logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN podsumowuje obchody 25-lecia

  PR 20.01.2023, przeczytano 752 razy
ilustracjastrzałka

2022 rok minął stacji TVN – należącej do globalnego koncernu medialnego Warner Bros. Discovery – pod hasłem 25-lecia. Ćwierć wieku temu powstała silna i niezależna polska stacja telewizyjna, która z rodzinnej firmy stała się integralną częścią jednego z największych koncernów medialnych na świecie. Obchody jubileuszu rozpoczęły się w sierpniu podczas Top of the Top Sopot Festival, a zwieńczone zostały wyjątkową imprezą urodzinową z udziałem pracowników i współpracowników, która odbyła się w grudniu w warszawskim EXPO XXI. TVN Warner Bros. Discovery celebrował 25-lecie głównej stacji grupy także podczas wydarzenia TEDx Wiertnicza Street oraz specjalnych odcinków popularnych programów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn-podsumowuje-obchody-25-lecia,398704,artykul.html

Jubileuszowy koncert podczas Top of the Top Sopot Festival

Świętowanie 25-lecia stacji TVN organizacja rozpoczęła w Sopocie. 17 sierpnia 2022 r. odbył się koncert urodzinowy pod hasłem #ZAWSZE RAZEM w Operze Leśnej, który był jednocześnie muzycznym podziękowaniem dla wszystkich widzów, którzy od lat są z TVN. Podczas festiwalu TVN zaprezentował także oficjalny spot urodzinowy, w którym wystąpiły gwiazdy stacji oraz bohaterowie takich programów, jak Master Chef, Top Model czy Mam Talent. W urodzinowym klipie TVN wykorzystano przewodnie hasło obchodów 25-lecia – „Kiedy jesteś sobą, możesz wszystko” i utwór „Sweetest Thing” w wykonaniu zespołu U2.

- Chcemy, by widzowie czuli się z nami wolni. By nie musieli nikogo udawać. By byli sobą – tak, jak my od 25 lat. Kiedy jesteśmy sobą, możemy wszystko – jak bohaterowie naszego spotu – komentował Robert Przyszlak, dyrektor działu autopromocji TVN Warner Bros. Discovery.

TEDx na ulicy Wiertniczej

TVN to stacja, która od początku swojego istnienia realizowała odważne projekty i oferowała swoim pracownikom szerokie możliwości rozwoju. Dlatego w ramach obchodów jej jubileuszu TVN Warner Bros. Discovery postanowiło zostać partnerem wydarzenia TEDx Wiertnicza Street. Hasłem wydarzenia było #BETHECHANGE – aby inspirować do bycia zmianą, którą chcielibyśmy widzieć w świecie.

TEDx Wiertnicza Street skupił się przede wszystkim wokół prelekcji, które w dobie dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości dotyczyły problemów, wyzwań i szans współczesnego świata – od języka inkluzywnego i kompetencji przyszłości po AI w służbie ludzkiego zdrowia. Swoje wystąpienia mieli mi.: Joanna Przetakiewicz, Miuosh czy Cecylia Jakubczak z Kampanii Przeciw Homofobii. W ramach wydarzenia odbyły się również warsztaty z zakresu wellbeing i mindfullness, a także koncerty znanych gwiazd. Dla TEDx Wiertnicza Street wystąpili m.in. Bela Komoszyńska i Tomasz Dąbrowski z zespołu Sorry Boys, Łukasz Dembiński z Hanpan Solo Act, a także Aleksandra Korzeniowska i Julia Rudnicka – przedstawicielki projektu Żmichowska Śpiewa.

Jubileuszowa ramówka dla widzów

W rocznicę startu stacji – 3 października – na antenie TVN widzowie mogli śledzić wyjątkową, jubileuszową ramówkę. Prowadzący program śniadaniowy „Dzień Dobry TVN” wzięli udział w teleturnieju z wiedzy o TVN, a gwiazdy, związane ze stacją niemal od początku jej istnienia takie – jak Ewa Drzyzga, Olivier Janiak i Monika Olejnik – opowiedzieli widzom, jak zmieniała się praca w stacji na przestrzeni lat. W "Faktach" pojawiła się tego dnia urodzinowa oprawa i materiały podsumowujące 25 lat istnienia programu. Wyemitowano także specjalne wydanie „Milionerów", w którym o główną nagrodę walczyli Małgorzata Rozenek-Majdan i Krzysztof Skórzyński oraz Michel Moran i Tomasz Jakubiak. Wysoka wgrana – w kwocie 501 000 – została przekazana Fundacji TVN i wesprze budowę Centrum Psychiatrii i Onkologii Dzieci i Młodzieży.

- 25-lecie TVN napawa szczególną dumą, bo sukces stacji to wynik ciężkiej pracy, pasji i odwagi wielu członków naszego zepsołu. Zaczęło się od wizji – telewizja komercyjna, inna od wszystkich, oferująca nową jakość, codzienne seriale, pierwsze reality-show i rzetelne informacje. TVN miał być telewizją, która będzie nie tylko bawić, ale również informować i inspirować. I tak się stało! Dzisiaj wyniki oglądalności jednoznacznie wskazują, że jesteśmy liderem rynku mediowego w Polsce. Jestem również przekonana, że wciąż wiele przed nami, wciąż niezliczona ilość wyzwań, nowych formatów i emocji. Tego życzę stacji i naszym widzom! – podkreśla Lidia Kazen, dyrektor kanału TVN.

Urodziny TVN poza anteną

Obchody jubileuszu widoczne były nie tylko na ekranach telewizorów. 27 października na rynku ukazał się numer dwutygodnika "Viva!" z wyjątkową sesją okładkową z gwiazdami TVN, który poświęcono jubileuszowi stacji. W sesji wzięli udział m.in. prezenterzy Dzień Dobry TVN (Marcin Prokop, Ewa Drzyzga, Agnieszka Woźniak-Starak, Małgorzata Rozenek-Majdan, Krzysztof Skórzyński, Paulina Krupińska, Małgorzata Ohme, Filip Chajzer, Damian Michałowski, Andrzej Sołtysik, Anna Kalczyńska-Maciejowska, Dorota Gardias, Tomasz Zubilewicz, Daria Ładocha, Agnieszka Cegielska), aktorzy grający w produkcjach TVN-u (Małgorzata Socha, Agnieszka Dygant, Maja Ostaszewska, Magdalena Różczka, Joanna Brodzik, Jakub Wesołowski, Paweł Wilczak, Paweł Małaszyński, Tomasz Karolak), gwiazdy najpopularniejszych formatów (Martyna Wojciechowska, Magda Gessler, Hubert Urbański, Dorota Szelągowska, Agnieszka Chylińska, Anna Starmach, Tomasz Jakubiak, Dawid Woliński, Marcin Tyszka, Jan Kliment, Katarzyna Sokołowska, Michał Piróg, Maja Popielarska) oraz dziennikarze (Olivier Janiak, Anita Werner, Grzegorz Kajdanowicz, Zbigniew Łuczyński, Ryszard Cebula, Tomasz Kubat). Gwiazdy w rozmowie z magazynem wspominały m.in. swoje początki pracy.

Z kolei na łamach wydania branżowego magazynu „Press” przedstawiono historię stacji, podsumowując jej działalność na przestrzeni ostatnich 25 lat.

Zwieńczeniem obchodów 25-lecia była specjalna impreza urodzinowa z udziałem pracowników i współpracowników, która odbyła się w grudniu w warszawskim EXPO XXI. Na potrzeby wydarzenia, w którym łącznie wzięło udział ponad 2000 osób, przygotowano scenografię wzorowaną na nowojorskim Times Square. Jubileuszowa impreza była również okazją do docenienia tych, którzy TVN budowali od samego początku. W stacji pracuje 150 osób z 25-letnim stażem, 260 osób jest związane z firmą ponad 20 lat, a blisko 1200 osób co najmniej 10 lat.

Gwiazdą wieczoru był Ralph Kamiński. Natomiast Dorota Gardias przy akompaniamencie muzycznie utalentowanych pracowników TVN Warner Bros. Discovery wykonała piosenkę „Co mi Panie dasz” zespołu BAJM – utwór, który pracownicy i współpracownicy stacji wybrali w przeprowadzonym wewnętrznym plebiscycie jako piosenkę 25-lecia. Wydarzenie poprowadził Marcin Prokop.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764