logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN Grupa Discovery udostępnia kanał TVN24 szerszej widowni

  PR 27.12.2021, przeczytano 1014 razy

W odpowiedzi na ogromne zainteresowanie widzów „LEX TVN”, sprawą obrony niezależności i wolności mediów oraz aktualną sytuacją w kraju i na świecie, od wtorku 21 grudnia TVN Grupa Discovery postanowiła udostępnić czołowy kanał informacyjny w kraju - TVN24 - szerszej widowni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn-grupa-discovery-udostepnia-kanal-tvn24-szerszej-widowni,394253,artykul.html

Od wtorku 21 grudnia do końca stycznia 2022 r. dostęp do stacji TVN24 bez dodatkowych opłat będą mieli użytkownicy wszystkich pakietów płatnych w serwisie Player. Także operatorzy telewizji kablowo-satelitarnej będą mieli możliwość dodatkowego, czasowego włączenia  kanału abonentom pakietów płatnych, w których kanał TVN24 dotychczas nie był dostępny.

Wybrane audycje TVN24 z pasma „Wstajesz i wiesz” zostały także tymczasowo udostępnione w bezpłatnym kanale TTV - od poniedziałku do piątku między 5:55 a 10:00 rano, natomiast w weekendy – między 7:00 a 9:00 rano.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764