logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN Media i Biuro Reklamy RAS Polska łączą TV & Digital

  PR 17.05.2021, przeczytano 249 razy

Wiodące marki mediowe, TVN Media i Ringier Axel Springer, oferują wspólnie cztery innowacyjne produkty content marketingowe. Nowa oferta wykorzystuje efekt synergii wynikający z połączenia wysokiej jakości treści z siłą zasięgu TVN Grupa Discovery oraz Ringier Axel Springer Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn-media-i-biuro-reklamy-ras-polska-lacza-tv-and-digital,391481,artykul.html

Nowa, partnerska oferta content marketingowa TVN Grupa Discovery oraz Ringier Axel Springer Polska obejmuje cztery główne produkty: rozwiązania natywne video o charakterze efektywnościowym, budujące świadomość w oparciu o rozwiązania contentowe, wspierające sprzedaż z szerokim zasięgiem telewizyjno-digitalowym, a także absolutną nowość na rynku – produkt synchronicznego lokowania w TV&Digital. Ostatni z produktów umożliwia opowiedzenie historii marki jednocześnie w telewizji, w programie „Dzień Dobry TVN” oraz w środowisku Digital w formacie „Onet w domu”. Rozwiązanie dodatkowo wsparte jest mechanizmem Shoppable TV, działającym prosprzedażowo.

– Rynek oczekuje innowacyjnych rozwiązań w komplementarnej ofercie, łączącej jakość kontentu i siłę zasięgu w środowisku multiscreen. Naszą odpowiedzią jest tworzenie inspirujących produktów odpowiadających na potrzeby komunikacyjne brandów – mówi Agnieszka Gajzler, Dyrektor Strategii i Rozwoju Digital, TVN Media.

– Dzięki współpracy TVN Grupa Discovery i Ringier Axel Springer Polska historie opowiadane przez marki staną się jeszcze bardziej kompletne i efektywne mediowo. Proponujemy synergię działań, które z jednej strony są zgodne z trendem rynkowym, z drugiej strony optymalizują proces obsługi – mówi Magdalena Milewska, Dyrektorka Departamentu Content Marketing, Ringer Axel Springer Polska.

– Produkty oparte o rozwiązania contentowe są kolejnym obszarem współpracy pomiędzy naszymi firmami. Od kwietnia ruszyliśmy z szeroką ofertą zasięgową video in-stream łącząc zasoby Onetu, TVN24, Player, Edipresse, PolskaPress. Obecnie wprowadzamy produkty content marketingowe integrujące możliwości redakcyjne TVN Grupa Discovery i Ringier Axel Springer Polska, dzięki czemu reklamodawcy będą mieć unikatową możliwość dotarcia do naszych użytkowników w ramach jednej oferty – mówi Andrzej Karasowski, Dyrektor Premium TV, TVN Media.

Nowa oferta TVN Media i Biura Reklamy Ringier Axel Springer Polska, pod hasłem „Opowiedz z nami swoją historię”, będzie szeroko promowana na rynku agencji mediowych oraz klientów bezpośrednich, w ramach roadshow odbywającego się w najbliższych miesiącach.

Od kilku lat polski rynek content marketingu dynamicznie się rozwija. W 2020 był wart ok 1,87 mld zł, rosnąc w tempie dwucyfrowym (wydatki obejmują analitykę, strategię, dystrybucję i promocję).

W najbliższych latach spodziewany jest dalszy wzrost. Potwierdzają to deklaracje marketerów: 80% klientów uważa, że ich strategia content marketingowa jest zorientowana długofalowo, a aż 87% marketerów deklaruje zwiększenie wydatków na content marketing w najbliższych 3 latach.

Ostatnie trendy pokazują, że coraz więcej klientów realizuje również swoje działania contentowe z wykorzystaniem kilku kanałów komunikacji jednocześnie (średnio 3,5 kanału). Ma to związek z rozwijającym się podejściem do prowadzenia działań content marketingowych. Spójna dystrybucja treści staje się coraz bardziej istotna, ponieważ marketerom zależy, aby działania contentowe tworzyły płynną, konsekwentną opowieść, wypełnioną wartościowymi treściami pożądanymi przez konsumentów.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z okazji 30. rocznicy podpisania Traktatu o dobrym sąsiedztwie i przyjaznej współpracy między Rzeczpospolitą Polską a Republiką Federalną Niemiec Wirtualna Polska i Deutsche Welle ruszają ze wspólnym cyklem wywiadów pt. „DIALOG: Rozmowy polsko-niemieckie”. Do rozmów zaproszeni zostali m.in. sygnatariusz traktatu, b. premier Jan Krzysztof...
Podczas jubileuszowej, 40. edycji koszalińskiego festiwalu Młodzi i Film CANAL+ Polska ogłosiło rozpoczęcie nowej współpracy – z Atelier Scenariuszowym. CANAL+, stając się partnerem tytularnym Atelier, włącza się w projekt skierowany do młodych i początkujących twórców, umożliwiając im kompleksową pracę nad scenariuszami pełnometrażowych...
Aleksandra Karasińska, dotychczasowa redaktorka prowadząca Forbes Women, 17 czerwca obejmuje stanowisko redaktorki naczelnej magazynu.  
14 czerwca 2021 roku do Zarządu spółki Polska Press Sp. z o.o. dołączyli Maciej Kossowski i Miłosz Szulc, którzy obejmą stanowiska członków Zarządu.
Gazeta.pl powołuje koordynatorkę treści dotyczących różnorodności i inkluzywności
1 lipca 2021 r. w strukturach Gazeta.pl wyodrębniona zostanie nowa funkcja koordynatorki treści dotyczących różnorodności i inkluzywności. Nowo utworzone stanowisko obejmie Wiktoria Beczek, wieloletnia dziennikarka portalu, a także współzałożycielka i działaczka Stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza. Dzięki wprowadzonym zmianom Gazeta.pl jako pierwszy horyzontalny...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764