logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN Warner Bros. Discovery podsumowuje działanie na rzecz DEI w 2022 roku

  PR 03.02.2023, przeczytano 406 razy

W TVN Warner Bros. Discovery 2022 rok obfitował w inicjatywy zewnętrzne i wewnętrzne z zakresu DEI (Diversity, Equity & Inclusion). Jednym z najważniejszych wydarzeń w tym obszarze w minionym roku było podpisanie przez TVN Karty Różnorodności Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a jej zwieńczeniem wygrana w konkursie Nagrody Karty Różnorodności przyznana za projekt Diversity Tracker redakcji newsowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn-warner-bros.-discovery-podsumowuje-dzialanie-na-rzecz-dei-w-2022-roku,398867,artykul.html

TVN od lat konsekwentnie wdraża wewnętrzną strategię Diversity, Equity & Inclusion oraz buduje w organizacji kulturę otwartości i wspierania różnorodności. Kolejnym ważnym krokiem w ramach jej realizacji było podpisanie przez Grupę w maju 2022 roku Karty Różnorodności i dołączenie do listy jej Sygnatariuszy. Podpisanie Karty zobowiązuje do promowania założeń DEI w organizacji, równych szans w zatrudnieniu, działań przeciwdziałających dyskryminacji i umacniania wewnątrz biznesu kultury otwartości i akceptacji – bez względu na zainteresowania, poglądy czy płeć.

W ramach Pride Month obchodzonego w czerwcu, TVN jak i spółki wchodzące w skład Warner Bros. Discovery aktywnie włączały się w liczne inicjatywy społeczne, a także poruszały – podczas wewnętrznych wydarzeń z pracownikami – kwestie różnorodności i praw osób LGBTQ+ w środowisku pracy. W holu głównym warszawskiego biura TVN przy ulicy Wiertniczej 166 pojawiła się instalacja – tablica, na której pracownicy mogli podzielić się swoimi przemyśleniami na temat znaczenia słowa “różnorodność”. Wśród zebranych odpowiedzi, najczęściej pojawiały się te, utożsamiające ją z równością, szacunkiem i empatią.

Pracownicy TVN mogli wziąć także udział w spotkaniach Content Clubu – cyklicznych pokazach filmowych produkcji WBD w Polsce – podczas których obejrzeli m.in. czwarty sezon międzynarodowego hitu „Kontrola”, a także reportaże „Wszystko o moim dziecku” Piotra Jaconia i „Życie w dragu” Dominiki Ziółkowskiej, o polskich Drag Queens. Ponadto pracownicy wzięli udział w szkoleniu z języka inkluzywnego, a także prezentacji pojęciownika autorstwa Tomasza-Marcina Wrony pt. „LGBTQ+. Kim jest plus?”. Przez cały miesiąc zarówno pracownicy, jak i widzowie mogli również oglądać w Player.pl specjalną sekcję filmów „Miesiąc równości”, na HBO Max sekcję LGBTQ+, a na platformie TVN24 GO powrócić do materiałów, poruszających tematykę różnorodności emitowanych na antenach nadawcy.

- W TVN Warner Bros. Discovery, słowo „różnorodność” to nie tylko dumnie brzmiący wyraz. To deklaracja otwartości i poszanowania dla tego, że każdy z nas jest inny i ma prawo być kim chce – zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Liczne inicjatywy mające na celu tworzenie i promowanie inkluzywnej przestrzeni do rozwoju, to dowód na to, że DEI jest jednym z kluczowych filarów prowadzenia przez nas biznesu – mówi Agnieszka Maciejewska, VP – People & Culture TVN Warner Bros. Discovery.

TVN Warner Bros. Discovery został również partnerem publikacji “TRANSformacja. Dobre praktyki włączające w miejscu pracy”, która miała swoją premierę 14 czerwca. To pierwszy w Polsce tak praktyczny przewodnik dla firm i organizacji, który opisuje jak sprawić, by miejsce pracy stało się bezpieczne i przyjazne dla osób transpłciowych, w tym niebinarnych.

W grudniu 2022 roku TVN WBD został laureatem konkursu “Nagrody Karty Różnorodności” zorganizowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Jego celem było wyłonienie najlepszych programów wspierających i promujących wartości DEI. Nagrodzona inicjatywa “Diversity Tracker” redakcji newsowej w kategorii „DEI w biznesie”, podkategorii „Nowatorskie podejście” to zapoczątkowany w 2019 roku projekt, który ma na celu zwiększenie reprezentacji kobiet w programach stacji TVN24. Ten innowacyjny program ma nie tylko zwracać uwagę dziennikarzy i wydawców stacji, ale być również inspiracją dla innych mediów, by promować kobiety-ekspertki i dążyć do zwiększania parytetów w przestrzeni publicznej.

Dodatkowo przez cały rok dziennikarze i współpracownicy TVN Warner Bros. Discovery doceniani byli przez zewnętrzne organizacje szerzące ideę DEI. Wśród nich znalazło się m.in. wyróżnienie “Medalu Wolności Słowa” w kategorii “Media” dla Piotra Jaconia, przyznane przez Fundację Grand Press czy honorowe członkostwo Amnesty International dla Ane Piżl, jednej_ego z prowadzących “Miasto Kobiet” w TVN Style.

Niezależnie od bieżących działań, w Grupie TVN Warner Bros. Discovery przez cały rok działa grupa pracownicza „Diversity & PriDe”. Jej misją jest zapewnienie reprezentacji i działanie na rzecz społeczności LGBTQiA+, osób z niepełnosprawnościami, osób zagrożonych wykluczeniem ze względu na przekonania religijne czy pochodzenie etniczne oraz wszystkich tych, którzy mogą doświadczać wykluczenia z jakiegokolwiek innego powodu. Działalność grupy sprzyja budowaniu zaangażowanego i bezpiecznego miejsca pracy – dokładnie takiego, jakiego oczekują dziś pracownicy i współpracownicy.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Fundacji TVN
W związku z zakończeniem kadencji dotychczasowego zarządu Fundacji TVN, przypadającym na 14 kwietnia br., Rada Fundacji TVN podjęła decyzję o mianowaniu nowych członków zarządu. Katarzyna Kolenda-Zaleska, dotychczasowa prezes Fundacji TVN, zakończyła swoją 8-letnią kadencję. Z początkiem maja nowe stanowisko łączące funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego Fundacji...
Tenesys transformuje koncern mediowy Bonnier
Stworzona w Polsce firma Tenesys przeprowadziła migrację i modernizację infrastruktury Grupy Bonnier. Usunęła przestarzałe systemy, poprawiając wydajność, stabilność i skalowalność. Dzięki partnerstwu z OVHcloud, Tenesys zwiększyła elastyczność i efektywność zarządzania zmianą technologiczną w dużych korporacjach.
Nowe cenniki Grupy Eurozet
Z dniem 29 kwietnia br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.  
Bilguun Ariunbaatar w Radiu ZET
W czwartek 11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączy Bilguun Ariunbaatar  
Udział Radia ZET najwyższy od 2014 roku
W fali I-III 2024 badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia ZET wzrósł do 14,6 proc. To najlepszy wynik stacji od 10 lat. Ostatnia fala okazała się również rekordowa dla całej Grupy Eurozet.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764