logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN i Eurosport 1 liderami podczas weekendu z Pucharem Świata w skokach narciarskich

  PR 14.01.2022, przeczytano 606 razy

W sobotę i niedzielę rozegrano dwa konkursy Pucharu Świata w skokach narciarskich w Bischofshofen. Zarówno w trakcie sobotniej rywalizacji indywidualnej, jak i niedzielnych zawodów drużynowych TVN był zdecydowanie najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym w Polsce. Weekendowe transmisje z Bischofshofen przyciągnęły w sumie blisko 8 milionów widzów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn-i-eurosport-1-liderami-podczas-weekendu-z-pucharem-swiata-w-skokach-narciarskich,394395,artykul.html

TVN i Eurosport 1 osiągnęły wspólnie około 25-procentowy udział w rynku. TVN był w trakcie obu transmisji najpopularniejszą stacją telewizyjną w Polsce. Eurosport 1 zajął w sobotę drugie, a w niedzielę trzecie miejsce, będąc jednocześnie najchętniej wybieranym płatnym kanałem w Polsce.

Sobotnie zmagania indywidualne śledziło średnio blisko 3 mln osób, a niedzielna rywalizacja drużynowa przyciągnęła ponad 3,3 mln osób.

Sobota, 8.01.2022

Life+VOSDAL

Godziny

Kanał

SHR% ALL

SHR% 16-49

16:00:00 - 17:45:59 

TVN

17,03%

15,11%

16:00:00 - 17:45:59 

Eurosport 1

8,15%

4,53%

16:00:00 - 17:45:59 

TVP1

6,87%

3,89%

16:00:00 - 17:45:59 

Polsat

5,88%

8,08%

16:00:00 - 17:45:59 

TVP2

3,96%

2,82%

Niedziela, 9.01.2022

Life+VOSDAL

Godziny

Kanał

SHR% ALL

SHR% 16-49

16:00:00 - 17:45:59 

TVN

18,73%

15,05%

16:00:00 - 17:45:59 

Polsat

6,52%

9,86%

16:00:00 - 17:45:59 

Eurosport 1

5,96%

2,91%

16:00:00 - 17:45:59 

TVP 1

5,94%

4,63%

16:00:00 - 17:45:59 

TVP 2

4,21%

2,42%

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764