logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN Fabuła: start jesiennej ramówki

  PR 06.10.2022, przeczytano 334 razy

Jesienią kanał TVN Fabuła po raz kolejny udowodni, że w deszczowe, chłodne wieczory jest najlepszym wyborem dla wszystkich miłośników dobrego kina! To właśnie tutaj na widzów czekają autorskie programy o tematyce filmowej, największe hity wielkiego i srebrnego ekranu oraz najświeższe nowinki z planów zdjęciowych. Tej jesieni nie zabraknie również nowości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn-fabula%3A-start-jesiennej-ramowki,397486,artykul.html

Kanał TVN Fabuła nie tylko „mówi” o filmach, ale też słucha tych, którzy się nimi pasjonują. Stąd pomysł na wyjątkowy konkurs stacji na nieszablonową audycję telewizyjną. Wygrał koncept Agnieszki Nasierowskiej i już w październiku program „Kino w drodze”, będzie można obejrzeć na antenie TVN Fabuła.  Zwycięski projekt to format kulturalno-rozrywkowy, w którym prowadzący, wielcy pasjonaci kina: Miłosława Bożek, Krzysztof Majewski i Maciej Stasierski rozmawiają o świecie filmu, jego kultowych motywach i dekodują amerykańskie klisze w polskiej kinematografii. Przyglądają się temu, jak kultura zza oceanu ukształtowała myślenie o świecie i zdominowała rodzimą wyobraźnię, doprowadzając do powstania globalnej wioski. A wszystko to w formie błyskotliwej i zabawnej rozmowy. Tego nie można przegapić!

  • EMISJA: od 15 października, soboty, godz. 19:30

W nadchodzącym sezonie nie zabraknie kontynuacji znanych i lubianych programów. Dla widzów, którzy chcą być na bieżąco z nowikami z branży filmowej, obowiązkową pozycją będzie „Fabuła News”. Ewelina Witenberg, w swoim autorskim serwisie, zrelacjonuje co ciekawego wydarzyło się na małym i wielkim ekranie, w kraju i za granicą, opowie o zakulisowych smaczkach oraz poleci najlepsze tytuły kinowe na jesienne wieczory.

  • EMISJA:  od 7 października, piątki, godz. 19:45

Serialomaniacy również nie będą zawiedzeni. Na antenie obejrzą premierowe odcinki programu „Seriaale”. Prowadząca, Kaja Klimek, weźmie pod lupę najbardziej kultowe serie w historii telewizji i serwisów VOD, porozmawia o ich fenomenie i szalonej popularności. Przyjrzy się także nowościom i podpowie co warto obejrzeć jesienią.

  • EMISJA: od 16 października, niedziele, godz. 19:30

TVN Fabuła kontynuuje współpracę ze Studiem Munka SFP. W nowym sezonie widzowie po raz kolejny będą mieli okazję obejrzeć filmy krótkometrażowe, zrealizowane przez młodych, polskich twórców. Obsypane nagrodami artystyczne produkcje to prawdziwa gratka dla miłośników tych formatów.

  • EMISJA: od 14 października, piątki, ok. godz. 22:00

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764