży firmy Tuplex z produkcją folii samoprzylepnych Avery Dennison. Folie te są jednym z kluczowych wyrobów oferowanych w naszym kraju przez Tuplex.

Wizyta rozpoczęła się od spotkania w biurze Avery Dennison Graphics Division w Hazerswoude. W tej samej miejscowości znajduje się też zakład produkujący folie kalandrowane. Goście z Polski zwiedzili fabrykę, poznając cały cykl produkcyjny tych folii – od dostawy niezbędnych komponentów, na ekspedycji towaru do klientów skończywszy.

Drugi zakład, jaki obejrzeli przedstawiciele firmy Tuplex, to fabryka folii wylewanych w Alphen. Tu szczególnie zainteresowali się procesem produkcji i mieszania kolorów, jak również laboratorium, w którym recepturowane i badane są folie.

Poza wizytą w biurze i zakładach produkcyjnych, goście z Polski mieli też okazję zwiedzić Graphics Center – centrum przeznaczone na spotkania, szkolenia i warsztaty poświęcone aplikacji folii samoprzylepnych. Mówi Katarzyna Kozińska, dyrektor zarządzająca polskiego oddziału Avery Dennison Graphics Division: Podczas spotkania z przedstawicielami Avery Dennison goście mieli okazję porozmawiać o trendach rozwojowych naszej firmy i jej ofercie dla poszczególnych segmentów rynkowych. Sporo pytań dotyczyło działalności Avery Dennison na polskim rynku oraz produktów wprowadzanych do naszej oferty. Dyskusję kontynuowano podczas kolacji nad jednym z licznych kanałów holenderskich.

Mamy nadzieję, że przedstawiciele firmy Tuplex, jednego z dwóch kluczowych partnerów handlowych naszej firmy na rynku polskim, byli usatysfakcjonowani przygotowanym dla nich programem i że pomogliśmy im lepiej poznać Avery Dennison i jej produkty.

Źródło: Avery Dennison Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

O włączenie targowych firm podlegających pod PKD 82.30 i 73.11 do pomocy w ramach tarczy 10.0, przyznanie im rządowego wsparcia na obiecane przez ministerstwo m-ce maj-sierpień 2021, wliczenie do rozliczenia tarczy PFR 2.0 czasu do sierpnia 2021 włącznie czy przedstawienie im wytycznych dotyczących bezpiecznej organizacji imprez targowych – zwraca się do premiera Komitet Obrony...
Nowość od marki Wawel – Miniczekolada Danusia o smaku kokosowym
Klasyczna Danusia z Wawelu teraz dostępna w nowej, pysznej odsłonie! Do kultowego produktu o smaku orzechowo-czekoladowym dołączyła Danusia Kokosowa.
Agencja Monday Comms z kampanią dla Dell Technologies
Artur, w którego wciela się aktor Łukasz Simlat, jako pracownik korporacji przeżywa codzienne dylematy osób pracujących zdalnie. W postaci Artura każdy z nas może znaleźć siebie. Dlatego w poszukiwaniu rozwiązań pozornie błahych trudności, bohater zachęca do znalezienia w sobie wewnętrznego szefa i stania się lepszą wersją siebie na miarę dzisiejszych...
Epson rozpoczyna epokę otwartych innowacji
Firma opracowuje nowatorską technologię produkcji tworzyw sztucznych z biomasy i sproszkowanych metali z recyklingu.
Mediahub wspiera projekt XPS Revolt
MediaHub Poland odpowiada za obsługę mediową projektu „XPS Revolt” przygotowanego przez agencję reklamową Pakaya dla marek Dell i Intel EVO.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764