logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN Grupa Discovery liderem rynku we wrześniu

  PR 01.10.2021, przeczytano 406 razy

TVN Grupa Discovery rozpoczęła nowy sezon z dużymi sukcesami, utrzymując pozycję najsilniejszego nadawcy na rynku. We wrześniu TVN był najchętniej wybieraną przez widzów stacją telewizyjną w Polsce. TVN24 umocnił się na pozycji najpopularniejszej telewizji informacyjnej w kraju, a kanał TVN7 na dobre zagościł w gronie „Big 5”. Także poszczególne programy nadawcy osiągają doskonałe wyniki. „Fakty” pozostają najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym, a „Dzień Dobry TVN” najlepszym programem porannym. Niezwykłą popularnością cieszą się jesienne nowości w ofercie Playera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn-grupa-discovery-liderem-rynku-we-wrzesniu,393227,artykul.html

NAJWIĘKSZY NADAWCA NA RYNKU

Udział TVN Grupa Discovery wyniósł 25,8%, co sprawia, że firma była we wrześniu największym nadawcą na rynku. Średni udział TVN w grupie komercyjnej 16-49 w zeszłym miesiącu wyniósł 10,3%, co pozwoliło kanałowi po raz kolejny osiągnąć pozycję rynkowego lidera. Najchętniej oglądaną pozycją w ramówce stacji były „Fakty”, oglądało je średnio blisko 2,2 mln widzów (SHR: 19,7%). Program regularnie deklasuje pozostałe serwisy informacyjne w kraju. Nowe sezony kultowych produkcji TVN także notowały wysokie wyniki oglądalności – „Kuchenne rewolucje” (SHR: 18%), „Mam talent!” (SHR: 14,6%), „MasterChef” (SHR: 12,7%), „Milionerzy” (SHR: 11,4%). Odcinek z 23 października, w którym w programie padł milion osiągnął aż 16,7% udziału w rynku! Niesłabnącą popularnością cieszą się także serial „Na Wspólnej” i program interwencyjny „Uwaga!”. „Dzień dobry TVN” z kolei był najchętniej wybieranym programem śniadaniowym (SHR: 10,3%).

Początek jesieni był także fantastyczny dla TVN7. Stacja potwierdziła swoją pozycję w grupie „Big 5”, osiągając we wrześniu udział w rynku na poziomie 4,84% w 16-49. Najchętniej oglądanymi propozycjami kanału były: „BrzydUla” i „Hotel Paradise”. Oba programy osiągnęły ponad 6,5% udziału w rynku w grupie 16-49. Z kolei TVN Style po raz kolejny udowodniła, że jest najchętniej wybieraną stacją lifestylową w kraju - 0,62% udziału w rynku (16-49).

- Tak dobry start jesiennego sezonu napawa dużym optymizmem. Widzowie postawili na naszą ofertę, co idealnie opisują wrześniowe wyniki oglądalności głównej stacji i pozycja lidera. Obserwujemy jak chętnie oglądana jest sprawdzona, jakościowa rozrywka, jak bardzo angażują historie bohaterów programów i seriali TVN. Świetnie radzi sobie także Dzień Dobry TVN, które pozostaje najchętniej oglądanym porannym programem. Z kolei TVN7 trzyma poziom i już na stałe dołączył do grona największych kanałów na rynku. A jeśli dodamy do tego ogromną popularność naszych produkcji w Playerze, to lepszego rozpoczęcia ramówki nie mógłbym sobie życzyć. - powiedział Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN.

LIDER KANAŁÓW TEMATYCZNYCH

TVN Grupa Discovery to również niekwestionowany lider w kluczowych kategoriach kanałów tematycznych. Wśród stacji newsowych najlepsze wyniki w minionym miesiącu osiągnęła stacja TVN24. Niemal wszystkie programy uzyskały bardzo dobre wyniki oglądalności, co przełożyło się na rekordowy wrzesień w historii kanału. Stacja uzyskała SHR 5,1 w grupie 4+ oraz 3% w 16-49.  Również portal TVN24 był we wrześniu liderem wśród informacyjnych portali stacji telewizyjnych (7,87 mln RU).

- Ostatnie wydarzenia wokół koncesji oraz dyskusji o wolności mediów w Polsce, pokazują jak ważne są wiarygodne i niezależne media. Ten historyczny dla stacji wynik jest kolejnym dowodem, który potwierdza, że Widzowie włączają TVN24 w poszukiwaniu rzetelnych i sprawdzonych informacji, komentarzy ekspertów oraz relacji z najważniejszych wydarzeń w kraju i na świecie. Nie bez znaczenie jest też praca rewelacyjnych dziennikarzy kanału. Bardzo dziękujemy za to zaufanie i oczywiście będziemy kontynuować naszą misję. - mówi Kamil de Virion, zastępca redaktora naczelnego TVN24.  

REWELACYJNE WYNIKI JESIENNYCH NOWOŚCI W DIGITALU

Player również nieustannie potwierdza swoją silną pozycję wśród serwisów streamingowych. Świetne wyniki osiągają w nim jesienne premiery. Pod względem popularności numerem 1 jest w tej chwili serial „Skazana”.  Do innych chętnie oglądanych  programów należały również: „Hotel Paradise Extra”, „Top Model”, i „BrzydUla”.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764