logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN Fabuła z rekordowym wynikiem oglądalności

  PR 06.12.2019, przeczytano 109 razy

W listopadzie 2019 r. TVN Fabuła odnotowała najwyższą oglądalność w historii kanału, gromadząc przed telewizorami rekordową liczbę widzów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn-fabula-z-rekordowym-wynikiem-ogladalnosci,385002,artykul.html

TVN Fabuła zakończyła listopad z najlepszą w historii oglądalnością – udział w rynku wśród wszystkich widzów wyniósł 0,40% co przełożyło się na 40% wzrost oglądalności rok do roku.

W grupie komercyjnej 16-49 udział w rynku wyniósł 0,51%, przy prawie 30% wzroście rok do roku. Był to najlepszy listopad w historii kanału. Najpopularniejszą pozycją w ramówce minionego miesiąca było „Potop” w reżyserii  Jerzego Hoffmana. W niedzielę 17 listopada obejrzało go prawie 297 tysięcy widzów.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Cenzura prewencyjna w PAP: protest pod Polską Agencję Prasową
W dniu 12.01.2020 pod Polską Agencją Prasową odbył się protest gromadzący kilkadziesiąt różnych organizacji i środowisk dotkniętych cenzurą prewencyjną.
Wypraszanie dziennikarzy z konferencji prasowej – komentarze PSPR
Członkowie klubu rzeczników prasowych i eksperci od etyki w PSPR komentują ostatnią opinię Rady Etyki Public Relations w sprawie wykluczania wybranych dziennikarzy z konferencji prasowych (z 15.01.2020 r.). Wypowiedzieli się: Mariusz Gruza (Urząd Dzielnicy Wola m.st. Warszawy), Agnieszka Jaszkaniec (Katowickie Wodociągi S.A.), Tomasz Popielewski (Ceramika Paradyż), Bartosz...
Bankier.pl najważniejszym źródłem informacji dla inwestorów
Bankier.pl po raz dwunasty z rzędu został uznany za najważniejszy portal internetowy skierowany do inwestorów w badaniu przeprowadzonym przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.
Polska dla seniorów w Radiu Tok FM
Z okazji Dnia Babci i Dnia Dziadka, które przypadają 21 i 22 stycznia, Radio TOK FM przygotowuje specjalną akcję multimedialną. Złożą się na nią: audycje, ekskluzywne podcasty oraz specjalne materiały dostępne na tokfm.pl. Dzięki nim słuchacze i internauci poznają problemy, oczekiwania i codzienność starszych osób w Polsce.
Format #Hashtagchallenge na Tiktoku dostępny dla polskich reklamodawców
Hasztag jest jednym z kluczowych narzędzi mediów społecznościowych, a wyzwania to coś, co pokochało pokolenie Z. Nie dziwi więc, że #HashtagChallenge stał się jednym z najatrakcyjniejszych formatów na TikToku, zarówno dla użytkowników, jak i dla marek. Od tego roku dostępny jest również dla polskich reklamodawców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764