logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN Fabuła: start jesiennej ramówki

  PR 06.10.2022, przeczytano 332 razy

Jesienią kanał TVN Fabuła po raz kolejny udowodni, że w deszczowe, chłodne wieczory jest najlepszym wyborem dla wszystkich miłośników dobrego kina! To właśnie tutaj na widzów czekają autorskie programy o tematyce filmowej, największe hity wielkiego i srebrnego ekranu oraz najświeższe nowinki z planów zdjęciowych. Tej jesieni nie zabraknie również nowości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn-fabula%3A-start-jesiennej-ramowki,397486,artykul.html

Kanał TVN Fabuła nie tylko „mówi” o filmach, ale też słucha tych, którzy się nimi pasjonują. Stąd pomysł na wyjątkowy konkurs stacji na nieszablonową audycję telewizyjną. Wygrał koncept Agnieszki Nasierowskiej i już w październiku program „Kino w drodze”, będzie można obejrzeć na antenie TVN Fabuła.  Zwycięski projekt to format kulturalno-rozrywkowy, w którym prowadzący, wielcy pasjonaci kina: Miłosława Bożek, Krzysztof Majewski i Maciej Stasierski rozmawiają o świecie filmu, jego kultowych motywach i dekodują amerykańskie klisze w polskiej kinematografii. Przyglądają się temu, jak kultura zza oceanu ukształtowała myślenie o świecie i zdominowała rodzimą wyobraźnię, doprowadzając do powstania globalnej wioski. A wszystko to w formie błyskotliwej i zabawnej rozmowy. Tego nie można przegapić!

  • EMISJA: od 15 października, soboty, godz. 19:30

W nadchodzącym sezonie nie zabraknie kontynuacji znanych i lubianych programów. Dla widzów, którzy chcą być na bieżąco z nowikami z branży filmowej, obowiązkową pozycją będzie „Fabuła News”. Ewelina Witenberg, w swoim autorskim serwisie, zrelacjonuje co ciekawego wydarzyło się na małym i wielkim ekranie, w kraju i za granicą, opowie o zakulisowych smaczkach oraz poleci najlepsze tytuły kinowe na jesienne wieczory.

  • EMISJA:  od 7 października, piątki, godz. 19:45

Serialomaniacy również nie będą zawiedzeni. Na antenie obejrzą premierowe odcinki programu „Seriaale”. Prowadząca, Kaja Klimek, weźmie pod lupę najbardziej kultowe serie w historii telewizji i serwisów VOD, porozmawia o ich fenomenie i szalonej popularności. Przyjrzy się także nowościom i podpowie co warto obejrzeć jesienią.

  • EMISJA: od 16 października, niedziele, godz. 19:30

TVN Fabuła kontynuuje współpracę ze Studiem Munka SFP. W nowym sezonie widzowie po raz kolejny będą mieli okazję obejrzeć filmy krótkometrażowe, zrealizowane przez młodych, polskich twórców. Obsypane nagrodami artystyczne produkcje to prawdziwa gratka dla miłośników tych formatów.

  • EMISJA: od 14 października, piątki, ok. godz. 22:00

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764