logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN Style ma już 18 lat

  PR 05.08.2022, przeczytano 203 razy
ilustracjastrzałka

Jedna z najchętniej oglądanych stacji lifestylowych w Polsce obchodzi osiemnaste urodziny! Jak to wszystko się zaczęło? Który z programów oglądał się najlepiej w historii kanału? To “Pani Gadżet” czy “Miasto kobiet” jest rekordzistą jeżeli chodzi o liczbę wyprodukowanych odcinków?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn-style-ma-juz-18-lat,396812,artykul.html

Wszystko zaczęło się 1 sierpnia 2004 roku o godzinie 20.00. To właśnie wtedy stacja wyemitowała swój pierwszy program “Miasto kobiet”. W roli prowadzących zadebiutowały w tym czasie: Marzena Rogalska, Beata Sadowska i Joanna Horodyńska. Od tamtej pory “Miasto kobiet” stało się jedną z najbardziej rozpoznawalnych propozycji programowych kanału. Jest też serią z największą liczbą wyprodukowanych do tej pory odcinków. Powstało ich aż 663! Już we wrześniu widzowie będą mogli zobaczyć kolejne premierowe wydania tej kultowej audycji z Marzeną Rogalską oraz Aleksandrą Kwaśniewską w roli prowadzących.

“LEKCJA STYLU”, “WIEM, CO JEM”, “W ROLI GŁÓWNEJ”, “MAGIEL TOWARZYSKI”, “PANI GADŻET”, “DOROTA WAS URZĄDZI”

W trakcie osiemnastu lat na antenie TVN Style swoje programy prowadziło wiele osobowości telewizyjnych. Jolanta Kwaśniewska dała widzom “Lekcję stylu”, a odcinek w którym pokazywała jak poprawnie zjeść ptysia zyskał status kultowego. Polacy zaczęli czytać etykiety różnych produktów, dzięki dziennikarce Katarzynie Bosackiej i serii jej programów “Wiem, co jem”. Przez 13 lat niesamowite rozmowy z największymi osobowościami ze świata kultury, sportu czy polityki prowadziła Magda Mołek. “W roli głównej” wystąpili między innymi: Sharon Stone, Agnieszka Holland, Maryla Rodowicz, Robert Lewandowski czy Ewa Chodakowska. Wszyscy pamiętają też “Magiel towarzyski” w którym dziennikarka Karolina Korwin Piotrowska wraz z Tomaszem Kinem przez wiele lat w bezkompromisowy sposób mówili o kulisach świata kultury i show - biznesu. To właśnie w TVN Style, 10 lat temu zadebiutowała Małgorzata Rozenek - Majdan w “Perfekcyjnej Pani domu”,  a Izabela Janachowska poprowadziła swój pierwszy program o tematyce ślubnej “I nie opuszczę cię aż do ślubu” (2015 r.).

Z TVN Style związani byli też: Paulina Młynarska, Anna Maruszeczko, Agnieszka Woźniak - Starak, Dorota Zawadzka, Pascal Brodnicki, Anna Starmach, Jolanta Pieńkowska, Paulina Krupińska, Urszula Chincz, Anna Orłowska czy Maja Sablewska.

Od lat ze stacją współpracuje też dziennikarka Dorota Wellman (“Ten jeden dzień”, “Miasto kobiet”, “Czytam, bo lubię”). Obecnie na antenie TVN Style można oglądać jej program “Inspirujące kobiety”, w którym odkrywa przed widzkami sylwetki niezwykłych Polek, które mają odwagę zmieniać świat, nie tylko ten wielki, ale też własny.  Jesienią w ofercie programowej stacji będzie można też znaleźć kolejny sezon programu “Bez tabu” Agaty Młynarskiej, w którym dziennikarka nie boi się rozmawiać na ważne i kontrowersyjne kobiece tematy.

Na zaproszenie TVN Style przyjeżdżało do Polski wiele gwiazd światowego formatu. Wystarczy wspomnieć takie nazwiska jak: Nigella Lawson, Anthea Turner, Gok Wan czy Trinny i Susannah. Niektórzy z nich nagrywali w naszym kraju lokalne wersje swoich programów. W słynnym “Trinny i Susannah ubierają Polskę” brytyjskie stylistki odwiedziły kilka polskich miast, udowadniając kobietom, że każda z nich może przejść metamorfozę i poczuć się naprawdę atrakcyjnie. Polska jest jednym z niewielu krajów poza Wielka Brytanią, gdzie swoje programy nagrywa Gok Wan, którego chyba nikomu nie trzeba przedstawiać (“Stylowe rewolucje Goka”).

REKORDZIŚCI

Najdłużej nadawanym programem w historii stacji jest “Pani Gadżet”. Anna Nowak - Ibisz prowadzi go nieprzerwanie od 2011 roku, a już jesienią będzie można zobaczyć premierowe odcinki 24 sezonu tej rekordowej audycji.  To nie jest jedyny rekordzista! Programem, który przyciągnął największą liczbę widzek w historii stacji był prowadzony przez Dorotę Szelągowską “Dorota Was urządzi” (SHR 16-49, 5,48%, AMR 232983).

TVN Style, poza rozrywką na najwyższym poziomie, oferuje widzkom również wybór najlepszych filmów dokumentalnych. Wśród nich znalazły się także autorskie dokumenty stacji, w tym nagradzane na światowych rynkach, m.in. “Klonowanie, sposób na nieśmiertelność”, “Trzy na godzinę”, “Prasowanie piersi”  czy “Obsesja doskonałości” (w reżyserii Małgorzaty Łupiny).

TVN Style od lat utrzymuje pozycję lidera kanałów lifestylowych, osiągając najwyższe wskaźniki zarówno pod względem udziałów (SHR%), zasięgu (COV%) oraz średniej minutowej oglądalności (AMR%). Natomiast wśród kanałów kobiecych stacja TVN Style pozostaje numerem jeden już od 18 lat, utrzymując przewagę wyników oglądalności zarówno w tygodniu, jak też w weekendy.

Nasze Widzki stanowią ponad 70% odbiorców kanału. Jest to przede wszystkim miejska, wykształcona widownia, podejmująca kluczowe decyzje zakupowe, między innymi dlatego TVN Style pozostaje także ulubionym partnerem wielu reklamodawców.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polsat i Plus partnerami tytularnymi hali w Gdyni
Polsat i Plus – dwie najważniejsze marki Grupy Polsat Plus będą w nazwie hali w Gdyni. Dzięki umowie Grupy Polsat Plus z miastem Gdynia hala będzie nazywała się Polsat Plus Arena Gdynia.
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi...
W pierwszej połowie 2022 roku 23 profile TVN Warner Bros. Discovery na Facebooku oraz 22 konta na Instagramie wygenerowały łącznie ponad 113 mln wyświetleń treści wideo. Portfolio największego nadawcy w Polsce zebrało już łącznie niemal 12 mln subskrybentów na obu platformach – 8,4 mln na Facebooku oraz 3,2 na Instagramie – i cały czas przyciąga nowych. Lider...
Wirtualna Polska utrzymuje pozycję wśród opiniotwórczych mediów
Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce otwiera Wirtualna Polska, na której redakcyjne treści inni dziennikarze w kraju powoływali się w lipcu 1,8 tys. razy. Miejsce drugie zajął Onet z wynikiem ponad 1,6 tys. odniesień w innych mediach, a podium zamyka Rzeczpospolita z niewiele niższą liczbą 1,5 tys. cytowań. Najwyższy wzrost, bo aż o dwanaście...
#AMStarget: KFC wybiera sieć Digital Indoor AMS
W swojej wakacyjnej kampanii reklamowej KFC wykorzystało analizę danych OOH zawartą w ofercie produktowej AMS. Zapewnia ona personalizację przestrzeni miejskiej, a także odpowiedni dobór punktów kontaktu z odbiorcą do konkretnych etapów ścieżki zakupowej, zwiększając efektywność działań reklamowych. Dopasowane miejsce i czas zaowocowały komplementarną kampanią OOH...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764