logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TV i Digital w badaniu Gemiusadreal

  PR 27.03.2019, przeczytano 370 razy
ilustracjastrzałka

Kto zdobywa największe zasięgi w telewizji i wideo online? Które marki w jakich kategoriach robią to najbardziej efektywnie? Odpowiedzi na te pytania dostarcza badanie gemiusAdReal w nowej cross-mediowej wersji opartej na panelu single source. Użytkownicy narzędzia mogą sprawdzić i porównać działania promocyjne wszystkich aktywnych reklamodawców na platformach TV, PC oraz mobile, w tym w aplikacjach Facebook, YouTube i Instagram. Oprócz tego publicznie udostępniony został ranking top 5 marek o najwyższych cross-mediowych zasięgach.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tv-i-digital-w-badaniu-gemiusadreal,381819,artykul.html

Badanie gemiusAdReal, wielokrotnie nagradzane narzędzie pozwalające na kompleksową analizę rynku reklamy online, dokładnie w trzecią rocznicę swojego istnienia, oferuje  polskiemu rynkowi innowację w skali światowej: pierwsze narzędzie do analizy oglądalności reklam z całego rynku, które łączy świat mediów digitalowych z tradycyjnymi. Od teraz w badaniu dostępne są dane dla reklam wyświetlanych w 36 kanałach telewizyjnych oraz w topowych aplikacjach mobilnych (Facebook, YouTube, Instagram), a także na komputerach osobistych. Informacje na temat oglądalności reklam pochodzą z panelowego badania jednoźródłowego.

Począwszy od 27 marca, na stronie badania gemiusAdReal udostępniony został ranking top 5 marek o najwyższym całkowitym zasięgu cross-mediowym dla reklam wideo. Dane te opracowywane są na podstawie zasięgu wśród realnych użytkowników (RU) w dowolnym rodzaju mediów: TV, PC lub mobile’u na przestrzeni ostatnich siedmiu dni. Oprócz informacji o osiąganym przez marki zasięgu netto (bez duplikacji widowni), prezentowana jest również wartość Incremental Reach, czyli dodatkowy zasięg dobudowany przez media do największej pod względem zasięgu platformy mediowej, spośród top 20 marek.

Codziennie w godzinach okołopołudniowych ranking top marek będzie aktualizowany, uwzględniając dane z ostatnich siedmiu dni.  

– Kilka miesięcy temu udostępniliśmy możliwość cross-mediowej analizy własnej kampanii – gemiuPostBuy, które odpowiada na tak gorące pytania reklamodawców o duplikację zasięgu kampanii między telewizją i radiem a digitalem, razem z Facebookiem czy YouTubem. Teraz rozszerzamy możliwości analizy o otoczenie konkurencyjne. Unikalną wartością dla reklamodawców jest możliwość porównania swojej strategii marketingowej, w tym duplikacji zasięgu pomiędzy różnymi typami mediów z działaniami konkurencji. Z kolei dla wydawców gemiusAdReal jest niezastąpionym źródłem wiedzy o tym, jak ich produkt reklamowy wygląda na tle konkurencji w ujęciu multimediowym. Dla obydwu stron prezentowane dane cross-mediowe stanowią niezwykle cenne informacje, które mają realny wpływ na ich biznes, przede wszystkim na zwiększanie efektywności i lepsze planowanie, a także optymalizację działań marketingowych i sprzedażowych – mówi Marta Sułkiewicz, Chief Sales Officer w Gemius.

Źródło: Gemius

www.gemius.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764