Już od 6 września, player.pl będzie dostępny również pod adresem www.vod.pl/player.pl. Uruchomiony kilka dni temu nowy serwis wraz z nową większą ofertą, zmienionym logo i identyfikacją poszerza zasięg dzięki wyjątkowej współpracy z największym polskim portalem internetowym.
- Dzięki rozpoczętej dziś współpracy promocyjnej z onet.pl, będziemy mogli w znaczący sposób poszerzyć zasięg platformy player.pl. Znający naszą ofertę, mogą korzystać z oferowanych materiałów video wchodząc bezpośrednio na player.pl, ale znajdą nas również w sekcji Player serwisu vod.pl. To ten sam serwis i te same treści. – powiedział Maciej Maciejowski Członek Zarządu ds. dystrybucji treści i rozwoju biznesu.
Co istotne jest to serwis embedowany – zarówno techniczna obsługa jak i sprzedaż reklam prowadzona będzie przez TVN.
- Dla nas taka współpraca oznacza przede wszystkim poszerzenie bazy użytkowników dla oferty video TVN Media. Tym samym zyskamy możliwość zaoferowania reklamodawcom większego zasięgu wokół naszych treści premium cenionych ze względu na ich jakość oraz związane z tym wysokie zaangażowanie użytkowników. Tym samym jest to kolejny krok w rozwoju i budowy szerokiego zasięgu oferty video TVN Media stanowiących unikalną na rynku alternatywę dla reklamodawców zainteresowanych dotarciem do szerokich grup odbiorców w bezpiecznym jakościowym środowisku dla promowanych marek. - powiedział Maciej Ziąbrowski - Dyrektor ds. strategii i badań produktu reklamowego.
Wg PBI Gemius player.pl średnio dociera do ponad: 3 mln realnych użytkowników (średnia za mce: 1-7.2017).
Źródło: TVN S.A.