logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN Style pokaże relację z Victoria's Secret Fashion Show 2018

  PR 23.11.2018, przeczytano 396 razy
ilustracjastrzałka

Najpiękniejsze modelki, topowi muzycy i stroje, których nie da się zapomnieć. Victoria’s Secret Fashion Show nie jest zwyczajną prezentacją bielizny znanej amerykańskiej marki. To modowe show, które od lat przyciąga uwagę widzów na całym świecie. W tym roku relację z tego niezwykłego wydarzenia będzie można obejrzeć w TVN Style, 7 grudnia o godzinie 21.55.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn-style-pokaze-relacje-z-victoria-s-secret-fashion-show-2018,380263,artykul.html

Tegoroczny pokaz odbył się w Nowym Yorku. Na wybiegu pojawiły się znane i lubiane Aniołki Victoria’s Secret, a wśród nich m.in.: siostry Hadid, Kendall Jenner, Candice Swanepoel, Martha Hunt czy Lais Ribero. Zaszczyt zaprezentowania słynnego „Fantasy Bra” przypadł w tym roku modelce Elsie Hosk. Była koszykarka miała na sobie bieliznę zaprojektowaną przez Atelier Swarovski. Wartość tego niezwykłego dzieła jest szacowana na milion dolarów. W pokazie Victoria's Secret 2018 wzięło udział w sumie 60 modelek. Na scenie towarzyszyli im także przedstawiciele świata muzycznego tacy jak: Rita Ora, Shawn Mendes, Bebe Rexha czy The Chainsmokers. Ostatni raz w roli Aniołka Victoria’s Secret wystąpiła Adriana Lima, która właśnie z tego powodu nie kryła ogromnego wzruszenia.

Co jeszcze działo się w trakcie Victoria’s Secret Fashion Show? Przekonacie się 7 grudnia o godzinie 21.55 w TVN Style.

Powtórki:

  • 9 grudnia, niedziela, godz. 23:15
  • 11 grudnia, wtorek, godz 01:10

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764