logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN i Eurosport 1 liderami rynku w trakcie konkursów lotów narciarskich w Bad Mitterndorf

  PR 31.01.2023, przeczytano 281 razy

Rozegrane w miniony weekend konkursy lotów narciarskich w Bad Mitterndorf przyciągnęły do TVN i Eurosportu 1 ponad 7,5 mln widzów. Oba kanały w trakcie transmisji były najchętniej oglądanymi antenami w Polsce – TVN na całym rynku, a Eurosport 1 wśród stacji płatnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn-i-eurosport-1-liderami-rynku-w-trakcie-konkursow-lotow-narciarskich-w-bad-mitterndorf,398819,artykul.html

Sobotni konkurs na skoczni Kulm oglądało w TVN 2,38 mln widzów, a niedzielną rywalizację aż 2,48 mln. W Eurosporcie 1 zawody przyciągnęły odpowiednio 811 tys. osób i 1,24 mln widzów. Przełożyło się to na bardzo wysokie udziały w rynku, które dały stacjom pozycję najchętniej wybieranych kanałów telewizyjnych w Polsce. TVN przy udziałach na poziomie 24,6% w sobotę i 21,7% w niedzielę był liderem rynku, a Eurosport 1 (8,3% w sobotę i 10,9%) zajął pierwsze miejsce wśród kanałów płatnych.

W kolejny weekend skoczkowie narciarscy będą rywalizować w Willingen. Piątkowy konkurs mieszany transmitowany będzie w kanałach Metro i Eurosport 1. Sobotnie i niedzielne zawody indywidualne pokażą na żywo TVN i Eurosport 1.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764