logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Turner: Nowy dyrektor Ad Sales & Brand Solutions w regionie CEE

  PR 01.10.2018, przeczytano 1027 razy

Od 1 października Marta Szwakopf obejmuje stanowisko Dyrektora Ad Sales & Brand Solutions w środkowo-europejskim oddziale Turnera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/turner%3A-nowy-dyrektor-ad-sales-and-brand-solutions-w-regionie-cee,379576,artykul.html

Turner, do którego należą kanały Cartoon Network, Boomerang, TNT i CNN, ma nowego Dyrektora Ad Sales & Brand Solutions w regionie CEE. Nową, poszerzoną rolę objęła Marta Szwakopf, która będzie odpowiedzialna nie tylko za sprzedaż czasu reklamowego kanałów z portfolio, ale też za niestandardowe działania na antenach i w serwisach cyfrowych marek Turnera. Szwakopf wniesie do firmy bogate doświadczenie, zdobyte w różnorodnych instytucjach medialnych. Pracowała m.in.  w TVP, w  dziale zakupów programowych oraz w dziale zakupów i programingu TV4. Była odpowiadzialna za strategię programową stacji Nickelodeon w Europie Środkowo-Wschodniej i na Bliskim Wschodzie, a w ostatnim czasie pełniła funkcję Dyrektora Kanałów Tematycznych i Reklamy platformy nc+.

Marta Szwakopf będzie pracowała w warszawskim biurze Turnera i będzie raportować do Matthiasa Heinze, Vice President Commercial and General Manager Eastern Europe and Poland.

Źródło: Turner International

www.turner.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764