logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN Media & SAR rozpoczynają nową edycję cyklu #opiniejuroraeffie

  PR 02.09.2022, przeczytano 558 razy

Już po raz szósty Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z TVN Media – partnerem konkursu i gali Effie Awards Poland – realizują cykl #opiniejuroraeffie. W ramach tegorocznej edycji projektu ponad 110 jurorów konkursu – ekspertów w dziedzinie marketingu i efektywnego budowania strategii komunikacji marek – podzieliło się swoimi spostrzeżeniami na temat najbardziej aktualnych i istotnych dla branży zagadnień. Wyniki ankiety publikowane będą w ciągu kolejnych 11 tygodni poprzedzających galę rozdania nagród konkursu Effie Awards 2022, która odbędzie się już 8 listopada.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn-media-and-sar-rozpoczynaja-nowa-edycje-cyklu-opiniejuroraeffie,397075,artykul.html

Cykl #opiniejuroraeffie to wyjątkowa inicjatywa – jej siłą jest wspólne poszukiwanie odpowiedzi na trudne, nieoczywiste pytania, które środowisko mediów spotyka na drodze podejmowania decyzji związanych z osiąganiem pożądanych celów dla prowadzonych działań reklamowych. Wypracowane wnioski stanowią unikatową bazę wiedzy na temat głównych zagadnień i trendów związanych z efektywnością współczesnej komunikacji marketingowej.

Najnowszą edycję cyklu #opiniejuroraeffie rozpoczyna publikacja dotycząca kierunków rozwoju e-commerce.

- Jesteśmy dumni, że już od 6 lat wraz ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR możemy tworzyć cykl #opiniejuroraeffie. Obecna sytuacja społeczno-ekonomiczna stawia przed nami coraz to większe wymagania i jak nigdy wcześniej pobudza do kreowania nowych, innowacyjnych rozwiązań komunikacji marek. Jako TVN Media podejmujemy działania, mające na celu dzielenie się wiedzą, inspiracjami i aktywne wspieranie branży reklamowej w codziennych wyzwaniach. Cieszy nas, że dzięki takim inicjatywom, jak cykl #opiniejuroraeffie możemy wspólnie kształtować obecną rzeczywistość mediów w Polsce  – powiedział Andrzej Karasowski, Szef Zespołu Produktu Reklamowego, TVN Media.

- Cykl #opiniejuroraeffie to dla nas wyjątkowo ważna inicjatywa, przybliża nam bowiem zdanie ekspertów branży komunikacji marketingowej na temat aktualnie kluczowych tematów i trendów, a dzięki cykliczności projektu obserwujemy jakie zmiany zachodzą na rynku i jak szybko zmieniają się czynniki wpływające na efektywność kampanii, działań i rozwiązań marketingowych – powiedziała Paulina Goliszewska, Project Manager, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

W ciągu kolejnych 11 tygodni poprzedzających galę Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media będą publikować wyniki ankiety przeprowadzonej wśród jurorów konkursu Effie Awards 2022. W tegorocznej edycji projektu swoje zdanie wyraziła rekordowa ilość, ponad 110 jurorów. Zagregowane wyniki zostały opatrzone komentarzem przewodniczących poszczególnych grup jurorskich. Wzorem lat ubiegłych, po gali Effie Awards, w czasie której poznamy laureatów konkursu, cykl #opiniejuroraeffie zaprezentuje case study kampanii nagrodzonych złotem.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Fundacji TVN
W związku z zakończeniem kadencji dotychczasowego zarządu Fundacji TVN, przypadającym na 14 kwietnia br., Rada Fundacji TVN podjęła decyzję o mianowaniu nowych członków zarządu. Katarzyna Kolenda-Zaleska, dotychczasowa prezes Fundacji TVN, zakończyła swoją 8-letnią kadencję. Z początkiem maja nowe stanowisko łączące funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego Fundacji...
Tenesys transformuje koncern mediowy Bonnier
Stworzona w Polsce firma Tenesys przeprowadziła migrację i modernizację infrastruktury Grupy Bonnier. Usunęła przestarzałe systemy, poprawiając wydajność, stabilność i skalowalność. Dzięki partnerstwu z OVHcloud, Tenesys zwiększyła elastyczność i efektywność zarządzania zmianą technologiczną w dużych korporacjach.
Nowe cenniki Grupy Eurozet
Z dniem 29 kwietnia br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.  
Bilguun Ariunbaatar w Radiu ZET
W czwartek 11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączy Bilguun Ariunbaatar  
Udział Radia ZET najwyższy od 2014 roku
W fali I-III 2024 badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia ZET wzrósł do 14,6 proc. To najlepszy wynik stacji od 10 lat. Ostatnia fala okazała się również rekordowa dla całej Grupy Eurozet.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764