logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN Media i Biuro Reklamy RAS Polska łączą TV & Digital

  PR 17.05.2021, przeczytano 771 razy

Wiodące marki mediowe, TVN Media i Ringier Axel Springer, oferują wspólnie cztery innowacyjne produkty content marketingowe. Nowa oferta wykorzystuje efekt synergii wynikający z połączenia wysokiej jakości treści z siłą zasięgu TVN Grupa Discovery oraz Ringier Axel Springer Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn-media-i-biuro-reklamy-ras-polska-lacza-tv-and-digital,391481,artykul.html

Nowa, partnerska oferta content marketingowa TVN Grupa Discovery oraz Ringier Axel Springer Polska obejmuje cztery główne produkty: rozwiązania natywne video o charakterze efektywnościowym, budujące świadomość w oparciu o rozwiązania contentowe, wspierające sprzedaż z szerokim zasięgiem telewizyjno-digitalowym, a także absolutną nowość na rynku – produkt synchronicznego lokowania w TV&Digital. Ostatni z produktów umożliwia opowiedzenie historii marki jednocześnie w telewizji, w programie „Dzień Dobry TVN” oraz w środowisku Digital w formacie „Onet w domu”. Rozwiązanie dodatkowo wsparte jest mechanizmem Shoppable TV, działającym prosprzedażowo.

– Rynek oczekuje innowacyjnych rozwiązań w komplementarnej ofercie, łączącej jakość kontentu i siłę zasięgu w środowisku multiscreen. Naszą odpowiedzią jest tworzenie inspirujących produktów odpowiadających na potrzeby komunikacyjne brandów – mówi Agnieszka Gajzler, Dyrektor Strategii i Rozwoju Digital, TVN Media.

– Dzięki współpracy TVN Grupa Discovery i Ringier Axel Springer Polska historie opowiadane przez marki staną się jeszcze bardziej kompletne i efektywne mediowo. Proponujemy synergię działań, które z jednej strony są zgodne z trendem rynkowym, z drugiej strony optymalizują proces obsługi – mówi Magdalena Milewska, Dyrektorka Departamentu Content Marketing, Ringer Axel Springer Polska.

– Produkty oparte o rozwiązania contentowe są kolejnym obszarem współpracy pomiędzy naszymi firmami. Od kwietnia ruszyliśmy z szeroką ofertą zasięgową video in-stream łącząc zasoby Onetu, TVN24, Player, Edipresse, PolskaPress. Obecnie wprowadzamy produkty content marketingowe integrujące możliwości redakcyjne TVN Grupa Discovery i Ringier Axel Springer Polska, dzięki czemu reklamodawcy będą mieć unikatową możliwość dotarcia do naszych użytkowników w ramach jednej oferty – mówi Andrzej Karasowski, Dyrektor Premium TV, TVN Media.

Nowa oferta TVN Media i Biura Reklamy Ringier Axel Springer Polska, pod hasłem „Opowiedz z nami swoją historię”, będzie szeroko promowana na rynku agencji mediowych oraz klientów bezpośrednich, w ramach roadshow odbywającego się w najbliższych miesiącach.

Od kilku lat polski rynek content marketingu dynamicznie się rozwija. W 2020 był wart ok 1,87 mld zł, rosnąc w tempie dwucyfrowym (wydatki obejmują analitykę, strategię, dystrybucję i promocję).

W najbliższych latach spodziewany jest dalszy wzrost. Potwierdzają to deklaracje marketerów: 80% klientów uważa, że ich strategia content marketingowa jest zorientowana długofalowo, a aż 87% marketerów deklaruje zwiększenie wydatków na content marketing w najbliższych 3 latach.

Ostatnie trendy pokazują, że coraz więcej klientów realizuje również swoje działania contentowe z wykorzystaniem kilku kanałów komunikacji jednocześnie (średnio 3,5 kanału). Ma to związek z rozwijającym się podejściem do prowadzenia działań content marketingowych. Spójna dystrybucja treści staje się coraz bardziej istotna, ponieważ marketerom zależy, aby działania contentowe tworzyły płynną, konsekwentną opowieść, wypełnioną wartościowymi treściami pożądanymi przez konsumentów.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764