logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN Warner Bros. Discovery kontynuuje inwestycje w fotowoltaikę

  PR 21.09.2022, przeczytano 183 razy
ilustracja

TVN Warner Bros. Discovery zainstalowała kolejne 26 paneli fotowoltaicznych na hubie technologicznym spółki. Na dachach dwóch budynków zamontowano w sumie 94 panele, a łączna moc instalacji wynosi 35,5 kW. Wyprodukowana w ten sposób energia już teraz służy spółce do zasilania anten telewizyjnych. Proekologiczna inicjatywa spółki przyczyni się do zredukowania emisji dwutlenku węgla o niemal 30 ton rocznie – czyli tyle, ile pochłonąć musiałby areał około 6 hektarów lasu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn-warner-bros.-discovery-kontynuuje-inwestycje-w-fotowoltaike,397287,artykul.html

96 modułów fotowoltaicznych zostało zamontowanych na dachach dwóch budynków tworzących wspólnie hub technologiczny spółki – 68 paneli znalazło się na budynku przy ul. Augustówka 3, a 26 paneli przy ul. Powsińskiej 4. Instalacja przy ul. Augustówka 3 produkuje prawie 26 kW energii, co przekłada się na redukcję CO2 na poziomie 21,6 ton rocznie. Panele zainstalowane na budynku przy ul. Powsińskiej wyprodukują w skali roku energię na poziomie 9,6 kW i przyczynią się do zmniejszenia emisji dwutlenku węgla o 8,2 tony.

- W naszej działalności biznesowej chętnie wdrażamy prośrodowiskowe rozwiązania. Na ekoinwestycje patrzymy długoterminowo – montaż niemal 100 paneli fotowoltaicznych na naszym hubie technologicznym to dobry początek efektywnej strategii dywersyfikacji źródeł energii oraz element naszej szeroko zakrojonej strategii odpowiedzialnego biznesu. W szerokości geograficznej, w której się znajdujemy panele fotowoltaiczne są najbardziej wydajne, jeśli są zamontowane pod kątem około 35-40 stopni. Dokładnie w ten sposób zainstalowaliśmy 68 paneli na budynku przy ul. Augustówka 3, jednak w przypadku budynku przy ul. Powsińskiej nie było to możliwe – nośność dachu nie pozwalała na instalację paneli na specjalnych podkonstrukcjach. Po dokładnej analizie wszystkich za i przeciw zdecydowaliśmy się na montaż większości paneli na południowych ścianach budynku – mówi Krzysztof Kozłowski, CTO TVN Warner Bros. Discovery.

TVN Warner Bros. Discovery podejmuje szereg innych działań mających na celu ochronę środowiska. Są to m.in.:

  • Udział w akcji „Posadzimy.pl”, w ramach której tylko w tym roku zasadzono 2100 drzew, co przełoży się w przyszłości na 2300 m2 lasu.
  • Montaż 4 uli na dachu siedziby głównej w Warszawie, w których zamieszkało 80 tysięcy pszczół. Ich liczba w sezonie osiągnęła ponad 240 tysięcy. Zapylają one rośliny w promieniu 3 km.

Działalność grupy pracowniczej "GreenD", w ramach której pracownicy angażują się na rzecz budowania świadomości dotyczącej środowiska naturalnego, klimatu i ochrony przyrody. Grupa GreenD angażuje się w promocję takich tematów, jak recykling, zero waste, zdrowy styl życia, eko produkty oraz redukcja plastiku. Dzięki grupie „GreenD” wprowadzono w firmie pięciofrakcyjną segregację śmieci, wodę w szklanych butelkach oraz recykling baterii, doprowadzono do zniknięcia jednorazowych plastikowych sztućców, naczyń i pudełek, a także wprowadzono więcej propozycji wegetariańskich w menu pracowniczej stołówki.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ewa Walas i Natalia Kurczak awansują w dziale Lifestyle Gazeta.pl
Od 1 października br. Ewa Walas jest redaktorką naczelną działu Lifestyle Gazeta.pl, a Natalia Kurczak, która do tej pory nadzorowała pracę serwisów Kobieta.Gazeta.pl i Podroze.Gazeta.pl, odpowiada także za redakcję Zdrowie.Gazeta.pl.
W sobotę zakończył się sezon Speedway Grand Prix po raz pierwszy transmitowany w całości na platformach i kanałach TVN Warner Bros. Discovery. Walka o mistrzostwo świata na żużlu w cyklach SGP, SGP2 oraz SGP3 – organizowana po raz pierwszy przez Discovery Sports Events – przyciągnęła ponad 4 miliony widzów.
Wystartowała usługa Empik Ads
Empik powiększa ofertę reklamową i zestaw narzędzi promocyjnych dla Partnerów w swoim środowisku online. Empik Ads umożliwia Sprzedawcom, Dostawcom, Producentom i Agencjom prowadzenie samodzielnych kampanii reklamowych na Empik.com w dwóch opcjach: Produkt sponsorowany oraz Marka sponsorowana. Opłata jest pobierana w modelu CPC (cost per click) a reklamodawca może...
Do agencji WE!RE FANTASY specjalizującej się w gaming influencer marketingu na stanowisko Head of Agency dołącza Radosław Kwiatkowski.
Platforma radiowa RMF Classic+ udostępniła subskrybentom i subskrybentkom Stacje+, czyli siedem tematycznych kanałów internetowych. Poświęcone są one soundtrackom z najbardziej znanych cykli filmowych, takich jak „Władca Pierścieni”, „Harry Potter” czy „Piraci z Karaibów”, są też stacje z muzyką kojącą oraz z wyborem utworów...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764