logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN Grupa Discovery i Polska Akcja Humanitarna rospoczynają współpracę

  PR 11.03.2022, przeczytano 514 razy
ilustracja

TVN Grupa Discovery i Polska Akcja Humanitarna podjęły współpracę, aby pomóc uciekającym przed wojną oraz osobom wciąż potrzebującym wsparcia w Ukrainie. Grupa jako patron medialny wspomoże PAH w długofalowym zbieraniu funduszy na kluczowe w perspektywie kolejnych miesięcy działania pomocowe. Widzowie będą zachęcani do wspierania Polskiej Akcji Humanitarnej zarówno w ramach programów telewizyjnych oraz ogłoszeń społecznych w stacjach Grupy, jak i w kanałach online. Eksperci Polskiej Akcji Humanitarnej będą regularnie gościć na antenach TVN Grupa Discovery, aby dzielić się swoją wiedzą na temat sytuacji uchodźców w Polsce, ich aktualnych potrzeb oraz edukować na temat mądrego niesienia pomocy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn-grupa-discovery-i-polska-akcja-humanitarna-rospoczynaja-wspolprace,395072,artykul.html

Od momentu rozpoczęcia agresji Rosji na Ukrainę, granicę Polski z objętym wojną krajem przekroczyło ponad milion osób. Szacuje się, że już ponad 2 miliony osób przekroczyło granice Ukrainy z krajami sąsiednimi, a kolejny milion został przesiedlony wewnątrz kraju. Według Organizacji Narodów Zjednoczonych co najmniej 12 milionów osób potrzebuje pomocy humanitarnej w Ukrainie. Zorganizowana i długofalowa pomoc jest konieczna, aby zaspokoić podstawowe potrzeby ofiar tej wojny.

- Media w sytuacji wojny mają do spełnienia bardzo ważną i odpowiedzialną rolę – musimy nie tylko przeciwdziałać potężnej broni, jaką jest dezinformacja, ale także edukować i angażować społeczeństwo do pomocy wszystkim potrzebującym. Robimy to od początku konfliktu w Ukrainie, a teraz jako TVN Grupa Discovery chcemy także uświadamiać, że wsparcie okazywane uchodźcom i osobom cierpiącym z powodu wojny w Ukrainie musi mieć charakter profesjonalny i długofalowy. Dlatego też podjęliśmy decyzję o rozpoczęciu szerokiej współpracy z Polską Akcją Humanitarną, która ma 30-letnie doświadczenie w niesieniu pomocy humanitarnej osobom dotkniętym skutkami konfliktów zbrojnych. Jest to jedna z najbardziej rozpoznawalnych organizacji pożytku publicznego w Polsce, w pełni transparentna w działaniu, której bliskie są wartości humanitaryzmu i niezależności. Polska Akcja Humanitarna już od samego początku wojny w 2014 roku prowadzi stałą misję w Ukrainie. Głęboko wierzymy, że intensywne działania pomocowe Polskiej Akcji Humanitarnej – oparte na ogromnej wiedzy całego zespołu pracowników i zaangażowaniu wolontariuszy – będą kluczowe dla poprawy bytu uchodźców z Ukrainy. – podkreśla Dorota Żurkowska, członek zarządu TVN Grupa Discovery.

Widzowie kanałów TVN Grupa Discovery będą regularnie informowani o tym, jak mogą włączyć się w pomoc i wspierać Polską Akcję Humanitarną – nie tylko jednorazowymi, ale także cyklicznymi wpłatami. Pośród specjalistów wielu organizacji pomocowych, eksperci z PAH będą regularnie informować nt. bieżących potrzeb i zmieniającej się sytuacji humanitarnej. Widzowie dowiedzą się o możliwościach wsparcia PAH na platformach online za pośrednictwem bannerów na stronach internetowych wielu stacji, portalu tvn24.pl oraz akcji „Razem z Ukrainą”, a także dzięki specjalnym, cyklicznie transmitowanym na antenach ogłoszeniom społecznym. Specjaliści Polskiej Akcji Humanitarnej będą edukować na temat niesienia pomocy i potrzeb także podczas webinarów dla pracowników Grupy.

- Sytuacja w Ukrainie jest bardzo dynamiczna – na bieżąco monitorujemy potrzeby na miejscu. Dzięki współpracy z TVN Grupa Discovery informacje o naszych działaniach i sposobach na przekazanie datku dla PAH dotrą do jeszcze większej grupy odbiorców. Możliwości niesienia pomocy humanitarnej zawsze zależą od wsparcia darczyńców – za pieniądze ze zbiórki dostarczać będziemy m.in. pomoc w konwojach do Ukrainy, zaopatrzymy nasze punkty interwencyjne na granicy, a także sfinansujemy wsparcie psychologiczne dla osób, które musiały uciekać ze swoich domów. Zespoły PAH są w tej chwili terenie i intensywnie pracują. – powiedział Rafał Grzelewski, szef zespołu Komunikacji i Fundraisingu Polskiej Akcji Humanitarnej.

W związku z wojną TVN Grupa Discovery podjęła działania obejmujące szeroką gamę aktywności skierowanych do jej zespołu. Pracownicy i menadżerowie przygotowywani są w ramach dedykowanych spotkań z psychologiem do wspierania siebie i innych w sytuacjach trudnych emocjonalnie, a także szkoleni w tematyce traumy oraz komunikacji opartej na empatii. Odbywają się spotkania z ekspertami ds. wschodnich. Grupa korzysta także z wiedzy i doświadczenia specjalistów własnych, mających dostęp do informacji z frontu, którzy rozmawiają z pracownikami na temat weryfikowania informacji i działań dezinformacyjnych.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764