logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN nawiązał współpracę z Grupą Onet - RAS

  PR 06.09.2017, przeczytano 589 razy

Już od 6 września, player.pl będzie dostępny również pod adresem www.vod.pl/player.pl. Uruchomiony kilka dni temu nowy serwis wraz z nową większą ofertą, zmienionym logo i identyfikacją poszerza zasięg dzięki wyjątkowej współpracy z największym polskim portalem internetowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn-nawiazal-wspolprace-z-grupa-onet---ras,33626,artykul.html

- Dzięki rozpoczętej dziś współpracy promocyjnej z onet.pl, będziemy mogli w znaczący sposób poszerzyć zasięg platformy player.pl. Znający naszą ofertę, mogą korzystać z oferowanych materiałów video wchodząc bezpośrednio na player.pl, ale znajdą nas również w sekcji Player serwisu vod.pl. To ten sam serwis i te same treści. – powiedział Maciej Maciejowski Członek Zarządu ds. dystrybucji treści i rozwoju biznesu.

Co istotne jest to serwis embedowany – zarówno techniczna obsługa jak i sprzedaż reklam prowadzona będzie przez TVN.

- Dla nas taka współpraca oznacza przede wszystkim poszerzenie bazy użytkowników dla oferty video TVN Media. Tym samym zyskamy możliwość zaoferowania reklamodawcom większego zasięgu wokół naszych treści premium cenionych ze względu na ich jakość oraz związane z tym wysokie zaangażowanie użytkowników. Tym samym jest to kolejny krok w rozwoju i budowy szerokiego zasięgu oferty video TVN Media stanowiących unikalną na rynku alternatywę dla reklamodawców zainteresowanych dotarciem do szerokich grup odbiorców w bezpiecznym jakościowym środowisku dla promowanych marek. - powiedział Maciej Ziąbrowski - Dyrektor ds. strategii i badań produktu reklamowego.

Wg PBI Gemius  player.pl średnio dociera do ponad: 3 mln realnych użytkowników (średnia za mce: 1-7.2017).

Źródło: TVN S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764