logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN i Eurosport 1 liderami podczas weekendu z Pucharem Świata w skokach narciarskich

  PR 14.01.2022, przeczytano 174 razy

W sobotę i niedzielę rozegrano dwa konkursy Pucharu Świata w skokach narciarskich w Bischofshofen. Zarówno w trakcie sobotniej rywalizacji indywidualnej, jak i niedzielnych zawodów drużynowych TVN był zdecydowanie najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym w Polsce. Weekendowe transmisje z Bischofshofen przyciągnęły w sumie blisko 8 milionów widzów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn-i-eurosport-1-liderami-podczas-weekendu-z-pucharem-swiata-w-skokach-narciarskich,394395,artykul.html

TVN i Eurosport 1 osiągnęły wspólnie około 25-procentowy udział w rynku. TVN był w trakcie obu transmisji najpopularniejszą stacją telewizyjną w Polsce. Eurosport 1 zajął w sobotę drugie, a w niedzielę trzecie miejsce, będąc jednocześnie najchętniej wybieranym płatnym kanałem w Polsce.

Sobotnie zmagania indywidualne śledziło średnio blisko 3 mln osób, a niedzielna rywalizacja drużynowa przyciągnęła ponad 3,3 mln osób.

Sobota, 8.01.2022

Life+VOSDAL

Godziny

Kanał

SHR% ALL

SHR% 16-49

16:00:00 - 17:45:59 

TVN

17,03%

15,11%

16:00:00 - 17:45:59 

Eurosport 1

8,15%

4,53%

16:00:00 - 17:45:59 

TVP1

6,87%

3,89%

16:00:00 - 17:45:59 

Polsat

5,88%

8,08%

16:00:00 - 17:45:59 

TVP2

3,96%

2,82%

Niedziela, 9.01.2022

Life+VOSDAL

Godziny

Kanał

SHR% ALL

SHR% 16-49

16:00:00 - 17:45:59 

TVN

18,73%

15,05%

16:00:00 - 17:45:59 

Polsat

6,52%

9,86%

16:00:00 - 17:45:59 

Eurosport 1

5,96%

2,91%

16:00:00 - 17:45:59 

TVP 1

5,94%

4,63%

16:00:00 - 17:45:59 

TVP 2

4,21%

2,42%

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Radia słucha codziennie ponad 20 mln Polaków – podsumowanie słuchalności w 2021 roku
W 2021 roku utrzymał się bardzo wysoki zasięg dzienny radia, które pozostaje jednym z najpopularniejszych wśród Polaków mediów. Codziennie gromadzi ponad 20 milionów słuchaczy, każdego tygodnia jest to już 26,6 mln osób.
Cyfrowy gigant dołącza do Aleph Group jako udziałowiec i wesprze rozwój nowej platformy edukacyjnej tego koncernu. Dzięki temu ruchowi firma Httpool, która jest częścią Aleph Group, wzmacnia swoje strategiczne partnerstwo z Twitterem.
Nowy prezes i zmiany w 4fun Media
Grupa kapitałowa 4fun media, której głównym aktywem jest działająca w rosnącym w dwucyfrowym tempie segmencie Digital-out-of- Home (DOOH) spółka Screen Network, wyznacza nowe kierunki rozwoju i planuje zmianę nazwy. Na funkcję prezesa 4fun Media został powołany dotychczasowy Przewodniczący Rady Nadzorczej 4fun Media S.A., Wojciech Bieńkowski. Zarząd zwołał...
AMS wygrywa przetarg na obsługę wiat przystankowych w Tychach
W wiatach przystankowych kolejnego śląskiego miasta pojawią się citylighty AMS. To efekt wygranego przetargu.
Gazeta.pl od dawna wyznacza trendy w rozwoju form wideo na polskim rynku online. Od 18 stycznia 2022 r. na stronie głównej portalu oraz w serwisie Kobieta.Gazeta.pl prezentowany będzie nowy program „GwiazDom”, w którym znane osoby zaproszą widzów do swoich domów. Program poprowadzi dziennikarka Kobieta.Gazeta.pl Agnieszka Matracka.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764