logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN Media brokerem telewizji WP

  PR 25.11.2016, przeczytano 544 razy

Nadawca kanału telewizja WP, WP1 spółka z o.o. należąca do Wirtualna Polska Holding S.A. zawarła umowę  o współpracy z TVN Media sp. z o.o.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn-media-brokerem-telewizji-wp,30650,artykul.html

Na mocy umowy, TVN Media zostaje pośrednikiem świadczeń w zakresie:

  • prowadzenia negocjacji oraz zawierania umów o emisję reklam, rozpowszechnianych w programie telewizyjnym WP – na zasadzie wyłączności,
  • prowadzenia negocjacji oraz zawierania umów w zakresie rozpowszechniania w programie telewizyjnym WP ogłoszeń wyborczych, politycznych i społecznych – na zasadzie wyłączności,
  • prowadzenia negocjacji oraz zawierania umów o sponsorowanie audycji rozpowszechnianych w programie telewizyjnym WP oraz umów o wniesienie wkładu w finansowanie audycji
  • Sprzedaż akcji specjalnych kanału realizowana jest również  przez Grupę Wirtualna Polska S.A.


Kanał telewizji WP będzie od 2 grudnia nadawany w naziemnej telewizji cyfrowej (MUX8) oraz w wybranych sieciach kablowych, a od 5  grudnia widzowie będą go oglądać również na stronie głównej Wirtualnej Polski. Zgodnie z przyznaną koncesją, będzie łączyć silne strony przekazu telewizyjnego z technologiami internetowymi. Telewizja WP to obiektywna, niezależna, interaktywna telewizja o profilu uniwersalnym. Zawsze przedstawia prawdziwy obraz wydarzeń, Polski i Polaków. Pokazuje co tak naprawdę, dzieje się w Polsce.

Program telewizji WP to między innymi wiele światowych, serialowych hitów, nieemitowanych wcześniej  w polskich kanałach otwartej telewizji oraz pasma publicystyczne i lifestylowe o wspólnym tytule #dziejesięnażywo oraz program informacyjny #dziejesię 16.50 i 18.50. Wśród twarzy kanału znaleźli się znakomici dziennikarze, między innymi Maciej Orłoś, Małgorzata Serafin, Kamila Biedrzycka-Osica, Igor Sokołowski, Karolina Jakobsche oraz komentatorzy różnych opcji politycznych, Jacek Żakowski, Sławomir Sierakowski czy Paweł Lisicki. Gośćmi w telewizyjnym studiu codziennie od poniedziałku do piątku od 9.00 do 10.00 będą znane osobistości życia publicznego, bohaterowie bieżących, istotnych społeczno - politycznych wydarzeń, wiodący politycy, eksperci, przedstawiciele organizacji pozarządowych, ludzie biznesu, kultury i sportu. Od 10.00 do 11. na program poświęcony liefestylowi, relacjom międzyludzkim, zdrowiu, urodzie  i modzie zaproszą widzów Małgorzata Ohme, Aleksandra Szwed, Katarzyna Krupa, Nikola Zbyszewska i Patryk Ignaczak.  Codzienną porcję najważniejszych informacji z kraju i ze świata zapewni o 16.50 i 18.50 program #dziejesię, którego gospodarzami będą Maciej Orłoś i Igor Sokołowski. Oprócz tego ramówka kanału to kultowe seriale kryminalne, kostiumowe, science fiction, wojenne a także telenowele, które zdobyły uznanie milionów widzów na całym świecie. Wśród nich m.in. Orphan Black, Upadek, Most nad Sundem, Koniec Defilady, Więźniowe Wojny, Z pamiętnika położnej, Sześć sióstr, Katarzyna, Kobiety w czerni, Śmierć pod palmami i wiele innych.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764