logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN Warner Bros. Discovery domem skoków narciarskich w Polsce

  PR 03.11.2022, przeczytano 411 razy

W nadchodzącym sezonie TVN ponownie pokaże niemal wszystkie konkursy Pucharu Świata w skokach narciarskich oraz – po raz pierwszy w historii – rywalizację o medale mistrzostw świata. Na antenie Eurosportu 1 widzowie obejrzą dodatkowo konkursy rozgrywane w Polsce, a także piątkowe kwalifikacje. Wszystkie transmisje z kanałów telewizyjnych oraz dodatkowe relacje z niedzielnych kwalifikacji i rywalizacji kobiet dostępne będą na żywo, na żądanie i bez reklam w Eurosporcie Extra w Playerze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn-warner-bros.-discovery-domem-skokow-narciarskich-w-polsce,397826,artykul.html

- Naszą ambicją jest pokazywanie fascynujących wydarzeń sportowych w najlepszy możliwy sposób. Mamy najbogatszą ofertę sportów zimowych w Polsce, a perłą w koronie naszych zimowych praw są skoki narciarskie. Chcemy, aby sport połączył miliony widzów TVN Warner Bros. Discovery we wspólnym kibicowaniu, dlatego pokażemy niemal wszystkie konkursy Pucharu Świata w skokach narciarskich w TVN, Eurosporcie 1 i w Playerze - powiedziała Dorota Żurkowska, Dyrektor Eurosportu w Polsce i Członek Zarządu TVN Warner Bros. Discovery w Polsce.

Podobnie jak w ubiegłym sezonie TVN pokaże większość konkursów Pucharu Świata w skokach narciarskich mężczyzn oraz – po raz pierwszy w historii – rywalizację panów w trakcie mistrzostw świata w Planicy. Konkursy mieszane transmitowane będą w Metrze. Na antenach Eurosportu widzowie zobaczą wszystkie konkursy pokazywane w antenach otwartych, jak również zawody Pucharu Świata rozgrywane w Polsce, piątkowe kwalifikacje, a także większość konkursów kobiet. W Eurosporcie Extra w Playerze dostępne będą wszystkie transmisje z kanałów linearnych, a także – dodatkowo – niedzielne kwalifikacje.

Na antenie TVN oraz w Eurosporcie 1 rywalizację najlepszych skoczków narciarskich świata komentować będzie niezrównany duet Marek Rudziński i Igor Błachut. Reporterem relacjonującym wydarzenia spod skoczni w obu stacjach będzie Kacper Merk, a podczas wybranych konkursów widzowie TVN zobaczą również Krzysztofa Skórzyńskiego. Osobne będą z kolei studia towarzyszące transmisjom. W TVN poprowadzą je Sebastian Szczęsny i Damian Michałowski, których stałymi gośćmi będą Magdalena Pałasz i Jakub Kot. Studia Eurosportu prowadzić będą natomiast Paweł Kuwik oraz Michał Korościel, a wśród gości oprócz Magdaleny Pałasz i Jakuba Kota zobaczymy również m.in. Krzysztofa Bieguna i Wojciecha Topora. Podczas zawodów w Wiśle i Zakopanem, a także najważniejszych konkursów, czyli mistrzostw świata i Turnieju Czterech Skoczni studia będą realizowane na miejscu wydarzeń.

W studiach wykorzystywane będą „teleportacje”, które widzowie znają m.in. z turniejów tenisowego Wielkiego Szlema, igrzysk olimpijskich oraz konkursów skoków narciarskich w ubiegłym sezonie. Eksperci w studiu skorzystają z nowego narzędzia do analizowania skoków. Eurosport położy również nacisk na analizę danych historycznych i z trwającego sezonu, dostarczając widzom pełną wiedzę na temat wydarzeń na skoczni.

Wielki potencjał skoków

W trakcie wszystkich weekendowych konkursów Pucharu Świata w skokach narciarskich transmitujący je TVN był zdecydowanie najchętniej oglądaną anteną w kraju. Z kolei Eurosport 1 był od listopada do marca liderem wśród kanałów sportowych w kraju z aż 32-procentowym udziałem w tej kategorii.

- Po świetnych wynikach Polaków w Letnim Grand Prix z optymizmem czekamy na 5 miesięcy sportowych emocji, licząc na wysoką dyspozycję naszych zawodników. Klientom TVN Media oferujemy szeroki wachlarz możliwości w zakresie komunikacji marek. Widownia skoków narciarskich na dużej antenie TVN jest relatywnie bardziej rodzinna. W Eurosporcie skoki ogląda widownia męska, szukająca eksperckiego komentarza. Z kolei kroniki skoków emitowane po Sporcie po Faktach oraz w cenionej również przez reklamodawców stacji newsowej TVN24 prezentują informacje o skokach w skrótowej formie, docierając szeroko do grupy komercyjnej - podkreśliła Aleksandra Przeździecka, Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju w TVN Media. - Wszystkich marketerów poszukujących lojalnej i zaangażowanej widowni zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą przygotowaną na sezon skoków. Składa się na nią 57 dni transmisji, niemal 2500 billboardów sponsorskich, wyjątkowy i ekskluzywny break podczas przerwy technicznej w trakcie pierwszej serii konkursowej oraz silna i zróżnicowana kampania digital. Wszystko to daje marketerom wiele touchpointów dedykowanych różnym grupom konsumentów - dodała.

Dom sportów zimowych

TVN Warner Bros. Discovery to dom sportów zimowych. Wiodąca grupa mediowa w Polsce posiada najbogatszą i najpełniejszą ofertę dla fanów zimowych dyscyplin. Od końca października aż do początku kwietnia widzowie kanałów i platform TVN Warner Bros. Discovery będą mogli emocjonować się rywalizacją w Pucharach Świata w narciarstwie alpejskim, biegach narciarskich, kombinacji norweskiej, snowboardzie i skokach narciarskich, a także w Grand Prix w łyżwiarstwie figurowym. Punktami kulminacyjnymi pasjonującego sezonu będą transmisje z mistrzostw świata w narciarstwie alpejskim, snowboardzie, narciarstwie dowolnym i narciarstwie klasycznym.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764