logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN Warner Bros. Discovery stawia na kanały nowej generacji

  PR 17.05.2024, przeczytano 242 razy
ilustracja

Przełomowy ruch TVN Warner Bros. Discovery – uruchomienie kanałów nowej generacji – okazał się strzałem w 10. oraz odpowiedzią na potrzeby zarówno użytkowników, jak i reklamodawców. Polski oddział koncernu nie zatrzymuje się i regularnie powiększa swoją ofertę o kolejne. Najnowszy – TVN Pora na show zadebiutuje na rynku już w sobotę 18 maja. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tvn-warner-bros.-discovery-stawia-na-kanaly-nowej-generacji,404248,artykul.html

W nowy rok TVN Warner Bros. Discovery weszło z impetem, wprowadzając aż 15 kanałów TVN nowej generacji i dokonując rewolucji na lokalnym rynku streamingowym. Kilka tygodni temu do pionierskiej piętnastki dołączył TVN Milionerzy. Teraz pora na kolejne słowo grupy w temacie - już w sobotę 18 maja w bibliotece Playera zadebiutuje TVN Pora na show! Podobnie jak poprzednie, będzie on dostępny wszystkich użytkowników serwisu. 

TVN Pora na show to kanał obowiązkowy dla wszystkich wielbicieli telewizyjnych emocji. Oferta kanału składa się z najpopularniejszych i najlepszych przedstawicieli z gatunku show i talent show. Od teraz użytkownicy Playera mogą spędzać czas przed ekranem, kibicując zmaganiom uczestników najlepszych programów rozrywkowych, m.in. „Agent Gwiazdy”, „Mam Talent”, „Lego Masters” czy „Masterchef Junior”. Przeżyjmy to jeszcze raz z TVN Pora na Show!

Nowy kanał, podobnie jak wcześniejszych 16, będzie dostarczany w ramach usługi FAST (Free Ad Supported Television), która zadebiutowała na światowym rynku streamingowym w ostatnich latach. Pod tą nazwą kryją się właśnie kanały nowej generacji, nadawane przez internet – z ramówką złożoną z popularnych treści. Usługa ta już zrewolucjonizowała przemysł rozrywkowy w USA. Kanały nowej generacji online okazały się idealnym rozwiązaniem dla widzów szukających swoich ulubionych programów czy seriali w każdej chwili i w nieograniczony sposób. Teraz takie miejsce z najlepszymi treściami jest w Playerze, a ulubione seriale i programy widzów TVN Warner Bros. Discovery, znane przede wszystkim ze stacji TVN i innych kanałów otwartych nadawcy (TTV, TVN7, Metro) są dostarczane także za pośrednictwem kanałów nowej generacji.

Kanały nowej generacji (FAST) to bogactwo treści bez opłat ze strony widzów, które mogą być udostępniane i rozwijane dzięki reklamom podmienianym w technologii DAI (Dynamic Ad Insertion). Tym samym stają się kolejnym ważnym elementem biznesowym i okazją do pozyskania nowych klientów.

Źródło: Warner Bros. Discovery

Dodatkowe informacje:

TVN Pora na show – najnowszy kanał nowej generacji od TVN Warner Bros. Discovery od 18 maja bez opłat w Playerze.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W lipcowej ramówce RMF Classic jednym z wiodących tematów będzie sport, a dokładniej Euro 2024 oraz Igrzyska Olimpijskie. W wakacyjnych programach nie zabraknie też niezwykłej powieści w odcinkach Artura Andrusa i felietonów Michał Rusinka.
Nowy cykl od kanału Urbex History w Radiu RMF24
W letniej ramówce internetowego Radia RMF24 znajdą się dwa nowe programy: „Turystom wstęp wzbroniony” i „Polska gorączka złota”. Oba programy będą też dostępne w formie podcastów na RMFon.pl i RMF24.pl.
Publicis Groupe z certyfikatem Google – Digital TV
Najnowszy certyfikat w ramach programu Google Marketing Partner potwierdza ekspertyzę Publicis Groupe w zakresie wsparcia klientów w adaptacji do dynamicznych zmian sposobu oglądania telewizji i wykorzystywania możliwości reklamy wideo w całym ekosystemie digitalowym.
Max, PKOl i Looney Tunes łączą siły przed Igrzyskami Paryż 2024
Platforma Max, na której dostępny będzie każdy moment Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024, została oficjalnym partnerem streamingowym Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Warner Bros. Discovery Global Consumer Products i PKOl wraz z firmą LPP ogłosiły również współpracę, której efektem jest specjalna kolekcja ubrań z ukochanymi postaciami znanymi z Looney...
Lato RMF na koncertach i festiwalach
W tym roku RMF FM bawić się będzie wraz ze słuchaczami na największych festiwalach w kraju i koncertach najpopularniejszych artystów, m.in. sanah, Eda Sheerana, Lenny’ego Kravitza czy Justina Timberlake’a. Będzie też zabawa SMS-owa w nowej odsłonie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764