logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN Warner Bros. Discovery dla WOŚP

  PR 23.01.2025, przeczytano 222 razy
ilustracjastrzałka

TVN Warner Bros. Discovery już po raz dziewiąty zagra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy jako główny partner medialny wydarzenia. Relacje z 33. Finału będzie można śledzić przez cały dzień w TVN, TVN24 oraz TTV, na platformach Player i Max oraz w portalu tvn24.pl. Cel tegorocznego Finału wesprą także liczne aukcje wystawione przez dziennikarzy, gwiazdy oraz redakcje TVN Warner Bros. Discovery.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn-warner-bros.-discovery-dla-wosp,407260,artykul.html

TVN Warner Bros. Discovery od dziewięciu lat jest głównym partnerem medialnym Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, wspierając akcję produkcyjnie, antenowo, promocyjnie i finansowo. W organizację Finału angażuje się co roku kilkaset osób, a efekty ich pracy można oglądać na antenach TVN, TVN24, TTV, na platformach streamingowych Player i Max.

„Dziękujemy TVN Warner Bros. Discovery za to, że już dziewiąty rok z rzędu niestrudzenie wspiera WOŚP. Sztaby i nasze finałowe studio łączą jedyne w swoim rodzaju emocje, a dzięki TVN mogą poczuć je także widzowie w całej Polsce” – mówi Jurek Owsiak, Prezes Zarządu Fundacji WOŚP. 

„Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to fenomen, który od ponad trzydziestu lat jednoczy nas wszystkich – wolontariuszy, miliony indywidualnych darczyńców i biznes, wokół wspólnego celu. To niesamowite, jak małe, czerwone serduszko stało się symbolem dobra, solidarności i nadziei, dzięki czemu sprzęt od Orkiestry ratuje życie i zdrowie w całej Polsce” – podkreśla Kasia Kieli, President & Managing Director Warner Bros. Discovery w Polsce i CEO TVN. „Finał WOŚP to dla nas szczególnie ważny moment w roku – angażujemy się w to wydarzenie całym sercem i gramy najgłośniej, jak się da. Dokładamy swoją cegiełkę do zbiórki, ale też wspieramy to, co jest fundamentem WOŚP, czyli poczucie wspólnoty. Z radością pokażemy wszytko to, co czyni ten dzień wyjątkowym” – dodaje Kasia Kieli

Widzowie mogą już oglądać przygotowania do 33. Finału WOŚP na antenach nadawcy, a w najbliższą niedzielę, 26 stycznia, około godz. 8:30 w programie „Dzień Dobry TVN” i w TVN24 zobaczą jego oficjalne otwarcie. W tej wyjątkowy dzień na antenach TVN, TVN24, TTV, w serwisach Max, Player, TVN24 GO oraz w portalu tvn24.pl będzie można śledzić relacje ze studia Finału na błoniach PGE Narodowego, a także licznych Sztabów w Polsce i za granicą. Jak co roku nie zabraknie najważniejszych momentów Finału – uroczystego koncertu oraz symbolicznego „Światełka do nieba”.

Z kolei szczegółowe informacje o 33. Finale WOŚP, wyjątkowe historie tych, których zdrowie ratował i ratuje sprzęt z charakterystycznym serduszkiem, najciekawsze aukcje, rozmowy z naukowcami, a także relacje z zagranicznych Sztabów można znaleźć w specjalnym serwisie portalu tvn24.pl: www.tvn24.pl/wosp.

TVN Warner Bros. Discovery wspiera Finał WOŚP nie tylko redakcyjnie i antenowo. Podczas Finału ogłoszona zostanie kwota darowizny od firmy – w ubiegłym roku był to 1 milion złotych. Od lat dużym powodzeniem cieszą się również aukcje charytatywne wystawiane przez TVN Warner Bros. Discovery oraz związane z firmą gwiazdy i redakcje. W tym roku pojawiło się ich blisko pięćdziesiąt, a widzowie mogą wylicytować m.in. rodzinną wyprawę do świata Harrego Pottera w Warner Bros. Studio Tour w Londynie, wizyty na planie swoich ulubionych programów („Dzień Dobry TVN”, „You Can Dance”, „Mam Talent” czy „Top Model”), dzień w Sejmie z Arletą Zalewską, statuetkę Grand Press 2024 i spotkanie z dziennikarzami Uwagi TVN, wysprzątanie mieszkania przez prowadzących program “W kuluarach”, wejście za kulisy Top of the Top Sopot Festival, prywatny seans w kinie TVN Warner Bros. Discovery, monety z limitowanych kolekcji „Space Jam”, „Matrix” czy „Rick and Morty” (we współpracy z Mennicą Gdańską) i wiele innych.

Co więcej, już od soboty w miasteczku WOŚP zlokalizowanym na błoniach PGE Narodowego będzie można odwiedzić namiot TVN i wykonać zdjęcie w fotobudce AI oraz napić się bezalkoholowego grzańca.

TVN Warner Bros. Discovery współpracuje także z głównymi partnerami WOŚP, takimi jak mBank, Biedronka, Mastercard, Play, Dawtona oraz PZU.

Źródło: Warner Bros. Discovery

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ESKA2 zmienia ramówkę
Na antenie radia ESKA2 pojawiły się cztery nowe audycje: lista przebojów, program Michała Hanczaka, codzienny quiz wiedzy o polskiej muzyce i poradnikowy cykl Artura Jarząbka w nowej odsłonie.
„W drogę” – podróżniczy format wideo premium Radia ESKA
Grupa ZPR Media ponownie wprowadza do oferty handlowej format wideo Radia ESKA „W drogę”, w ramach którego reklamodawcy mogą zaprezentować swoją firmę przez pryzmat wybranego miasta lub regionu.
TVN Bros. Discovery - wyniki stycznia 2025
W styczniu 2025 r. grupa TVN Warner Bros. Discovery zdominowała konkurencję, w pełni wykorzystując całe swoje portfolio obejmujące telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych. 
Dzień Bezpiecznego Internetu: wirtualna rzeczywistość młodych
Ponad połowa nastolatków czuje się osamotniona w mediach społecznościowych, a jednocześnie 43 procent młodych ludzi korzysta z mediów społecznościowych, by poczuć się lepiej - wynika z opracowania „Nastolatki 3.0. Raport z ogólnopolskiego badania uczniów i rodziców”. Te dane niepokoją. Jaka jest wirtualna rzeczywistość młodych i ich...
Natalia Perlińska dołącza do redakcji kanału Siatkarskie Ligi
Kanał sportowy Polskiej Ligi Siatkówki - „Siatkarskie Ligi” na platformie YouTube poszerza zespół o kolejną ekspertkę związaną z siatkówką. Do redakcji dołącza Natalia Perlińska – była środkowa z bogatym doświadczeniem na polskich i zagranicznych parkietach oraz była rzeczniczka prasowa Ministerstwa Sportu i Turystyki. Już wkrótce widzowie będą mogli śledzić jej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764