logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN Warner Bros. Discovery sponsorem Muzeum POLIN

  PR 19.06.2024, przeczytano 178 razy
ilustracja

TVN Warner Bros. Discovery został Strategicznym Sponsorem Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Ta znacząca współpraca podkreśla historyczne więzi między Warner Bros. a Polską oraz wspiera misję muzeum w szerzeniu wiedzy o bogatej historii i dziedzictwie Żydów polskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn-warner-bros.-discovery-sponsorem-muzeum-polin,404693,artykul.html

Bracia Warner, założyciele legendarnego studia filmowego, mają korzenie w Polsce. Urodzeni jako Wonsalowie, trzej bracia: Harry, Albert i Sam, wyemigrowali z Krasnosielca, niewielkiej miejscowości na Mazowszu. Czwarty z braci urodził się już w Kanadzie. Ich niesamowita droga od skromnych początków do stania się pionierami hollywoodzkiego przemysłu filmowego jest upamiętniona w galerii "Dziedzictwo" w Muzeum POLIN. W 2024 roku w 100-lecie wytwórni bracia zostali uhonorowani dołączając do pozostałych 28 bohaterów i bohaterek ekspozycji. Galeria „Dziedzictwo” oddaje hołd ich wyjątkowemu wkładowi w światową kulturę i przemysł filmowy, ukazując jednocześnie ich polskie korzenie.

Rok 2024 jest wyjątkowy – Muzeum POLIN obchodzi 10-lecie stałej wystawy opowiadającej o tysiącletniej historii Żydów polskich. W ciągu ostatniej dekady stała się ona istotnym miejscem edukacji i refleksji, przyciągając miliony zwiedzających z całego świata. Dzięki współpracy z globalnym partnerem, jakim jest TVN Warner Bros. Discovery, wzbogacone zostaną programy edukacyjne i kulturalne.

TVN Warner Bros. Discovery jest pierwszym Strategicznym Sponsorem nowego programu współpracy z biznesem „Made in POLIN”. Program ten ma na celu budowanie długotrwałych relacji z firmami, które podzielają wartości i chcą wspierać misję Muzeum.

TVN Warner Bros. Discovery i Muzeum POLIN zapraszają wszystkich do odwiedzenia muzeum i doświadczenia bogatej historii Żydów polskich, a także do odkrywania inspirującej historii braci Warner.

Źródło: Warner Bros. Discovery

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Interia i Polsat partnerami PKOl i Olimpijskiej Reprezentacji Polski
Wspólne wartości i jedna pasja. Interia i Polsat dołączają do Rodziny Olimpijskiej jako partnerzy medialni Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Media z Grupy Polsat Plus wspierają polskie nadzieje medalowe razem z milionami telewidzów oraz internautów odliczających dni do tegorocznych Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Umowa zawarta...
Kampania reklamowa Polsat Box Go 140 kanałów
Ruszyła nowa kampania reklamowa promująca bogatą ofertę 140 kanałów telewizyjnych, dostępną w serwisie streamingowym Polsat Box Go. Cały wachlarz popularnych stacji: sportowych, informacyjnych, filmowych, serialowych, rozrywkowych, edukacyjnych, dla dzieci czy ogólnotematycznych można oglądać na wielu różnych urządzeniach. To idealna propozycja dla tych, którzy potrzebują...
TVN Warner Bros. Discovery liderem branży w pierwszej poł. 2024 r.
W pierwszej połowie 2024 roku TVN Warner Bros. Discovery zdominował konkurencję w pełni wykorzystując całe swoje portfolio, obejmujące telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych. W okresie styczeń-czerwiec grupa utrzymała przewagę rynkową, osiągając średni udział w grupie komercyjnej na poziomie 23,7%. Stacja TVN zajęła pierwsze miejsce w rankingu wszystkich...
Komunikat TVP w sprawie wszczęcia śledztwa przez Prokuraturę Okręgową w Warszawie
Telewizja Polska Spółka Akcyjna w likwidacji informuje, że na skutek złożonego w dniu 8 lipca 2024 roku przez TVP S.A. w likwidacji zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa Prokuratura Okręgowa w Warszawie wszczęła śledztwo w sprawie dotyczącej wyrządzenia TVP S.A. w likwidacji szkody majątkowej w wielkich rozmiarach w latach 2018 – 2024 przez osoby zajmujące się...
Większa widownia przychody – TVP podsumowuje Euro 2024
Podczas zakończonych właśnie mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zgromadziła przed telewizorami 2,6 miliona widzów oraz 800 tys. e-widzów więcej niż podczas poprzedniego turnieju – Euro 2020. W mediach społecznościowych TVP pokonało wszystkie inne serwisy sportowe. Wyniki widowni przełożyły się na wzrost przychodów komercyjnych o 12%.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764